Koripallo.com

Porvoon Tarmo 2013-2014

Viestejä
608
Vs: Porvoon Tarmo 2013-2014

Tarmon edustusjoukkue on nyt sitten valmis amerikkalaispelaajat Drico Hightower ja Adrian Powell ovat tehneet alkavan kauden kestävän sopimuksen Tarmon kanssa.

Hightower 201cm ja 115kg sentteri jota päävalmentaja Jouni Grönroos kuvailee urheilulliseksi Hightower osaa myös pelata kauempana korista ja on myös hyvä kaukoheittäjä.

Powell on isokokoinen ja nopea vasenkätinen yleispelaaja jota Grönroos kuvailee hyväksi heittäjäksi joka on myös hyvä puolustaja ja vaikeasti pysäytettävissä hyökkäyspäässä.

Tarmo aloittaa harjoituspelit Kouvolan Kouvojen isännöimässä harjoitusturnauksessa tulevana viikonloppuna.

Ensi viikolla alkaakin sitten runkosarjapelit ensimmäinen peli on ensi torstaina forssassa, ja kotiavaus ensi viikon sunnuntaina 29.9 vastassa Tampereen pyrintö2.

Pyrintö pelin yhteydessä järjestetään Tarmon kauden avajaistapahtuma joten kaikki Porvoolaiset tarmon kannattajat tervetuloa itse olen ainakin menossa paikanpäälle.
 
Viestejä
95
Vs: Porvoon Tarmo 2013-2014

Eilisen perusteella Cox parhaimpia ellei paras vahvistus, mitä olen Tarmossa koskaan nähnyt. Uskoisin, että Hightower laitetaan kotiin, Powell vielä vähän kysymysmerkki...
 
Viestejä
1 004
Vs: Porvoon Tarmo 2013-2014

Vaikka korkeatornilla on hieno nimi nii vaihtoon asap!
 
Viestejä
608
Vs: Porvoon Tarmo 2013-2014

Hyvä kauden aloitus Tarmolta 2 peliä molemmat voitettu Jorma Uotisen sanoin ei huono.

Noista jenkeistä sen verran että Powell on väärässä sarjassa yritti kyllä helkkaristi kotipelissä pyrintöä vastaan mutta ei vakuuttanut.

Hightower saisi olla korin alla ilkeämpi kun sitä massaa on 115 kilon edestä niin kyllä sitä pitäisi hyödyntää Hightower vaihtoon myöskin ja tilalle sellanen 206-208cm korinalus mörkö.

Cor J Cox on huippuvahvistus Tarmolle jolle on vastuuta tulossa jatkossakin parhaimillaan aivan pitelemätön ja ne donkit joita Cox vetelee ovat näyttäviä jos vaan pysyy terveenä ja välttää loukkaantumiset taistelee divarin pistekuninkuudesta.

Kotimaisista sen verran että Heinikoski on ihan ok mies aloittavan pointin paikalle ja Hänninen tuuraa ok pelaaja myös hänkin.

Joukkueeseen tulee varmasti muutoksia näin tarmon päävalmentaja Jouni Grönroos sanoi maanantain 30.9.2013 uusimaassa eli ilmeisesti Powell ja Hightower saa lähteä.

Pyrintö matsi oli tarmolta ajoittain aikamoista sähläilyä heitot avopaikoista eivät uponneet millään puolustus oli laiskaa jne kovasti on duunia tehtävänä että ollaan keväällä valmiita kun pudotuspelit alkaa.
 
Viestejä
22
Vs: Porvoon Tarmo 2013-2014

Jos Keravan jekit on hunoja niin ei paljon parempia ole Tarmonkaan .Tarmolla on kolme pelimistä Nissinen Hänninen ja Niskanen loput on kolmosdivari tasoa
 
Viestejä
21
Vs: Porvoon Tarmo 2013-2014

Osin samaa mieltä vaan on niilläkin hetkensä. Päällimmäisenä käsittämätön donkki vapaaheittoviivalta korille. Oli kuin tiikeri (oliko nyt Cox)
 
Viestejä
95
Vs: Porvoon Tarmo 2013-2014

Ryan McDade vapautettu Bisoneista...siinä Tarmolle hyvä sentteri ja levarirohmu. Kaupunki miehelle tuttu ja molemmat tietävät mitä saavat eli ei muuta kun pieni nippu rahaa kasaan ja nimet paperiin....!
 
Viestejä
16 284
Vs: Porvoon Tarmo 2013-2014

Cooler sanoi:
Ryan McDade vapautettu Bisoneista...siinä Tarmolle hyvä sentteri ja levarirohmu. Kaupunki miehelle tuttu ja molemmat tietävät mitä saavat eli ei muuta kun pieni nippu rahaa kasaan ja nimet paperiin....!

:D

Tämä oli päivän paras. Kiitokset tästä!

Tsemppiä Porvooseen!
 
Viestejä
95
Vs: Porvoon Tarmo 2013-2014

Tarmo ei kylläkään pysty tarjoamaan ihan samantasoisia fasiliteetteja, johon Bisonseissa on totuttu, mutta ei Porvoossa nälkään kuole ;)
 
Viestejä
608
Vs: Porvoon Tarmo 2013-2014

Cooler sanoi:
Ryan McDade vapautettu Bisoneista...siinä Tarmolle hyvä sentteri ja levarirohmu. Kaupunki miehelle tuttu ja molemmat tietävät mitä saavat eli ei muuta kun pieni nippu rahaa kasaan ja nimet paperiin....!

Muistan kyllä Ryanin ajan Tarmossa kaudella 2006-2007 loistava levypallopelaaja mutta luokaton vapaaheittäjä.

Mcdaden bisons sopimuksen purkamiseen johtanut syy on pitkään jatkuneet selkävaivat.

Ja nyt sitten Mcdaden selkä on pamahtanut lopullisesti siksi hän sai lähteä bisonsista.

Jos puheet Mcdaden selän pamahtamisesta lopullisesti ovat totta niin Ryan ei pelaa enää tällä kaudella ja saattapi urakin olla ohitse siinä samalla.
 
Viestejä
608
Vs: Porvoon Tarmo 2013-2014

JoKaFan sanoi:
:D

Tämä oli päivän paras. Kiitokset tästä!

Tsemppiä Porvooseen!

Kyllä sieltä korisliigan ylijäämä jenkeistä löytyy hyvällä tsägällä ihan kunnon pelimies.

Esim muuan Vernon Taylor viime kaudella kouvoissa nippa nappa 8 pinnaa per matsi keskiarvo kun kyseinen jannu tuli Tarmoon pistekeskiarvo oli kauden päätyttyä muistaakseni 24,0 jolla irtosi divarin pistepörssin 2 sija.

Jerrah Young pelaa parhaillaan Tarmossa ottelukohtaisella sopimuksella Rondrico Hightowerin saatua lähtöpassit Tarmosta Young pelasi jo viime perjantaina kotiottelussa keravaa vastaan
 
Viestejä
21
Vs: Porvoon Tarmo 2013-2014

Tarmo vei pisteet. Katsojillle toi lisäjännitystä Bookerin sekoilu kun kävi itseään 30cm lyhyemmän katsojan kimppuun matsin jälkeen. Hyvä ettei tullut hävityn pelin lisäksi nenä kipeeksi.
 
Viestejä
21
Vs: Porvoon Tarmo 2013-2014

Oikeesti, minullakin kiehahti. Ymmärrän kyllä että pinnaa voi kiristää mutta kävisi edes kokoisensa kimppuun. Eikä yhtään haittaisi että nielisi tappionsa ja kävisi kylmässä suihkussa.
Veruke oli että kaveri oli huudellut hänelle katsomosta. Ihan kuin se olis sitä huutelua pystynyt yhteen kaveriin kohdistamaan. Ei kukaan asiattomia huudellut, normaali virhe tms. huutelua lukuunottamatta. Seuraavalla kerralla kyllä kuulee niitä asiattomuuksiakin ton jälkeen.
Tosi urheilija.
 
Viestejä
310
Vs: Porvoon Tarmo 2013-2014

Kertokaas nyt tarkemmin mitä siellä on tapahtunut? Olisi kaikkien osapuolten kannalta reilua...
 
Viestejä
6 535
Vs: Porvoon Tarmo 2013-2014

Kertokaa nyt jo mitä siellä oikein tapahtui :)

Yllä puhutaan Bookerista, mutta Bookerhan on ihan suomalainen kaveri. Mikäli taas kyseessä oli se kännyköitä sosialisoinut jenkki, niin luulisi jo pikkuhiljaa Helsinki-Vantaan kutsuvan.
 
Viestejä
21
Vs: Porvoon Tarmo 2013-2014

Siis kutakuinkin näin (itse paikalla, väliin käyneenä)

Matsin jälkeen ja pelaajapalkinnot jaettua alkaa se normaali häslinki eli porukka poistuu, juttelee tuttujen kanssa, junnut pyytää nimmaria jne. Tiedätte mitä tarkoitan.
Huomasin että heppu tuli itseään selkeästi pienempikokoisen luokse, juttelemaan luulin.
Omia junnujani hoputtelin kunnes sivukorvalla kuulin keskustelun sävyn. Vilkaisin ja oivalsin kehonkielestä että oli aika uhkaavaa (seisoo rinta edessä kaverissa kiinni näyttäen mahdollisimman suurelta)
Nyt täytyy muistaa että heppu oli arviolta vajaa 170 (itse olen 182 ja selkeästi minua lyhyempi)
Keskustelu oli aika yksipuolista. "Älä käy huutelemaan mulle, sä et tunne mua. Turpaan tulee" jne. normi nakkikioski keskustelua.
Tulin siihen vähän väliin rauhottelemaan kaveria muttei yhtään perääntynyt.
FoKoPon huoltajakin huomasi tilanteen kaukaa ja tuli nopeasti väliin. Vei kaverin käsipuolesta suihkuun.
Oli lähellä ettei itsellänikin kiehahtanut.
Heppu ei voi mitenkään pystyä kohdistamaan ns huutelua yhteen kaveriin yleisössä. Sanoisin että kundeilla kiehui ja etsi sen pienimmän aikuisen ja kävi vain sen kimppuun.

Muutenkin kaverin käytös pelissä oli vähän kyseenalaista. Omien kompurointiensa tuloksena pelissä kaatuu junnujen jalkoihin, kiroilee, haukkuu kaikki. Jotkut jo sanoo että täällä on lapsia paikalla, pitää vähän edes yrittää.

Itsellä meni ainakin kaikki arvostus moista "urheilijaa" kohtaan.
 
Viestejä
310
Vs: Porvoon Tarmo 2013-2014

ValkoinenKuolema sanoi:
Siis kutakuinkin näin (itse paikalla, väliin käyneenä)

Matsin jälkeen ja pelaajapalkinnot jaettua alkaa se normaali häslinki eli porukka poistuu, juttelee tuttujen kanssa, junnut pyytää nimmaria jne. Tiedätte mitä tarkoitan.
Huomasin että heppu tuli itseään selkeästi pienempikokoisen luokse, juttelemaan luulin.
Omia junnujani hoputtelin kunnes sivukorvalla kuulin keskustelun sävyn. Vilkaisin ja oivalsin kehonkielestä että oli aika uhkaavaa (seisoo rinta edessä kaverissa kiinni näyttäen mahdollisimman suurelta)
Nyt täytyy muistaa että heppu oli arviolta vajaa 170 (itse olen 182 ja selkeästi minua lyhyempi)
Keskustelu oli aika yksipuolista. "Älä käy huutelemaan mulle, sä et tunne mua. Turpaan tulee" jne. normi nakkikioski keskustelua.
Tulin siihen vähän väliin rauhottelemaan kaveria muttei yhtään perääntynyt.
FoKoPon huoltajakin huomasi tilanteen kaukaa ja tuli nopeasti väliin. Vei kaverin käsipuolesta suihkuun.
Oli lähellä ettei itsellänikin kiehahtanut.
Heppu ei voi mitenkään pystyä kohdistamaan ns huutelua yhteen kaveriin yleisössä. Sanoisin että kundeilla kiehui ja etsi sen pienimmän aikuisen ja kävi vain sen kimppuun.

Muutenkin kaverin käytös pelissä oli vähän kyseenalaista. Omien kompurointiensa tuloksena pelissä kaatuu junnujen jalkoihin, kiroilee, haukkuu kaikki. Jotkut jo sanoo että täällä on lapsia paikalla, pitää vähän edes yrittää.

Itsellä meni ainakin kaikki arvostus moista "urheilijaa" kohtaan.
Ok, kiitos hyvästä selvennyksestä. Eli ilmeisesti kyse siis Bookerista (,kuten aikaisemmin mainitsit).
 
Viestejä
6 535
Vs: Porvoon Tarmo 2013-2014

Valkoinen kuolema - Oliko hyökkääjä yksi Forssan kolmesta englantia äidinkielenään puhuvista jenkeistä vai Booker, joka puhuu äidinkielenään suomea?
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös