Koripallo.com

Porvoon Tarmo 2012-2013

Viestejä
16 284
Vs: Porvoon Tarmo 2012-2013

Onnittelut Porvooseen "osakilpailuvoitosta"!
 
Viestejä
514
Vs: Porvoon Tarmo 2012-2013

2 kybää on mielestäni aika korni hinta näihin kekkereihin. Ja turha nyt tulla selittämään mistään s-korteista tai että "hesassakin on". Halvemmalla pääsee tällä hetkellä katsomaan korisliigan pleijareita suurimmassa osassa paikkakuntia.
Niinkun täälläkin on puhuttu niin ottelutapahtuma ja puitteet on täysin perseestä. Mitä olen joillekkin tutuille maininnut piletin hinnasta niin jokainen on pyöritellyt päätään tai nauranut aivan käyränä. Kiitos hyvän Espoolais-edustuksen (joille oli sopuhintainen fanibussi järjestetty) pääkatsomot oli suhteellisen mukavasti täynnä.
 
Viestejä
1 004
Vs: Porvoon Tarmo 2012-2013

Timber: Varmaan ovat ottaneet pois ilmoituksen kun en itse sitä millään löydä?
 
Viestejä
514
Vs: Porvoon Tarmo 2012-2013

JOKERY sanoi:
Timber: Varmaan ovat ottaneet pois ilmoituksen kun en itse sitä millään löydä?

Varmaan, kun ilmoittautumisaika oli yhdeksään asti. Eikä taatusti starttaa se reissu.
 
Viestejä
514
Vs: Porvoon Tarmo 2012-2013

Välieriin verrattuna Tarmo on kyllä vetänyt ihan hyvät finaalit, vaikka nyt tappiolla ollaankin. Isot miehetkin heräili oikein todenteolla viimeksi. Honka on vaan puolustanut paremmin tähän asti. Vähän enemmän kun olisi Clarkille saatu viimeksi kättä naamalle niin voisi olla katkolla toiseen suuntaankin.
On kyllä kova paikka käydä vielä jatkamassa sarjaa. Toivotaan, että vielä on paukkuja.
 
Viestejä
608
Vs: Porvoon Tarmo 2012-2013

Perkele nyt vtuttaa niin ettei veri kierrä.
66-65 vai mitäsenytoli turpaan jatkoajalla.

Hyvä jengi oli kasassa mutta nyt kävi näin
Sydän itkee verta juuri nyt.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös