Vs: Salon Vilpas 2014-2015
Realisti sanoi:
Minusta näyttää erillaiselta.. Ne mistä Salo voi voiton raapia realistisesti ovat : Lapua vieraissa, Honka kotona ja Lahti kotona.. Honka kotona on se SUURIpeli.
Hongalla: Vilpas , Lapua ja Kouvot (jos Jyri huilauttaa pelaajia = ärsyttävää) Ja tässäkin Vilpas peli kertoo paljon.. Jos Honka sen vie, niin kahteen viimeiseen peliin tulee jättimäiset fiilikset..
Lapua on ollut hyvä viimeaikoina ja Vilpas on niin huono vierasjoukkue että tuskin on pisteitä tulossa. Ilman Lehtoa pelaava Pyrintö Salohallissa, jossa Damon kuumentuu hellankoukuksi 90% toden-näköisyydellä ja yleisö herää peliin heti alusta asti on mun mielestä hyvinkin voitettava peli. Lahti juu kyntää pienessä suossa, mutta vieraspeli ja Vilpas ei kuullosta kauhean hyvältä.
Kyllä mä olen sitä mieltä että joko Pyrintö tai Honka on voitettava. Mielummin molemmat.
Duncanin, Walkerin ja Katajan pelikunto ratkaisee paljon.
Ikävalko on aivan kuutamolla ja hänestä on enemmän haittaa kun hyötyä tällä hetkellä. Toivottavasti löytää hitusen itseluottamusta ja pystyy auttamaan edes vähän joukkuetta.
No on se toisaalta kivaa kun on jännää keväällä. Mielummin kyllä se jännyys saisi olla play-offseissa.