eikö J.Fieldsiä hankittu maalivahdin rooliin?DETROIT sanoi:Tämähän alkaa kuulostamaan ja näyttämään mielenkiintoiselta. Vilppaalla ei ole hetkeen ollut joukkueessa Johnsonin kaltaista (maalivahti) pelaajaa sentterinä ja nyt aiotaan hankkia vielä puhdas vitospaikan pelaaja joukkueeseen. Alkaa olla pikkuhiljaa kausikortti ostoksen aika.
Ainakin ensimmäinen joukkue, joka kiinnitti täydet neljä jenkkiä. Mielenkiintoista nähdä kuinka moni palkkaa neljä alusta asti ja kuinka moni yrittää tulla toimeen vähemmällä.Katsomovalmentaja sanoi:Onko eka "valmis" joukkue?
Kirjosieppo sanoi:Ainakin ensimmäinen joukkue, joka kiinnitti täydet neljä jenkkiä. Mielenkiintoista nähdä kuinka moni palkkaa neljä alusta asti ja kuinka moni yrittää tulla toimeen vähemmällä.
Oon ny varovainen tääl on sarkasimitutkat välillä vähän offline..Saikka sanoi:"Itse olen saanut vetää enemmän henkeä ja on jäänyt paremmin aikaa jenkkivideoiden katseluun." - Tupamäki.
TÄSTÄKÖ SILLE P€RK€L€ MAKSETAAN!?1+!?!!?
Mä katson YouTubesta jenkkejä ja aasialaisiakin päivittäin, eikä mulle kukaan siitä mitään maksa.