Joo, kunnia kuuluu Villelle.Ei kyllä ollut Samin tekosia
Joo, kunnia kuuluu Villelle.Ei kyllä ollut Samin tekosia
Oli kyllä aikamoinen tuhkimotarina koko joukkue, en oo vieläkään päässy yli ajatuksesta mihin toi joukkue ois keväällä pystyny. Villen oisin pitäny tosi mielelläni kyllä Salossa.Joo, kunnia kuuluu Villelle.
Ei ole tuollaista jenkkinelikkoa korisliigassa tuon jälkeen nähtykkään. Upea olisi tullut tuosta playoff keväästä, Gullseilla ja Karhullakin oli kovat joukkueetOli kyllä aikamoinen tuhkimotarina koko joukkue, en oo vieläkään päässy yli ajatuksesta mihin toi joukkue ois keväällä pystyny. Villen oisin pitäny tosi mielelläni kyllä Salossa.
Sorry, Ville se olikin.. No jos Jussi saisi Dishmänistä irti jotain samantapaista..Ei kyllä ollut Samin tekosia
jotenkin intuitio sanoo sitä, kun katsoo uki-matsin tilastoja nii pisteet ja ribat ei kerro koko totuutta. Oli siellä kumminkin neljä riistoa, yks blokki ja vilpuran toisiks paras plusmiinus lukema...Sorry, Ville se olikin.. No jos Jussi saisi Dishmänistä irti jotain samantapaista..
Tätä itsekin mietin, pahasti tulee mieleen LoVett. Muutenkin hieman ihmetellyt että otettiin takakentälle kaks äijää jotka elää pallosta, toisaalta mitä minä mistään mitää tiiänEnempi olisin huolissani Kunkun syöttötaidosta/halukkuudesta, kun 24 minsan peliajalla ei syötön syöttöä.
No ens viikon lopulla pääsee itse paikanpäälle toteamaan et ei täst tul mittä.
” toisaalta mitä minä mistään mitää tiiän”Tätä itsekin mietin, pahasti tulee mieleen LoVett. Muutenkin hieman ihmetellyt että otettiin takakentälle kaks äijää jotka elää pallosta, toisaalta mitä minä mistään mitää tiiän
Oikein! Onki mielenkiintoista nouseeko sinne 34, 23 vai 8Roopen paita nousee kattoon 28.10
#respect
Onkohan taas niin että nuo viikonlopun pelit näkyy vaan teidän paikallislehden tilaajille..?
Mitenkähän ton pitäs toimia? Tilasin mutta ei tullu koodia tai mitään.Ainutlaatuinen jatkotarjous Sinulle | Tilaajapalvelija
www.tilaajapalvelija.fi
Sähköpostiin se aktivointikoodi mulle ainakin tuli.Mitenkähän ton pitäs toimia? Tilasin mutta ei tullu koodia tai mitään.
Kappas nyt se tulikin, olin vaan malttamatonSähköpostiin se aktivointikoodi mulle ainakin tuli.
Niukka voitto Korihaista. Oliko joku paikalla? Havaintoja jenkeistä?
Dishman 4pts 2reb 0ast ja 7tov. Joku saattaisi jo todeta, ettei tule näkemään syysmarkkinoita
Sen verran jossain oli mainittu, että aluksi mennään kotimaisilla ja jos tarvetta ilmenee, niin otetaan jenkki harkintaan.Ei ole muuten ollut mitään puhetta Vilppaan vitosjenkistä? Eli mennäänkö ilman ja Peu pelkillä kotimaisilla? Vai onko multa menny vaan ohitse koko homma?
Jos tulee,niin on taas sen tasoinen kaveri että eipä taida olla Vilppaalle muuta kuin treenivahvuuteen yks lisä..Ei ole muuten ollut mitään puhetta Vilppaan vitosjenkistä? Eli mennäänkö ilman ja Peu pelkillä kotimaisilla? Vai onko multa menny vaan ohitse koko homma?