Kauden pienin yleisö tänään…Arkipelit viikonlopuille, yleisö ja seura (lue: kassa) kiittää.
Kauden pienin yleisö tänään…Arkipelit viikonlopuille, yleisö ja seura (lue: kassa) kiittää.
Niinpä. Kausikorttien avulla varmaan nippa nappa tuhat.Kauden pienin yleisö tänään…
Ei tääl hallilla näy mitään teknistä vikaa. Ees yhtään teknistä ei oo puhallettu.Niin ja tekninen vika. No ollaan salossa...
Mitä peliä mahdoit katsoa? Vähemmän huono voitti.Varsin viihdyttävä peli menossa
Hyvää puolustusta niin silloin hyökkäys näyttää vähän tunkkaiselta.Mitä peliä mahdoit katsoa? Vähemmän huono voitti.
Samaa kuuntelin itse Ruudusta. Jompikumpi kannattaa siirtää: joko mikki tai sitten se huutava puusilmä, joka ei selvästikään ole ihan niin hyvin kartalla, mitä itse luulee olevansa.Missähän kohtaa Salon saliääni mikit ovat katsomossa? Olisiko niitä tai sitä jokaista tilannetta tuomarin nimellä kommentoivaa katsojaa mahdollista siirtää?
Eiköhän me kakki oltais laitettu Tiskimies kotiin jo useampaan kertaan kotiin. Kun ei ollut parempaa ukkoa tarjolla, niin hyvä että toimistolla oltiin kärsivällisiä. Nyt kun peli alkanut sujumaan olisi tyhmää lähteä vaihtamaan, kun uusi kaveri on aina katsomaton kortti. Toki jos Ira Lee olisi saatavilla, niin mulle ainakin vaihto kelpaisi, niin saataisiin vähän torjuntauhkaa.King ja Dishman ovat olleet suorastaan fantastisia tämän vuoden puolella. Ensiksi mainittu pelaa paljon fiksummin kuin aiemmin, ei pakota liikaa heittoja ja on ennen kaikkea kunnostautunut pelinjohtamisessa. Tähän päälle vielä skorausuhka. Jälkimmäinen taas on päässyt fyysisesti parempaan kuntoon ja itseluottamus noussut peli peliltä.
Itse olisin lähettänyt erityisesti Tiskimiehen kotiin jo ennen syysmarkkinoita. Toimisto ja staffi olivat taas yllättäen fiksumpia kuin fanit.
Meininki näyttää todella hyvältä tällä hetkellä. Tuohon kun saadaan vielä Suokas mukaan niin ai että! Kaipa sitä pitää alkaa saunaa esilämmittämään. Puks puks!