Ei väärin, ystävä hyvä vaan niin kovin huonosti.nyyh nyyh tuomarit vihelsi väärin ja selostajakin selosti väärin
Ei väärin, ystävä hyvä vaan niin kovin huonosti.nyyh nyyh tuomarit vihelsi väärin ja selostajakin selosti väärin
Ei sitä tuosta ruudun kuvasta pysty sanomaan missä käsi oli. Heittokäden liikkeestä päätellen ei ainakaan kädessä kiinni.Egezekkeekkee roikkui heittoranteessa koko tilanteen.
Instassa pyörii päätykatsomosta kuvattuja videoita tuosta viimeisestä tilanteesta, niistä näkyy hyvin.Ei sitä tuosta ruudun kuvasta pysty sanomaan missä käsi oli. Heittokäden liikkeestä päätellen ei ainakaan kädessä kiinni.
Onko jotain hästääkiä laittaa millä löytäisiInstassa pyörii päätykatsomosta kuvattuja videoita tuosta viimeisestä tilanteesta, niistä näkyy hyvin.
Muutamat mitä olen nähnyt ovat yksityishenkilöiden tarinoissa. Saas nähdä onko seuran somevastaava millä tuulella, että uskaltaako jakaa seuran tarinoihin.....Onko jotain hästääkiä laittaa millä löytäisi
Hullu Vanha pefleti rynttääjäHyvä länsirannan ainaiset ruikuttajat
Siellähän se oli.Muutamat mitä olen nähnyt ovat yksityishenkilöiden tarinoissa. Saas nähdä onko seuran somevastaava millä tuulella, että uskaltaako jakaa seuran tarinoihin.....
Juu kannattaa kattoo uudestaa jos o noi vitu sokeeSiellähän se oli.
Ei siinäkään kyllä näytä että kontaktia kädessä oli ja toiseksi aika noloa seuran somelta pistää tuollaista eetteriin.
Se seuraava still kuva näyttää käden pallossa.Juu kannattaa kattoo uudestaa jos o noi vitu sokee
Mä olenkin tuomari, se kuuluu niinsanotusti koulutukseen.jos o noi vitu sokee
Tätä minäkin ihmettelin. Pinna eroa ja tornit jätetään penkille. Tää meni valmennuksen piikkiin.Kyllä mielummin voi miettiä miksi tornit ei ollut kentällä ja pelattu palloa sinne lopussa.
Ja seuraavassa still kuvassa näkyy ekekezen käsi pallossa.
Onko kukaan tuomari edes ikinä antanut teknistä virhettä Sarcevicille? Jos kyseessä olisi kuka tahansa muu pelaaja, niin jokainen peli päättyisi ulosajoon kolmen minuutin pelin jälkeen.Vastapainoksi voi sanoa, että läheskään kaikki tuomarit eivät varmasti olisi sietäneet ilman tekua Sarcelta tuollaista mussuttamisen määrää.
Seuraava varoitus @letsgoboysJuu kannattaa kattoo uudestaa jos o noi vitu sokee
En pitäisi Korihaita suunnannäyttäjänä siinä, että on ostettu niitä pelaajia, joihin on ollut varaa. Toki hienoa, että pikku hiljaa ymmärretty taloudenkin päälle. Ei ole ollut kuitenkaan ilmeisesti mikään strateginen valinta josta hyödytään, vaan siihen ollaan oltu pakotettuina? Eli, ovatko ensimmäiset pelaajat jotka sinne menivät suunnannäyttäjiä, että Korihaista pystyy ponnistamaan muualle?Niin? Ei ole ollut rahaa kokeneihin liigapelaajiin joten on täytynyt hankkia muiden joukkueiden penkkipelaajia tai divarista lupaavia nuoria, jotka eivät ole vielä omaa potentiaalia päässeet näyttämään.
Korihait lupaa vastuuta niin paljon kun jaksaa pelata. Eli nuoret pelaajat pystyvät käyttämään Korihaita välikätenä omalle uralleen.
Silloin minun mielestä voidaan käyttää termiä "suunnannäyttäjä". Oletko samaa mieltä?