Koripallo.com

Pyrintö-Korihait 27.10 18:30

Vs: Pyrintö-Korihait 27.10 18:30

Jussille patsas Ukiin?
On se vaan hieno mies, ei kumartele tuomareita.

kylläpä oli maukas loppu ottelulle, oikea joukkue voitti ansaitusti kun kerran peliä jo vajaa 20pojoo johti.
Pelin kannalta oli kuiteski jännittävää kun pyrintö antoi tasoitusta ja saatiin kunnon trilleri loppuun.

Ps. Jussi taitaa olla liian vanha jo näihin juttuihin, ottaisi hiukan rauhallisemmin ennen kuin sydän pettää vanhalla ukolla ;D

Mutta ken onkaan heistä uusi Pohitullin lempi tuomari: Juha-Pekka Orava, Raimo Erkkilä, Ismo Parkkinen?

Haitten kotimaiset eilen yhteensä kolme pistettä!!

Eniten ihmetyttää Kumpulaisen romahtaminen jo näin kauden alussa. Nytkin vain 14 min. ja nolla pinnaa. No se on varmasti sitä uuden valmentajan uutta " vapaata " pelitapaa, jossa pelaajat saavat päättää, mitä tekevät tai milloin? Ja Kumpulainen on näköjään selkeästi päättänyt, ettei halua enää olla mikään Äijä?

JOEN SUU sanoi:

Eipä tarvinnut sekuntiakaan miettiä kenen viestistä kyse kun oli sisällön lukenut. Onneksi olkoon jälleen loistavasta tilastoscouttauksesta. Nyt on varmasti taas tyydytys saatu ja näppäimistö tahmeana.

JOEN SUU sanoi:

Eniten ihmetyttää Kumpulaisen romahtaminen jo näin kauden alussa. Nytkin vain 14 min. ja nolla pinnaa. No se on varmasti sitä uuden valmentajan uutta " vapaata " pelitapaa, jossa pelaajat saavat päättää, mitä tekevät tai milloin? Ja Kumpulainen on näköjään selkeästi päättänyt, ettei halua enää olla mikään Äijä?

Kyllä, Kumpu on saanut Tompalta vapauden olla tekemättä pistettäkään aina välillä, jos siltä tuntuu.

Minä taas kirjoittaessani tuon provon en sekuntiakaan epäillyt, kuka siihen menee.

Toki kannattaa aina välillä kokeilla, josko muitakin löytyisi? 1990 kyllä olisi sortunut tuohon myös, jos ei olisi mokoma minua piilottanut.

Vektori sanoi:
Jussille patsas Ukiin?
On se vaan hieno mies, ei kumartele tuomareita.

Vihjataan Joelle hän vois tehdä jos kauniisti kysytään ;D Jussi tulee viellä keväällä hän on kova sana .Paremmassa kunnossa joku ei vaan natsaa eihättäillä.

Pelin jälkeen Kumpu-Jussi kävi kuumana ja teki sormillaan rahan kahistelu -liikkeitä ja huuteli maksetuista tuomareista kaikille, jotka kuuntelivat. Taisi siinä muutamat penkitkin lentää vielä Jussin poistuessa.

Tästä johtuen tehtiin erotuomariraportti ja kenties penalttia tulossa huomenna?

Joen tekemä patsas sopisi kieltämättä hyvin Ukiin, kaatopaikalle nimittäin.

Ei tarvita ennustajaa siihen että pelaako Jussi vielä ensi kaudella, antaa vielä tällä kaudella kuitenkin hyvin(huonosti) lepuutusaikaa Heinoselle.

JOEN SUU sanoi:
Minä taas kirjoittaessani tuon provon en sekuntiakaan epäillyt, kuka siihen menee.

Toki kannattaa aina välillä kokeilla, josko muitakin löytyisi? 1990 kyllä olisi sortunut tuohon myös, jos ei olisi mokoma minua piilottanut.

Ai, mä kun ymmärsin, ettet sä koskaan provoa.

Vektori sanoi:
Joen tekemä patsas sopisi kieltämättä hyvin Ukiin, kaatopaikalle nimittäin.

Ei tarvita ennustajaa siihen että pelaako Jussi vielä ensi kaudella, antaa vielä tällä kaudella kuitenkin hyvin(huonosti) lepuutusaikaa Heinoselle.

Nyt on nyt .Herätkää pahvit lumi tulee ja pakkanen Jussihan nukkuu kylmässä hyvin. ;D

JOEN SUU sanoi:

9932 viestiä pelkkää paskaa ja jatkuu.

Jatkuu, jatkuu. Ja venttiseiskakin on koko kpcomin historiansa pyörinyt kaulaansa myöten tässä paskassa. Eipä oikeastaan mitään muuta ole hommaillut täällä kuin vastaillut paskaviesteihini. Ja sama homma jatkuu.

Ps. Laskijoitahan me molemmat. Toinen laskee pisteiden määrää ja toinen viestien määrää. Ollaan siis matemaattisesti lahjakkaita molemmat.

wimi sanoi:
vitutushan on terveen miehen merkki. ;D

Hehheh, tämähän oli oikeasti hyvä kommentti.

Let's go wimi!

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.