Koripallo.com

Re: Miesten läntinen 4.div

Viestejä
134
Urakoris - SalPa Satellites 35-102
...ilon kautta ja nopealla pelillä mukava voitto tiistai-illan kamppailusta. Tahtipuikkoa heilutti 30kg painoa tiputtanut Zaippi, lapion kokoisen käden omaava Pate ja vaihtopenkillä oman tuoksun lanseerannut Lauri.L. Ykköskakkosviisikko/viisi-viisi-peluutus todettiin parhaaksi tässä tapauksessa.
Muutama kierros vielä ja kovia pelejä edessä, niitä odotellessa.
 
Viestejä
9
Hävittäjät, hoi. Mitäs siellä Kaarinassa eilen on tapahtunut? Onnistuiko KLU läskizonella tukkimaan koko kentän, vai mistä tuo työtapaturma johtuu?
 

Rookie

Tässä on tilastot KLU pelistä niin jokainen voi itse etsiä syyllisiä ja sankareita..

Jalo 2/1 1r Heitot 1/1
Maukka Lehti 20/1 4m/2r/1s Heitot vaparit 5/10 muut 6/15
Nuppola 1/1 1m/1r Heitot vaparit 1/2 muut 0/2
Hellman 7/6 4s/3TORJUNTAA Heitot 3/16
Mörkö Virtanen 5/3 2r/1s Heitot vaparit 1/2 muut 2/4
S.Lehtinen 12/13 1s/5T Heitot vaparit 2/10 muut 5/19
Jokinen 0/12 2m Heitot 0/4
Nummilan Ville-Matti 7/2 1m/3r Heitot 3/10

Ei noista tilastoista kyllä kovin montaa sankaria löydy, mutta pääasia että koris on kivaa..
 

Onko ollut

Onko koris ollut kivaa esim. Jalolla joka on ilmeisesti katsonut kun muut roiskivat minkä kerkiävät ja itse on ottanut yhden heiton? Kahdeksalla miehellä matkassa niin hän on varmaan ainakin päässyt pelaamaan?
 

Rookie

Onko ollut sanoi:
Onko koris ollut kivaa esim. Jalolla joka on ilmeisesti katsonut kun muut roiskivat minkä kerkiävät ja itse on ottanut yhden heiton? Kahdeksalla miehellä matkassa niin hän on varmaan ainakin päässyt pelaamaan?

Todella hieno pointti!!! Niinpä soitinkin välittömästi Jalolle ja kysyin että oliko koris kivaa hänen mielestään eilen vaikka ottikin vain yhden heiton? Ja mies vastasi että tietenkin,kui ei olis ollu? Kyllä hän pelasi siinä missä muutkin ja ilmeisesti tykkää enemmän vaikka syötellä tai panostaa puolustukseen..tiedä häntä..Mutta kuitenkin kaikki on siis hyvin ja "Onko ollut" nimimerkkikin voi nukkua yönsä hyvin eikä tarvitse miettiä miten Jalo pärjää!! ;D
 
Viestejä
134
Rookie sanoi:
Tässä on tilastot KLU pelistä niin jokainen voi itse etsiä syyllisiä ja sankareita..
Jalo 2/1 1r Heitot 1/1
Maukka Lehti 20/1 4m/2r/1s Heitot vaparit 5/10 muut 6/15
Nuppola 1/1 1m/1r Heitot vaparit 1/2 muut 0/2
Hellman 7/6 4s/3TORJUNTAA Heitot 3/16
Mörkö Virtanen 5/3 2r/1s Heitot vaparit 1/2 muut 2/4
S.Lehtinen 12/13 1s/5T Heitot vaparit 2/10 muut 5/19
Jokinen 0/12 2m Heitot 0/4
Nummilan Ville-Matti 7/2 1m/3r Heitot 3/10
Ei noista tilastoista kyllä kovin montaa sankaria löydy, mutta pääasia että koris on kivaa..

Laita Roosteri pallo kiertämään...Lehä ei petä koskaan, miten te voitte olla noin huonoja? ;D
Syyllinen on Barkley, koska ei ollut mukana hoitamassa hommaa kotiin.
 

Hermannin elevatori

select Barkley
from Lehä
Barkley= +15-20p jos paikalla
if
Barkley=null (poissa) Lehä goes down...
end if
 

Kaava

Hermannin elevatori sanoi:
select Barkley
from Lehä
Barkley= +15-20p jos paikalla
if
Barkley=null (poissa) Lehä goes down...
end if


Tuohon kaavan sopii muitakin Lehäläisiä...
 

SC

Viestejä
1 284
fakta on että niillä mennään ketä paikalla on, ja tällä kaudella on ollut aika hiljasta niin pelailuissa ku matsessakin en tiä miten on ollu aikasemmilla kausilla ku oon niin tuore tapaus Lehän organisaatiossa
 
Viestejä
9
Seuraakohan tätä keskustelua muut kuin salolaiset... Noh, anyways, onko kellään tietoa, mikä KBT-namikan tilanne on? Heillä näyttää olevan neljä peliä rästissä. Onkohan siellä loukkaantumisten takia jouduttu siirtämään pelejä? Pari varsin mielenkiintoista kohtaamista tulossa Satelliittien kanssa...
 

Hermannin elevatori

Urheilutalolta kuuluu kummia, Satellites murskasi Karhu-Basketin 110-35. Eli kahdessa viime pelissä Satelliittien sukkaan on upotettu vain 70p...

Rostereista on turha jauhaa paskaa...

3 on 3, siis kolmos olut on maukkaampaa kuin 4b ;)
 

Häh

Hermannin elevatori sanoi:
Rostereista on turha jauhaa paskaa...

Kuinka niin rostereista on turha jauhaa paskaa?? Kyllä minua ainakin kiinnostaa millä rosterilla nuo voitot on otettu...
 
Viestejä
9
Häh sanoi:
Kuinka niin rostereista on turha jauhaa paskaa?? Kyllä minua ainakin kiinnostaa millä rosterilla nuo voitot on otettu...

No ei siellä tarvii olla kuin 30 kiloa laihtunut Saippi niin vastustajilla alkaa puntti tutista. Mahtaako Sairanen enää tällä kaudella pelata. Löi nimittäin kyynärpään sen verran pahannäköisesti eilen rautaan...
 

SC

Viestejä
1 284
Little one sanoi:
No ei siellä tarvii olla kuin 30 kiloa laihtunut Saippi niin vastustajilla alkaa puntti tutista. Mahtaako Sairanen enää tällä kaudella pelata. Löi nimittäin kyynärpään sen verran pahannäköisesti eilen rautaan...
Lehä lähtee mukaan kilpavarusteluun ja lihottaa kaljalla ja makkaralla rookiesta 160 kilosen
 

Hermannin elevatori

Satellites-Yliopisto 2 klo 19.15 Urheilutalolla....TÄNÄÄ 14. päivä...
 

Hermannin elevatori

Satelliteksella 2 matsia jäljellä mistä toinen kotona... Tänää Satelliteksella viimeinen vieraspeli Turussa, jos tulee voitto niin nousu 3 divariin varmistuu lopullisesti....
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös