Vs: Porvoon Tarmo 2015-16
Korista sanoi:
JKS näyttää olevan kova pala monelle muullekin joukkueelle. Pelaajien loukkaantumiset ovat myös syynä, eilenkin oli poissa kaksi Hartikaista, Salonen ja Eriksson lisäksi Donaldsson loukkaantui ottelussa. Kaikki pelaajia jotka terveinä ollessaan ovat pelanneet 10 - 25 min./peli.
Loukkaantumiset ei ole mikään tekosyy millekään tappiolle.
Donaldsson ei todellakaan ole mikään menetys jos on pitempään sivussa.
Olin JKS pelissä paikanpäällä ja moneen kertaan ihmettelin, millä avuilla Donaldssonin kaltainen turisti on joukkueeseen otettu.
Donaldsson on jotenkin miten sen nyt sanois, ei niin hyvä suomen ykkösdivariin.
Connor heittää kyllä paljon, mutta osumatarkkuus saisi olla paljon parempi.
JKS:ää vastaan vapaita heittoja hyvistä paikoista, ihan mihin sattuu eli pääasissa rautoihin.
Mutta rehellisesti sanottuna Tarmo saa syyttää itseään tappiosta.
Itsepähän he sähläilivät 1 erässä hankitun johdon tappioksi 3 erän aikana useilla menetyksillä ja harhasyötöillä.
Ottelu itsesään oli yksi oudoimmin tuomituista mitä olen koripallossa vähään aikaan nähnyt.
Tuomarit otti aivan liikaa roolia ja Mäki-Tulokas oli eilisessä uusimaassa haukkunut tuomarit lyttyyn.
Ja taisipa hän heille jo pelin aikana huudella jotakin.
Lisäksi monesti edes pelaajat saati molemmat valmentajat ja kotiyleisö, eivät tienneet edes sitä mistä vihelletään mitä vihelletään ja miksi vihelletään senverran luokaton linja tuomareilla oli.
Että väkisinkin kävi mielessä mistä korttelikapakasta ne oli otettu.
Ja mitä tulee tunnelmaan pelin aikana niin sekin oli kuin olisi ollut hautajaisissa.
Tunnelmaa yritti kohottaa eräs keski-ikäinen rouva joka yritti leikkiä kuuluttajaa.
Mutta eipä hänen unettavasta honotuksesta paljoa apua ollut.
Päinvastoin sekin alkoi väsyttämään entistä enemmän kuin itse peli.
Isänikin joka oli kova Tarmon kannattaja 1970-1980 lukujen vaihteessa sanoi suoraan että huonoksi on mennyt kannattajakulttuuri Porvoossa verrattuna noihin edellä mainittuihin vuosiin jolloin Tarmo pelasi ensimmäistä kertaa SM sarjassa .