Koripallo.com

Puolivälierä: Pyrintö - Kataja

Älä lueskele äläkä yritä manipuloida kurinpito orkesteria.

Ei tämä mikään firmaliiga ole missä suurin törkimys naureskelee olemattomaan partaansa deamoneidensa vallassa ja uhri saa rangaistuksen.

Urea acta est, veni vidi vici eli eritteet on heitetty.Tulin, näin, voitin.

Itse toivon että EU olisi riittävä ja jos vähän aiemmin penkki on huudellut loukkaantuneen pelaajan maatessa kentällä ja jotain sieltä huudeltiin kun tuomari näytti Pyrinnön penkille että nyt hiljaa että tämä otetaan huomioon kurinpidossa.
Toisaalta siinä rikotaan pelaajan fyysistä koskemattomuutta mikä on aika raskas rike niin saattaa hyvinkin se yksi peli olla tulossa, kun ei ollut pelinomainen liike.

Itse toivon että EU olisi riittävä ja jos vähän aiemmin penkki on huudellut loukkaantuneen pelaajan maatessa kentällä ja jotain sieltä huudeltiin kun tuomari näytti Pyrinnön penkille että nyt hiljaa että tämä otetaan huomioon kurinpidossa.
Toisaalta siinä rikotaan pelaajan fyysistä koskemattomuutta mikä on aika raskas rike niin saattaa hyvinkin se yksi peli olla tulossa, kun ei ollut pelinomainen liike.

En oikein näe miksi sitä otettaisiin huomioon, kun loukkaantunut pelaaja ei ollut Wilson eikä loukkaantuminen sinänsä vaikuttanut Wilsonin tekoon muuten kuin hänen omien sanojensa mukaan.

Toivon ja uskon ettei pelikieltoa tule, mutta uskon sen johtuvan lähinnä siitä että Wilsonin tönäisy jäi siihen yhteen. Pelikiellon arvoisen teon luulisi olevan tavallista EU:ta vakavampi.

Jos jostain poliittiset syystä joku pelikielto farssi nähdään, niin Katajan tulee jäädä Joensuuhun treenaamaan ensi kautta varten.

Tampereelle lähteköön pikalisenseillä Joensuun Punttipoikien viisikko.

En oikein näe miksi sitä otettaisiin huomioon, kun loukkaantunut pelaaja ei ollut Wilson eikä loukkaantuminen sinänsä vaikuttanut Wilsonin tekoon muuten kuin hänen omien sanojensa mukaan.

Toivon ja uskon ettei pelikieltoa tule, mutta uskon sen johtuvan lähinnä siitä että Wilsonin tönäisy jäi siihen yhteen. Pelikiellon arvoisen teon luulisi olevan tavallista EU:ta vakavampi.
Joo, ihmiset kuitenkin niitä päätöksiä tekevät jolloin kaikki vaikuttaa kaikkeen. Pelikielto olisi mun mielestä liian raju tuomio, mutta jos se tulee on se täysin perusteltavissa, etenkin kun miettii mistä korisliigassa on yleensä jaettu pelikieltoja.

Mikäs muuten noilla Odomesilla ja Semplellä on vaivoina? Molemmat olivat kuitenkin täydessä pelikunnossa runkosarjan viimeisessä pelissä Lapualla.

Jos jostain poliittiset syystä joku pelikielto farssi nähdään, niin Katajan tulee jäädä Joensuuhun treenaamaan ensi kautta varten.

Tampereelle lähteköön pikalisenseillä Joensuun Punttipoikien viisikko.

Polittiikkaahan tuo pelikieltojen jakelu on täysin. Huutoäänestyksellä menee ja somessa kovaäänisin kanta voittaa.

Jammun tapauksessa somekansa lienee kylläkin pelikieltoa vastaan.

Niin kuin todettu, trash talk on ok.

Ehkä tuollainen junnu voisi harkita miten kentällä ilveilee, tuo ilveily alkoi pelin alusta asti.

Jammu teki trash talkinsa vanhanaikaisella tavalla kun kompastui roskikseen ja sadatteli kipua.

On nää nykypäivän robinhoodit heikkoja, ku ei edes koriskentällä pysy pystyssä. Ei ois päivääkään aikanaan selvitty Sherwoodissa, Mehtimäen metsistä puhumattakaan.

Viimeksi muokattu:
Kataja ansaitsi eilen voittonsa. Mutta tää joensuulaisten kitinä on käsittämätöntä. Tuomarit suosii Pyrintöä,
junnu aukoo päätään ja DW teki sitä ja tätä. Koko Pyrintö pelikieltoon! :mad:

Mikäs muuten noilla Odomesilla ja Semplellä on vaivoina? Molemmat olivat kuitenkin täydessä pelikunnossa runkosarjan viimeisessä pelissä Lapualla.
Odomesilla lähentäjälihaksessa 3 cm repeämä, Virtanen kertoo sen Karjalaisessa potilaan luvalla. Semplen vamma myös vakava, mutta siitä ei ole ollut lupa kertoa enempää. Eli heistä ei ole pelaajaksi tällä kaudella vaikka jotenkin ihmeessä sarja venyisi 7. peliin asti.

Odomesilla lähentäjälihaksessa 3 cm repeämä, Virtanen kertoo sen Karjalaisessa potilaan luvalla. Semplen vamma myös vakava, mutta siitä ei ole ollut lupa kertoa enempää. Eli heistä ei ole pelaajaksi tällä kaudella vaikka jotenkin ihmeessä sarja venyisi 7. peliin asti.

No voihan kökkö :(

Kataja ansaitsi eilen voittonsa. Mutta tää joensuulaisten kitinä on käsittämätöntä. Tuomarit suosii Pyrintöä,
junnu aukoo päätään ja DW teki sitä ja tätä. Koko Pyrintö pelikieltoon! :mad:
Kiitos, kun sinäkin yhtenä hyvin monista näit vaivaa kommentoidaksesi keskustelua tuomatta sisältöä itse keskusteluun.
Niin kuin minäkin tein nyt.

Täsmälleen samanlaisia kitinöitä löytyy suunnilleen kaikista ottelu- ja joukkuetopiceista. Käy rutisemassa niissäkin.

Odomesista vielä, oli ollut pipinä jo runkosarjan lopussa, mutta häntä oli peluutettu silti ja itsekin siis suostunut pelaamaan tai halunnut pelata. Semple jää mysteeriksi, mitä tapahtui ja milloin.

Hienoa, ettei Jammulle tullut pelikieltoa. Olin kyllä yllättynyt, että Tomas otettin Ruudun haastatteluun pelin jälkeen. Mielestäni noin ei pitäisi toimia. Tuollaisen tapahtuman jälkeen ei kummankaan osapuolen pitäisi päästä esille. Vielä yllättyneempi olin Ruduun selostajan ja kommentaattorin puolustuspuheille, että trash talk kuuluu peliin ja niin pitää toimia jne.. Itse en pidä siitä yhtään! Minä arvostan tyylikkäitä ja taitavia pelureita. En tuollaista käytöstä. Ennen eilistä minulle oli sama kumpi tästä menee jatkoon. Nyt sympatiani on Joensuun puolella. Tsemppiä Kataja!

Jos mietitään yleisesti tätä trash talk -ilmiötä, niin onko korisliigan arvostetuimmissa konkareissa lainkaan niitä jotka olisivat tulleet tunnetuksi myös suunsoitostaan? Jos ajatellaan vaikka sellaisia herrasmiehiä kuin Kotti, A. Nikkarinen, Huff, Koivisto, Rannikko, Järvi, Kanervo, Wilson, jne. ym. Tai vaikkapa kansainvälisillä kentillä nyt pelaavat urheilijamme. Onko kukaan heistä profiloitunut trash talkin taitajina? Mietin vaan, että olisiko pelaajien yleensäkin kannattavampaa keskittyä peliin kuin suuvärkin aukomiseen, ja näkyisikö vastustajan kunnioittaminen pitemmän päälle omassakin menestyksessä.

Menikö muuten roskis rikki? Pitääkö myös se korvata?

Mutta asiaan, hienoa että saa pelata. Keskelle keksintöä -podcastissa toivottiin, että Jammu ja Pihlajamäki mikitettäisiin seuraavaan peliin.
Eiköhän Vatupassi Oy sponssaa tarvittaessa Joensuun kaupungille uuden roskiksen, jos niin olisi käynyt.

Kannatan mikitystä. Vaikka epäilen että Pihliskin vähän hillitsee suuvärkkiään. Jammu on kuitenkin kasvanut Bronxissa joten siinä voi miettiä, että kumpi voittaa nyrkkitappelun jos siihen asti mennään.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.