No katsoin. Nenonen oli ajoissa, paikallaan ja kädet kiinni vartalossa. Person vaan ei nähnyt sitä ja juoksi päin.
Katsopa uudestaan
No katsoin. Nenonen oli ajoissa, paikallaan ja kädet kiinni vartalossa. Person vaan ei nähnyt sitä ja juoksi päin.
Katsopa uudestaan
Sittenhän 95% screeneistä mitä tehdään on liikkuvia. Että kaiva sinä omasi perseestä.Voit tunkea salolaiset lasisi perseeseen. Katso tilanne uudestaan ruudun lähetyksestä valmiiksi hidastettuna niin näet Nenosen nojan oikealle Personin juoksulinjan eteen. Skriinin tekijä ei yllätä varmaan monia
Ihan samalla tavalla niihin screeneihin juostaan kaarella ja todella usein screenava tekee itseään vähän isommaksi ojentamalla ylävartaloaan hieman sivulle. Tuossa tilanteessa Person vaan ei nähnyt screeniä ja sen takia törmäsi siihen ja sai aika kovan tärskyn.95% screeneistä asetetaan myös muualla kuin puolessa kentässä. Nenonen ei ole herra @Soosi :n mielestä vielä kertaakaan tehnyt mitään väärää vaan ollut pikemminkin väärin kohdeltu uhri.
Minä olen ymmärtänyt että nuo skriinit puhutaan ihan junnusta asti. Kun seurat tilanteen loppuun, Personilta lähtee ilmat pihalle. Jos oman joukkueen pelaajat eivät varoista tulevasta skriinistä niin näin käy helposti.Voit tunkea salolaiset lasisi perseeseen. Katso tilanne uudestaan ruudun lähetyksestä valmiiksi hidastettuna niin näet Nenosen nojan oikealle Personin juoksulinjan eteen. Skriinin tekijä ei yllätä varmaan monia
Personilta tuon skriinin johdosta lähti kyllä ”ilmat pihalle” poskista.Minä olen ymmärtänyt että nuo skriinit puhutaan ihan junnusta asti. Kun seurat tilanteen loppuun, Personilta lähtee ilmat pihalle. Jos oman joukkueen pelaajat eivät varoista tulevasta skriinistä niin näin käy helposti.
Kun juoksee suoraan päin screeniä, eikä kukaan omista varoita siitä, niin noin siinä käy.Personilta tuon skriinin johdosta lähti kyllä ”ilmat pihalle” poskista.
No, itse näen tuon ihan luonnollisena, että paino/voima laitetaan vastaan siihen osaan vartaloa johon osuma tulee.Kysymys
Onko täällä oikeasti, aidosti ja rehellisesti kirjoittajat sitä mieltä, että Nenonen tekee tuon keskustelua herättäneen skriinin oikeaoppisesti? Olenko minä aivan väärässä, jos sanon, että Nenonen on kyllä paikoillaan, mutta työntää oikeaa olkapäätään kohti tulevaa osumaa, joka kohdistuu päähän.
Onko tämä oikea tapa toimia? Eikö kontakti olisi ollut riittävä ilman tätä?
Tähän voi vastata aivan asiallisesti, ja joskus omatkin pelaajat voivat toimia väärin.
Tilanne tapahtuu kun neljättä erää on jäljellä 6min 10sec.
No, itse näen tuon ihan luonnollisena, että paino/voima laitetaan vastaan siihen osaan vartaloa johon osuma tulee.
Jotta pysyy itsekin pystyssä/eikä satuta itseään tilanteessa. Olennaista on ettei screenin tekijä liiku, eikä tee mitään lantio työntöjä tai kyynärpään nostoja vastaan/päin/ohi menevään. Tai jalkojen yllättäviä levityksiä.
Koripallon virallinen sääntökirja eriää mielipiteesi kanssa hyvin selkeästi.
Tässä kuvakaappaus kohdasta ”33 Pelaajakosketus - Yleisiä periaatteita”
Katsoppa uudestaan. Nenonen nimenomaan ei pysy sylinterissään. Se että jalat pysyy paikallaan ei tarkoita sitä että yläkropalla saa tehdä mitä vaan. Täysin turha kontaktin korostus Nenoselta tässä tilanteessa.Jeps eli sääntökirjan mukaan... Nenosella töppöset paikallaan, kun kaveri ryntää päin Nenosta. Eli puolustajan virhe. Nenosen pysyy sylinterissään johon Person ryntää.
Kaikille ei ole helppoa ymmärtää ja sisäistää lukemaansa, saatika näkemäänsä.Katsoppa uudestaan. Nenonen nimenomaan ei pysy sylinterissään. Se että jalat pysyy paikallaan ei tarkoita sitä että yläkropalla saa tehdä mitä vaan. Täysin turha kontaktin korostus Nenoselta tässä tilanteessa.
Kumpi on Nenoselle sukua @Soosi vai @PunaValkoinen ?
Jeps eli sääntökirjan mukaan... Nenosella töppöset paikallaan, kun kaveri ryntää päin Nenosta. Eli puolustajan virhe. Nenosen pysyy sylinterissään johon Person ryntää.