Koripallo.com

Ricoh turnaus 30.1.-1.2.2009 Vantaalla

joooei jooo

Vs: Ricoh turnaus 30.1.-1.2.2009 Vantaalla

Veikkauksia P99 kilpasarjaan, mukana pelaamassa:

ToPo sininen
ToPo keltainen
PuHu White
Kori-80
SCYS 2 St. Petersburg (RUS)
MaSu-99
TuNMKY Lakers
LePy P99

höh...

vastaa sanoi:
ja koskakohan se ilmestyy ?? :) :)

Viime viikolla Puhu:n nettisivuilla oli ja on sama uutinen edelleen jossa lukee: "Peliohjelman pyrimme julkaisemaan tällä viikolla." Eipä näy vieläkään sitä ohjelmaa. Jos mä olisin ollut se joka kyseisen lauseen kirjoittaa, niin mä olisin myös huolehtinuut että ohjelma tulee kans kyseisellä viikolla. Otteluohjelmien julkaisu on niin odotettu juttu, että liikaa odotuksia herätti, kun kirjoittivat tuon että pyrkisi julkaisemaan sen nyt jo siis edellisviikolla.

Peräänkyselijä

Kysyin otteluohjelman perään viimeksi eilen. Ohjelma kuulemma oikolukua vaille valmis, olivat toiveikaita että tänään keskiviikkona tulisi valmista. Saa nähdä.

Ohjelma

höh... sanoi:
Viime viikolla Puhu:n nettisivuilla oli ja on sama uutinen edelleen jossa lukee: "Peliohjelman pyrimme julkaisemaan tällä viikolla." Eipä näy vieläkään sitä ohjelmaa. Jos mä olisin ollut se joka kyseisen lauseen kirjoittaa, niin mä olisin myös huolehtinuut että ohjelma tulee kans kyseisellä viikolla. Otteluohjelmien julkaisu on niin odotettu juttu, että liikaa odotuksia herätti, kun kirjoittivat tuon että pyrkisi julkaisemaan sen nyt jo siis edellisviikolla.

Johan se otteluohjelma on Puhun sivuilla iltapäivästä asti keikkunut. Etusivulta suora linkki tulospalveluun.

Osoitteet

Ohjelma sanoi:
Johan se otteluohjelma on Puhun sivuilla iltapäivästä asti keikkunut. Etusivulta suora linkki tulospalveluun.

Vielä kun löytäisi jostain pelikoulujen osoitteet....

Osoitteet1

Kun klikkaat "kentät" valikosta joko Areenan, Länsi-Vantaa tai Keski-Vantaa, aukeaa näyttöön google mappi pelikouluista.

turnauspalvelu.fi/ricoh2009/index.php?menu=alue_2&turnaus=ricoh2009&tuomaristo=-1
turnauspalvelu.fi/ricoh2009/index.php?menu=alue_3&turnaus=ricoh2009&tuomaristo=-1

kiitos

Osoitteet1 sanoi:
Kun klikkaat "kentät" valikosta joko Areenan, Länsi-Vantaa tai Keski-Vantaa, aukeaa näyttöön google mappi pelikouluista.

turnauspalvelu.fi/ricoh2009/index.php?menu=alue_2&turnaus=ricoh2009&tuomaristo=-1
turnauspalvelu.fi/ricoh2009/index.php?menu=alue_3&turnaus=ricoh2009&tuomaristo=-1

Kiitos.

minä :D

Kiitos ohjelmista! Vähä hassut ohjelmat on, mutta ei voi mitään. Ensin kahtena ekana päivänä on vain yksi matsi ja sit kolmantena päivänä on 80% todennäköisyydellä 3 matsia tai vähintään 2 matsia vikana päivänä. Mut samapa tuo. Miks muuten sarjoja ei ole keskitetty johonkin tiettyyn paikkaan? Eli vaikka miks C tyttöjen sarjaa ei pelata yhdellä koululla ja sit vaik C-poikien sarjaa toisella, vaan samalla koululla voidaan pelata montaa eri sarjaa?

minä :D sanoi:
Kiitos ohjelmista! Vähä hassut ohjelmat on, mutta ei voi mitään. Ensin kahtena ekana päivänä on vain yksi matsi ja sit kolmantena päivänä on 80% todennäköisyydellä 3 matsia tai vähintään 2 matsia vikana päivänä. Mut samapa tuo. Miks muuten sarjoja ei ole keskitetty johonkin tiettyyn paikkaan? Eli vaikka miks C tyttöjen sarjaa ei pelata yhdellä koululla ja sit vaik C-poikien sarjaa toisella, vaan samalla koululla voidaan pelata montaa eri sarjaa?
pelipaikkoja rajoitetusti,pitää mahduttaa yli 300 ottelua niihin.ihanne olisi sarja/paikka.
tällä kertaa on ollut pakko sijoittaa otteluita sinne mihin saa mahtumaan ja huomioida myös se ettei tule esim:
kahta peliä alle tunnin sisään... uskon että turnausporukka on tehnyt parhaansa.
ja eipähän ehdi kyllästyä samoihin seiniin.... ;-)

camarac

pojat c-kilpa veikkaus:4joukossa nokia,ura,wb ja kouvot.
veikkaan myös että toinen finalisti on ura ja toinen parista wb/kouvot

Voittajaa en lähde veikkaamaan.

minä :D

sukkana! sanoi:
pelipaikkoja rajoitetusti,pitää mahduttaa yli 300 ottelua niihin.ihanne olisi sarja/paikka.
tällä kertaa on ollut pakko sijoittaa otteluita sinne mihin saa mahtumaan ja huomioida myös se ettei tule esim:
kahta peliä alle tunnin sisään... uskon että turnausporukka on tehnyt parhaansa.
ja eipähän ehdi kyllästyä samoihin seiniin.... ;-)

Joo siis ihan samahan se on missä ne pelit pelataan. Aikaisempina vuosina vaan on tottunut, että sama ikäluokka pelaa samassa paikassa kaikki pelit ja näkee myös muita sarjan otteluita.

mutta

camarac sanoi:
pojat c-kilpa veikkaus:4joukossa nokia,ura,wb ja kouvot.
veikkaan myös että toinen finalisti on ura ja toinen parista wb/kouvot

Voittajaa en lähde veikkaamaan.
Vaikka pyrintö hävisi vasta uralle 30pts niin heilläkin on ihan hyvät mahikset mitaleille voittivat nordeassakin Kouvot:D

8D

Lohkotkin suunniteltu aika huonosti ainakin c-pojissa siellä on WB ja pyrintö samassa lohkossa niin kuin nordeassakin ja Kouvot ja EBT niin kuin hekin olivat Nordeaassa.
Mutta itse oma veikkaukseni miten c-poikien(kilpa)lohkot menee
A B C D
1.URA Kouvot WB BC Nokia
2.ToPo EBT Pyrintö PuHu
3.LePy Tarmo JKS/HyPo RU

Tännä vuonna RIcohissa kuitenkin se hyvä että missään lohkossa ei ole toisiin lohkon joukkueisiin verrattuna ylivoimaista joukkuetta:D

idea

8D sanoi:
Lohkotkin suunniteltu aika huonosti ainakin c-pojissa siellä on WB ja pyrintö samassa lohkossa niin kuin nordeassakin ja Kouvot ja EBT niin kuin hekin olivat Nordeaassa.
Mutta itse oma veikkaukseni miten c-poikien(kilpa)lohkot menee
A B C D
1.URA Kouvot WB BC Nokia
2.ToPo EBT Pyrintö PuHu
3.LePy Tarmo JKS/HyPo RU

Tännä vuonna RIcohissa kuitenkin se hyvä että missään lohkossa ei ole toisiin lohkon joukkueisiin verrattuna ylivoimaista joukkuetta:D

Tuskin jakoja tehdessä katsotaan muiden turnausten lohkoja? mun mielestä on ainaki kiva tulla pelaa tähän c-poikiin, lohkois on hyvää et missää lohkos kaikki jengit ei oo samalta alueelta. Kaikille tulee siis ainakin yks matsi "vähän tuntematonta" vastaan.

hehe

eiköhän ura vie c-poikien sarjan :)

ehkä,ehkä ei

hehe sanoi:
eiköhän ura vie c-poikien sarjan :)
Hyvin mahdollista että voittaisi koko sarjan mutten vähättelisi Wartin ja Kouvojen mahdollisuuksia.

!!!!!!!!!

ehkä sanoi:
Hyvin mahdollista että voittaisi koko sarjan mutten vähättelisi Wartin ja Kouvojen mahdollisuuksia.

Parempi että pelataan turnaus ja katsotaan sitten mitä olisi voinut tehdä paremmin?

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.