Jos tuo oli EU, olen valmis luovuttamaan nykysääntöjen suhteen ja vaatimaan jatkossa jokaisesta virheestä EU:ta.
HuhhuhJos tuo oli EU, olen valmis luovuttamaan nykysääntöjen suhteen ja vaatimaan jatkossa jokaisesta virheestä EU:ta.
Jos tuo oli EU, olen valmis luovuttamaan nykysääntöjen suhteen ja vaatimaan jatkossa jokaisesta virheestä EU:ta.
Tarkoitatko siis Lawson epäurheilijamaista virhettä (oliko pelissä muita)? Kyllähän se oli ihan selvä tapaus. Ei tilanteessa yritetty pelata palloa lainkaan eikä yleensäkään tehdä mitään koripalloon kuuluvaa puolustusta.
Niin, ehkä tuo pallon pelaamisen vaatimus on itseäni raivostuttanut eniten tässä. Eihän Lawson tehnyt tuossa mitään epäurheilijamaista, pysäytti vauhdin kedät edellä, ei mitenkään korkealla tai irti kehosta.
Surettaa, että koripallosta on tullut tällaista.
Tilanteessa ei ollut kyse suunnanvaihtopelistä, sillä tarkoitetaan käytännössä nopean estämistä.
Ensimmäiseen pointtiin, niin mielestäni tuo voisi ja pitäisi olla normaalin virheen määritelmä.
Todellakin. Taylor on ihan jäätävä. Toivottavasti vähän sulaisi toisella puolikkaalla tai ainakin pakki paranisi.Parani onneksi taukoon mennessä.