Sen mitä olen Gainesin peliä nähnyt, niin kaverihan on kova runnomaan ns. tahtokoreja ja levypalloja, vaikkei muuten kovin taitavalta vaikutakaan. Kelpaisi varmaan tännekin Jonesin tilalle mainiosti. Eilenkin tehnyt käsittämättömästi melkein puolet Puhun pisteistä. Se jos mikä on Katajan taholta anteeksiantamatonta, että päästetään kaveri noin riehumaan.
No kun kerran se asenne jäi tänne kotiin, niin mistäs sitä ehti enää takaisin hakemaan.
Varmalta lähteeltä tieto, että Nursella on kuulemma Heiskan täysi tuki ja on ollut kaveriin tyytyväinen. Ihmetyttää kyllä? Itse olen nähnyt Nurselta ehkäpä vain yhden kohtuuhyvän pelin. Ei voi muuta kuin toivoa, että petraisi keväällä, sillä muuten lienee toisi epäonnistunut hankinta. Kyllä on vieläkin Lehtosta ikävä.
Kataja vetää tällä hetkellä kuulemma tosi kovaa reeniä. Vaikuttaisikohan se mitenkään, että pari viimeistä peliä on ollut aika jäykkää katseltavaa? Mutta kaipa muuallakin harjoitellaan kovaa?
Joka tapauksessa eilisen kaltaisella pelillä ei taida muistakaan vieraspeleistä voittoja irrota? Tietty tämähän voi olla joukkueen taktikointia, ettei jouduta ekalla pudotuspelikierroksella Pyrintöä vastaan. Antaa Hongan kohdata se. Tällä hetlkellä näyttää nimittäin siltä, että Pyrintö voi hyvinkin olla se Musta Ori, joka vie kaiken keväällä muitten nokan edestä?
Ja Loidi taas eilen heti alussa virhevaikeuksiin. Se näköjään pilaa miehen pelin joka kerta.
Vielä olisi aikaa vaihtaa Jones johonkin kovempaan kaveriin. Eri asia sitten, onko siihen enää varaa, siis rahaa?
Ja Axtonille pitää päästä paremmin järjestelemään heittopaikkoja. Sellainen käsitys eilisen pelin lopusta jäi, että Virtanen ja Nurse yrittivät molemmat liian yksin ratkaisuja?
No katsotaan, jatketaanko seuraavat pelit vielä sukelluksissa? Sinänsähän tällainen yksittäinen tappio ei paljon merkitse, ellei se ihan tavaksi tule.