Vs: Porvoon Tarmo 2013-2014
Siis kutakuinkin näin (itse paikalla, väliin käyneenä)
Matsin jälkeen ja pelaajapalkinnot jaettua alkaa se normaali häslinki eli porukka poistuu, juttelee tuttujen kanssa, junnut pyytää nimmaria jne. Tiedätte mitä tarkoitan.
Huomasin että heppu tuli itseään selkeästi pienempikokoisen luokse, juttelemaan luulin.
Omia junnujani hoputtelin kunnes sivukorvalla kuulin keskustelun sävyn. Vilkaisin ja oivalsin kehonkielestä että oli aika uhkaavaa (seisoo rinta edessä kaverissa kiinni näyttäen mahdollisimman suurelta)
Nyt täytyy muistaa että heppu oli arviolta vajaa 170 (itse olen 182 ja selkeästi minua lyhyempi)
Keskustelu oli aika yksipuolista. "Älä käy huutelemaan mulle, sä et tunne mua. Turpaan tulee" jne. normi nakkikioski keskustelua.
Tulin siihen vähän väliin rauhottelemaan kaveria muttei yhtään perääntynyt.
FoKoPon huoltajakin huomasi tilanteen kaukaa ja tuli nopeasti väliin. Vei kaverin käsipuolesta suihkuun.
Oli lähellä ettei itsellänikin kiehahtanut.
Heppu ei voi mitenkään pystyä kohdistamaan ns huutelua yhteen kaveriin yleisössä. Sanoisin että kundeilla kiehui ja etsi sen pienimmän aikuisen ja kävi vain sen kimppuun.
Muutenkin kaverin käytös pelissä oli vähän kyseenalaista. Omien kompurointiensa tuloksena pelissä kaatuu junnujen jalkoihin, kiroilee, haukkuu kaikki. Jotkut jo sanoo että täällä on lapsia paikalla, pitää vähän edes yrittää.
Itsellä meni ainakin kaikki arvostus moista "urheilijaa" kohtaan.