Olisi juu, mutta eiköhän vähän isommat lammet kutsu.Enempi näytti juu Mylesiltä (lausutaan kuten kirjoitetaan). Ois vielä parempi optio ens kauden 2/4 jenkeiksi.
Onnittelut Ultrasille mestaruudesta ja jos nyt lopetatte eikä koris ollutkaan se teidän juttunne, niin hyvää jatkoa!
Niinhän se tuossa lukee.Kyllä minä ainakin ymmärsin tuosta tekstistä, ettei Ultras ole lopettamassa, vaan siirtyy ennemminkin sivuun? Eli luultavasti uusi sukupolvi on perustamassa omaa porukkaansa ja he ottavat "vetovastuun" fanitoiminnasta. Korjatkaa joku, jos olen nyt ymmärtänyt väärin. Terveisiä vaan sinne Länsi-Tampereelle.
Kyllä minä ainakin ymmärsin tuosta tekstistä, ettei Ultras ole lopettamassa, vaan siirtyy ennemminkin sivuun? Eli luultavasti uusi sukupolvi on perustamassa omaa porukkaansa
Kuulemma nuorentavat vieläkin. Salohallissa raikuu Lälläl lälläl lierut ja kainalopierut enskaudella.Ultras ei ole lopettamassa, mutta siirtyy sivuun ja tilalle tulee uusi tykärijonneporukka, jonka nimi on Ultras?
Nyt on kyllä harvinaisen selkeää viestintää.
ai niinku Lahti Basketball, KatajaBasket, KarhuBasket, BasketballClub Nokia, Helsinki Seagulls, KTP Basket, Ura Basket... ketä meitä ny siin oliMinua ei Ultrasissa ole häirinnyt mopopojat eivätkä kainalopierut, mutta nimi on häirinnyt. Ei nyt kaiken tartte olla niin ameriikkaa ja englanninkielistä.
ai niinku Lahti Basketball, KatajaBasket, KarhuBasket, BasketballClub Nokia, Helsinki Seagulls, KTP Basket, Ura Basket... ketä meitä ny siin oli
Minua ei Ultrasissa ole häirinnyt mopopojat eivätkä kainalopierut, mutta nimi on häirinnyt. Ei nyt kaiken tartte olla niin ameriikkaa ja englanninkielistä.
Älä turhaan häiriinny Sepi hyvä... On nimittäin latinan kielen peruja tuo Ultras. Mua taas on jo pidemmän aikaa häirinnyt se, että aikuiset ihmiset (ainakin oletettavasti) kinaa kaiken maailman nettifoorumeilla päivät pitkät.
Vitsit sikseen... Ei ole muuten kovinkaan monta porukkaa Korisliigassa, joiden nimessä ei olis tota Lontoota mukana. LoKoKo Bisons, Vilpas Vikings, Helsinki Seagulls, Lahti Basketball, Ura Basket jne. Mut kaikkein erikoisin nimihirviö on kyllä tuo Basketball Club Nokia Näädät. Siinä on mainostoimistoillakin ihmettelemistä.
Täs kohtaa tulee mieleen eräskin Rovaniemeläis lähtöinen kirjalija, mitä minä sanoin.Kiitos. Kerron terveiset, kun näen kaverit. Aatun paikka on Salossa. Ainakin ensi kaudella sopimusteknisistä syistä.