Koripallo.com

Salon Vilpas 2023-2024

JOS keskiviikkona tappio tulee, onko Salossa manifesti valmis Savolaisen erottamiseksi?
Jos keskiviikkona tappio tulee mikä ei Vilppaan nykyformiin peilaten olisi mikään suuri ihme niin sanotaan että ei tässä mitään hätää ole. Palkataan joku bränditoimisto tekemään taas uusi logo.
youre-really-doing-a-great-job-donald-trump.gif

Huolestuttavaa kun peli ei näytä yhtään kehittyneen hyökkäyspäässä Hanhivaara-turnauksesta.
Kataja matsin eka neljännes näytti hyvältä, muuten pa ta vilpasta v u o s i i n.
Jos tällä raapii voiton sieltä täältä ei se kevät miltään näytä.

Ja seuraavat kolme ottelua Loimaa, Lahti, Kobrat. Vähintään kaksi voittoa tulee.
Biisonit voitti juuri Kauhajoen kotonaan, ja Kobrat on Vilpasta edellä sarjataulukossa ja aina ollut Vilppaalle hankala vastus kotisalissaan. Näistä en tämänhetkisillä Vilppaan otteilla odottaisi voittoja.

Ei kyllä kamalan luottavaisena huomista odota.
Bisons on pelannut kotonaan vähintäänkin hyvin.

Korihaille kolmen pisteen häviö
Lahdesta selvä 18p. voitto
KTP lle niukka kuuden pisteen tappio.
Karhusta viiden pisteen voitto.

Mielenkiintoinen peli tulossa huomenna ja
täytyy toivoa että Vilpas on hereillä alusta alkaen ettei tule mitään 30-15 avauskymppiä.

Mielenkiintoista nähdä, miten tähän tulevaan kolmen pelin rupeamaan reagoidaan toimistolla.

Jos voitetaan kaikki tai kaksi, niin mennäänkö tällä kokoonpanolla loppukausi? Jos hävitään kaikki, niin riittääkö sekään vaihdoksiin? Mut oishan se kivaa, jos toimistolla oltaisiin tositarkoituksella jo vaihtorulettia käynnistämässä. Oma vaihtojärjestys toiveeni: Henson, Dishman, Eaddy, King. Ja jos ei pelaajia vaihdeta, niin aina vois kokeilla vaihtaa äijää penkinpäässä.

Tällä kaudella vahvistusten osalta on riittänyt, että suoritukset harjoituksissa ovat valmentajaa miellyttäneet. Ymmärtääkseni tulosurheilussa suoritukset itse pelitapahtumissa ovat ne jotka ratkaisee.

Itse tulen hallilla käymään vaikka turpiin tulee/tulisi. Enempi olen huolissani niistä ihmisistä, jotka tulevat hakemaan positiivisia elämyksiä.

Mielenkiintoista nähdä, miten tähän tulevaan kolmen pelin rupeamaan reagoidaan toimistolla.

Jos voitetaan kaikki tai kaksi, niin mennäänkö tällä kokoonpanolla loppukausi? Jos hävitään kaikki, niin riittääkö sekään vaihdoksiin? Mut oishan se kivaa, jos toimistolla oltaisiin tositarkoituksella jo vaihtorulettia käynnistämässä. Oma vaihtojärjestys toiveeni: Henson, Dishman, Eaddy, King. Ja jos ei pelaajia vaihdeta, niin aina vois kokeilla vaihtaa äijää penkinpäässä.

Tällä kaudella vahvistusten osalta on riittänyt, että suoritukset harjoituksissa ovat valmentajaa miellyttäneet. Ymmärtääkseni tulosurheilussa suoritukset itse pelitapahtumissa ovat ne jotka ratkaisee.

Itse tulen hallilla käymään vaikka turpiin tulee/tulisi. Enempi olen huolissani niistä ihmisistä, jotka tulevat hakemaan positiivisia elämyksiä.
Oikein ! Omia ei jätetä ikinä, vaikka miten kuraa ois peli! Pelipäivä on aina juhlapäivä, ja lopulta, voittaako vai häviikö, vaan ne elämykset, kuha niitä vaan tulee ;) Ja ei se sarjataso(kaan), vaan ite ottelut!

Juuri niin, omia ei jätetä edes heikolla hetkellä. Onko salossakin viime vuosina totuttu liian hyvälle. Ja jos yhtää helpottaa, niin ajattelee että tämä kausi on välivuosi tulevasta.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.