Höpö höpö… vaikka hyvä yritys heillä olikin…Tuomarit pelasti Vilppaan.
Kaikesta huolimatta parempi voittaa… älä ole murheellinen….KTP ja Vilpas on kyllä selvästi ylemmän sarjan paskimmat joukkueet.
No joo hyvällä tuurilla Vilpas ja KTP kohtaa kvartseissa. Kotkaan on aina kiva tulla.Kaikesta huolimatta parempi voittaa… älä ole murheellinen….
Tänään vähemmän huono voitti.Kaikesta huolimatta parempi voittaa… älä ole murheellinen….
Vessaan, Pakki löysä..Mihin muuten Lee hävisi?
Kelläpä ei.Vessaan, Pakki löysä..
Näin se vaan on, onnea vaan uuden kauden myyntiin.Tämän hetken Vilpas ei kyllä kiinnosta yhtään, ei Ruudun kautta eikä livenä
Tämä on näkynyt jo pitkään yleisömäärissä. Voittavaa korista on keskimääräistä kivempaa käydä katsomassa.Tämän hetken Vilpas ei kyllä kiinnosta yhtään, ei Ruudun kautta eikä livenä
Itse arvostan juurikin sitoutumista. Se että ollaan ns kannattajia kun menee hyvin mutta huonona hetkenä hylätään ei oikein istu omaan ajatusmaailmaan joukkueen kannattamisesta.Tämä on näkynyt jo pitkään yleisömäärissä. Voittavaa korista on keskimääräistä kivempaa käydä katsomassa.
Itse kyllä käyn hallilla jokatapauksessa, vaikkei se aina kivaa olekaan.
Kyllä itsekin pyrin tähän ja olen samaa mieltä asiasta.Itse arvostan juurikin sitoutumista. Se että ollaan ns kannattajia kun menee hyvin mutta huonona hetkenä hylätään ei oikein istu omaan ajatusmaailmaan joukkueen kannattamisesta.
Vähän raskasta se välillä on kun ollaan saatu viimeiset vuodet nauttia suhteellisen kovatasoisesta joukkueesta, mutta ihan mukavaa siellä kuitenkin on käydä. Paljon tuttuja ja mukavaa kuitenkin rupatella pelin ajan.Kyllä itsekin pyrin tähän ja olen samaa mieltä asiasta.
Tämän kauden joukkueen dynaamiikka ja valmennus ei vaan tunnu natsaavan ja peli ailahtelee...