Vs: Pyrintö VS Kataja pe 3.2 klo 18:30 Pyynikin palloiluhalli
Vastaan kuin Sauli. Saattaa olla, saattaa olla niin. Toisaalta ilmeisesti muiden pelaajien kohdalla tilastot pitävät paremmin paikkansa? Vain Pricen kohdalla eivät? Mitäs siitä sanot Spekuloija?
Entä kun mies tulee ammattilaiseksi, eikä jaksa tullessaan kunnolla juosta kenttää päästä toiseen, kun on niin ylipainoinen. Mitäs siitä sanot?
Lyhyistä vaihdoista huolimatta ( miksiköhän muuten vaihdot on niin lyhyitä ? ) kaveri ei pysty ottamaan levypalloja kokoisekseen kaveriksi läheskään ammattimaisella tasolla. Pallo ei " tartu käsiin ", vaan karkaa usein helpohkossakin tilanteessa, vaikka voimaa luulisi olla sitä käsien välissä hieman puristaakin. Mitäs siitä sanot?
Kunkas on kaverin nopeus? Ehkä hitain pelaaja koko liigassa. Hannokin näyttää raketilta vertailtaessa. Mitäs siitä sanot?
Miten on kaverin pallonkäsittelytaito? Onko Suomessa jenkkiä, joka on huonompi siinä? Mitäs siitä sanot?
Mikä on Pricen ponnistusvoima? Noinkin pitkäksi mieheksi saa juuri ja juuri donkatuksi ( yleensä vain yhdellä kädellä ). Mitäs siitä sanot?
Miksi pelaa vain niin vähiä minuutteja? Siksi, että on huonossa fyysisessä kunnossa ( vaikka kohennusta siinä onkin tapahtunut ), tekniikka ei riitä, hitaus puolustuksessa aiheuttaa usein tyhmän virheen ohimenevän pelaajan läpsäytyksenä, joka on kovin useassa pelissä saanut kaverin jo ensimmäisellä jaksolla virhevaikeuksiin. Mitäs siitä sanot?
Minä en ole vaatimassa, että Pricen pitäisi olla jokin pistetehtailija tai sademies. Minä toivoin, että kaveri olisi ollut hyvä levypallopelaaja ja hyvä puolustaja. Ei ole kumpaakaan. Mitäs siitä sanot?
Kun täällä niin monet hypettävät Pricea, niin olisihan ihan kiva kuulla ne argumentitkin, mistä se johtuu? Eli ne seikat, missä Price on hyvä? Siis sellainen, että voitaisiin puhua oikeasta vahvistuksesta?
No laitetaan sentään yksi. Aika hyvä vapaaheittäjä. Sinne viivalle vaan pitäisi päästä useammin.
Mutta toivotaan, että kaveri parantaa otteitaan ja tulee hyväksi pelaajaksi vielä kevään aikana. Minä olen valmis pyörtämään kaikki nuo edelliset, jos niissä oleellista parannusta tapahtuu ja myöntämään, että loppukauden sopimus oli hyvä veto. Osaan myös antaa kehuja, jos hänelle hyvä peli milloin tulee ennen kevättäkin.
Mutta nyt pistän pisteen tähän Pricen arvioimiseen. Kai täällä muuten on oikeus tehdä pelaajista arvioita?