Koripallo.com

Pyrintö vs. Korihait. 30.11.07

Vs: Pyrintö vs. Korihait. 30.11.07

stang sanoi:
Kyllä,vaan minne ;)

Sopimuksessa on molemminpuolinen optio. Korihait allekirjoittaa ;)

Kannattaisko wimin ja timin pikkusen miettiä mitä kirjoittaa, kun molemmilla on äo pienempi kuin kengännumero ja kumpikin ymmärttää koriksesta yhtä pljon kun sika aitajuoksusta.

km sanoi:
Mustamakkaraa tarjolla Uusikaupunkilaisille pyynikillä ;D

tästä pelistä tulee aikas viileä katottavaa kun PYRINTÖ menee menojaan 8)

Lopputulos : 105-78

Enjoy!!! :D
Taitaa Tamperelaiset syödä itse mustatmakkarat suruunsa!! ;)

Joensuun Honka sanoi:
Kannattaisko wimin ja timin pikkusen miettiä mitä kirjoittaa, kun molemmilla on äo pienempi kuin kengännumero ja kumpikin ymmärttää koriksesta yhtä pljon kun sika aitajuoksusta.

Siltikin äo on isompi kuin sulla!!!

Joensuun Honka sanoi:

Huumori on hieno laji, mitä sinä et ainakaan ymmärrä ;D
Ja kyllä jo 20 vuotta koripalloa seuranneena epäilen ymmärtäväni tästä hienosta lajista jo jotain. Pahoitteluni jos sinä et ymmärrä!

Tamperelaisten raportti. Kiitettävän nopeaa toimintaa tappiosta huolimatta.
http://www.pyrinto.fi/ottelut/nayta.tmpl?id=162;paluu=1

Joensuun Honka sanoi:

Hei minä olen wimi .viisampi Timi ??

Timi sanoi:
Tamperelaisten raportti. Kiitettävän nopeaa toimintaa tappiosta huolimatta.
http://www.pyrinto.fi/ottelut/nayta.tmpl?id=162;paluu=1

Pyrinnön organisaation amatöörimaista toimintaa voi haukkua miten paljon haluaa. Mutta jo parin vuoden ajan nämä Pyrinnön otteluraportit ovat olleet koko liigan parhaita. Ne tulevat nopeasti, niin koti- kuin vieraspeleistä, niin voitetuista kuin hävityistä peleistä ja ovat vielä jonkun koripalloa ymmärtävän ja kieltäkin osaavan tekemiä. ja ovat vielä jokseenkin puolueettomia niin ettei jpokaista tappiota panna tuomarin piikkiin vaan hattua osataan nostaa vastustajillekin, kuten nyut Stokesille. Siitä hatunnosto Pyrinnölle, toivottavasti muutkin palvelisivat meitä peleihin pääsemättömiä faneja yhtä hyvin.

Jos tästä nyt jotai settiä nousee niin voin ihan surutta sano että, kaikin puolin oikein hyvä raportti näin pelkästään liveä seuranneen näkökulmasta, etten sitä mitenkään moittimaan lähtis. Ainakin itse poharista tulevaat raportit voi aikasemmin lukea turun sanomien sivuilta kun itse haiden.
Vaikka eikai se nyt niin kamala asia ole jos ei kahdentoista tunnin sisällä pääse lukemaan mitä mieltä joku yksittäinen henkilö oli kyseisestä matsista. Tai jos matsi voitettiin niin haukuttiinko vastustajan raportissa tuomareita, luokkaantumisia tai keksittiinkö muita tekosyitä.
Hieno asia kuitenkin että pisteet saatiin kotiin, ekaa kertaa vieras pelistä. Ilman stokesin tajutonta osuma prosenttia tuskin uskon että voitto olisi löytynyt, vaikka menetyksiä koti joukkueelle tulikin kymmenkunta enemmän.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.