Kuten sanoin: sympaattista, jos Kauhajoella ollaan näin tyytyväisiä siihen, että kaikkien aikojen suurimmalla pelaajabudjetilla käteen jää ”seurahistorian ensimmäinen pronssi”. Mitä veikkaat, ovatko futiksen puolella Bayern Münchenin fanit ovat tyytyväisiä ensimmäiseen hopeaan 11 vuoteen? Hekotuttaa.Sama kai se mistä fanit iloitsee jos iloitsemisen aiheita heille löytyy, oli se sitte sarjassa säilyminen, alaloppusarjan voitto tai vaikka sitten tämä seurahistorian ensimmäinen pronssimitali, ainakin minun mielestäni? Se on varmasti totta että isommat odotukset olivat tälle kautta, ja suhteellisen lähellä se finaalipaikka olikin, aina ei voi onnistua joka asiassa, hieno tason nosto kuitenkin vaikka varmasti euroja paloi. Itse en viitsi lähteä yritysten tiedoilla spekuloimaan ja varsinkin jos ne ovat huhuja kuten itse tuossa kirjoitit. Antaa yrittäjien yrittää ja fanitetaan me täälä koripalloa ja vaikka nyt sitä miten hienosti kotimaiset pelasivat?
Mitä spekulointiin tulee niin se lienee tämän foorumin suola? Vai tulisiko täällä vain jatkaa toista viikkoa kestänyttä katkeraa keskustelua Kisiksen olosuhteista?