Vs: Salon Vilpas 2009-10
Taidettiin tehdä Vilpaasta ISOJA seitiä cittarin pakastealtaaseen ja suorastaan murskaamalla ;D ;DKPX sanoi:Vilppaallehan minä näitä kuvailen, juuri tulin hallilta jossa olin väsäilemässä kallistusta kameralle. 24sek laitteeseen systeemi on vaikea kiinnittää, koska pelkkä systeemin linssi painaa jo yli 600 gr, itse kamera ei paina oikeastaan mitään. Kallistuksella saadaan aikaiseksi sellainen efekti, että korinaluspelaaminen näkyy enemmän (toivottavasti), tää homma on kuitenkin aluillaan, niin opettelen vasta että miten kannattaisi kuvata korista. Hidastusta voisi tietysti hieman käyttää, mutta aiheuttaa helposti nykimistä kuvaan. Tsoin tulen kuvaamaan pelejä myös 300 fps kameralla (ensimmäistä kertaa korisliiga historiassa ), jolloin kaikki liike on hidastunutta. Vieraiden pelaamista laitan kyllä jo seuraavaan videoon, mutta hiukan vedän kotiin päin.. Haastatteluja tulossa myös videoihin, tehdään omia salon sporttivartti -ohjelmia ja kiitokset kaikille vinkeistä ja toivomuksista mitä videoilla tulisi näkyä, tästä on hyvä parantaa. Tosin kun kuvaan, niin ei mulle ole oikestaan väliä kinka ratkaisevia jotkin tilanteet ovat, koitan vain saada hauskoja ja hienoja tilanteita tuotua esille pelistä, en pahemmin edes tiedä että mitkä ovat niitä ratkaisutilanteita...
PS. Vilpas voittaa huomenna korihait!!! tehdään niistä seitiä citymarketin pakkasaltaaseen...