Koripallo.com

Pyrintö 06-07

Hyvin mahdollinen tämä Andyn siirto. Olihan Uusikaupunki (Reiska) viimevuonna herran perässä; miksei KTP sitten tänä vuonna.
Pyrinnölle kurja juttu, jos oma kasvatti poistuu riveistä. Uskoisin kuitenkin, että tosi pyrintöläinen on onnellinen jos Antero saa haluamansa kaltaisen sopimuksen on se sitten Pyrinnössä tai muualla. Pyrin ajattelemaan näitä siirtoja pelaaja lähtöisesti enkä niinkään jonkin seuran kannalta. Seurathan ovat pelaajia varten eikä toisin päin (tiedän etteivät kaikki ájattele näin).
Arvokasta Pyrinnölle, että joukkueen pelaajat kelpaavat muuallekkin.
Anterolle kaikkea hyvää missä sitten jatkaakin uraansa. Uskoisin, että Pyrinnössä paikka Anterolle nyt ja tulevaisuudessa kunhan sopii vaan hänen henkilökohtaisiin suunnitelmiinsa ja tavoitteisiinsa.
Toivotaan, että Antero tekee hyvän ratkaisun ihan omalta kannaltaan.

JayKay sanoi:
Jos Antero Lehto Kotkaan lähtee, niin en epäilisi hänen pärjäämistään. Lehto on kuitenkin hyvää Korisliigatasoa. Lisäksi Ailuksen valmennus tekee varmasti hänelle hyvää. Ei Kotka hänestä kuitenkaan kaipaamaansa puhdasta pointtia saa, vaan yhden lisän loputtomaan kakkospaikan armaadaansa.

Pyrinnölle lähto olisi silti mielestäni menetys, ei se kotimainen osasto ole kovin laaja.

Samaa mieltä. Korvaa Kintun hyökkäyspäässä mutta ei yhtä hyvä pakki. Eikä varsinaisesti mikään pointti. Kotkaan tarvitaan kyllä ehdottomasti pointti ulkomailta. Sitten taas Järvinen ja Dobras siirtävät esiinmarssiaan vuodella, kun swingin paikat on täynnä - Vekkilä, Heinonen, Ilmonen, Lehto. Lehto on hyvää sm-tasoa kuten totesit, mutta Kotkassa on kyllä paljon tuon roolin pelaajia.

kilpkar sanoi:
Pyrin ajattelemaan näitä siirtoja pelaaja lähtöisesti enkä niinkään jonkin seuran kannalta. Seurathan ovat pelaajia varten eikä toisin päin (tiedän etteivät kaikki ájattele näin).

Itse en ainakaan ajattele noin, vaan seurakeskeisesti. Joukkueurheilussa toiminta pysyy tai kaatuu seuran toiminnan mukaan. Pelaajia tulee ja menee, mutta maksajat ja fanit kannattavat nimenomaan seuraa, jopa vuosikymmeniä. Ilman seuraa/joukkuetta pelaajat ovat yksilöurheilijoita tai harrastajia.

Sellaista kysymystä, että ovatko seurat pelaajia varten vai päinvastoin, ei pitäisi oikeastaan esittää, koska kysymys on sopimuksesta. Sopimuksessa pitäisi vallita tasapaino, jossa molempien edut huomioidaan. Käytännössä tästä tasapainosta on yleensä kaksi toisistaan hieman poikkeavaa näkökulmaa.

Pleijarit Pyrinnölle!! Kataja oli aika raukkistempulla finaalissa!

Menepäs Ville takaisin sänkyyn ja nouse uudelleen ylös toisella jalalla. Josko se sitten maailma näyttäisi paremmalta? Ja tuleva Pyrintökin?

Kuules Joen Suu. Minähän en enää yhdeltätoista nukkumaan mene! ;D Olen sellanen aamuvirkku. Ja nyt kun oon kesälomaan asti asiaa miettinyt niin oon yhä sitä mieltä että pleijarit ois kuulunu Pyrinnölle finaaliin asti!! ::)

[move]Mutta musta on kyllä tyhmää käyttää tollasta temppua. Pilas siinä samalla Pyrinnön loppukauden. Kataja näytti tempulla ettei ollut sisua pelata rehellisesti Pyrintöä vastaan. Sori vaan kaikille Kataja-faneille, mutta niin se on!

Onko kenelläkään oikeasti jotain kerrottavaa Pyrinnöstä? Ettei tarvitse Villenkään jutella koko aikaa yksin.

Toisaalta eihän tässä vaiheessa Pyrinnöstä ole juuri koskaan mitään kerrottavaa, joten ihan  perinteisessä aikataulussa ollaan. Odotellaan.

No niin, jaarittelu voidaan lopettaa, keskustellaan mieluummin Pyrinnöstä. Voitte harjoittaa yksinpuhelua kotona peilin edessä. Huhuja? Faktoja? Pyrinnön sivuilta ei löydy ainakaan yhtikäs mitään faktatietoa ensi kauden joukkueesta. Spekuloikaa.

Masto landella sanoi:
No niin, jaarittelu voidaan lopettaa, keskustellaan mieluummin Pyrinnöstä. Voitte harjoittaa yksinpuhelua kotona peilin edessä. Huhuja? Faktoja? Pyrinnön sivuilta ei löydy ainakaan yhtikäs mitään faktatietoa ensi kauden joukkueesta. Spekuloikaa.

En ole itse ainakaan missään sisäpiirissä eli pakko harjoittaa yksinpuhelua. Ainoa minkä tiedän on että päävalmentajana toimii Jarkki. Täällä sitä vaan moititaan mun yksinpuhelua kun oon poissa paikalta. Koskaan ei voi tietää mitä saa lukea kun tänne tulee....

Älä nyt ville hermostu itsehän kysyit!
Ei voinu tietää.
P.S
Pyrintö on saamassa aika hyvän vahvistuksen länsi-suomesta

Liskokulta sanoi:
Älä nyt ville hermostu itsehän kysyit!
Ei voinu tietää.
P.S
Pyrintö on saamassa aika hyvän vahvistuksen länsi-suomesta
Kuka?? Kerro ihmeessä lisää!!

Jep jep. Tää on tosi mielenkiintoista. Kukas se nuori kaveri oikein on? Mitenkäs sinä Lisko sen selville sait? Sinä taidatkin olla sisäpiirin porukkaa?

Ps. Miksiköhän anttoonin valvojaksitulon jälkeen viestilaskurini pyörii taaksepäin? Mainittakoon, että viestien määrä on kuitenkin kaikkein tärkeintä täällä. Ja elämässä myös! Kyllä jämti on niin!

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.