Koripallo.com

Salon Vilpas 2024-2025

Viestejä
748
Kokemusta löytyy, mutta ei mikään varma hankinta saati sateentekijä. Myöskään syöttötilastot eivät päätä huimaa. Vähän odotin kovempaa peluria pelintekijän paikalle.
 
Viestejä
283
Ei nää markkinoita Salossa. Remy Abell Unkarista olis ollu kovempi. Taitaa tällä hetkellä pelata kyl Venezuelassa.
 
Viestejä
2 033
Eipä ensi vilaisulta anna ihmeempää kuvaa…

 
Viestejä
1 643
Vähän jäi tuhnuksi tämä hankinta ennakko odotuksiin nähden. No mistä näistä tietää, kokemusta on mutta löytyykö muuta jää nähtäväksi.
 
Viestejä
2 383
No kyl todellinen tussahdus ja antikliimaksi tää kyl tässä vaiheessa. Hailaititkin, jossa donkkailee, on -ajalta ennen loukkia-. Tai nopealla googletuksella löydetyt.

No taitaa tää nyt Salon markkinat nähdä. Nehän järjestetään kuitenkin jo 26.9.-29.9. :D
 
Viestejä
748
Jos viime kaudella oli puutteita pelinrakentelussa, niin ei se lähtökohtaisesti parane Innamaa-Donaldson -kaksikon myötä. Kauteen lähdetään ilman puhdasta pointtia? :rolleyes:
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
283
No kyl todellinen tussahdus ja antikliimaksi tää kyl tässä vaiheessa. Hailaititkin, jossa donkkailee, on -ajalta ennen loukkia-. Tai nopealla googletuksella löydetyt.

No taitaa tää nyt Salon markkinat nähdä. Nehän järjestetään kuitenkin jo 26.9.-29.9. :D
Salohallis on harjoitus turnaus 20-21.9. Sen jälkeen on männä vuosina saanu jo ensimmäiset lentolipun kotio. Ja niin lähtee tämäkin ;)
 
Viestejä
2 383
Salohallis on harjoitus turnaus 20-21.9. Sen jälkeen on männä vuosina saanu jo ensimmäiset lentolipun kotio. Ja niin lähtee tämäkin ;)
No juu. Mut ei täs ihan viime vuosina. Ennen koronaa tais olla viiminen ku pääsi tämän legendaarisen "lausahduksen" toteamaan. Muistanko oikein tais olla se yks alimittainen "hustlaava sentteri". :D
 
Viestejä
2 383
Samalla kaudella oli näemmä toinenkin kesällä rekrytty, joka ei nähny markkinoita.

Henry Wade-Tsätmän

Tää ei muistu mieleen, pelasko Hanhiksessa ?
 
Viestejä
432
Omar Paynekin kutistunut 5cm..?
 

Liitteet

  • Screenshot_20240708_215551_Chrome.jpg
    Screenshot_20240708_215551_Chrome.jpg
    483,7 KB · kertaa luettu: 357
Viestejä
283
Ei nää markkinoita Salossa. Remy Abell Unkarista olis ollu kovempi. Taitaa tällä hetkellä pelata kyl Venezuelassa.
Mulla käänty takki markkinahommien kans. Itse Vilpas legenda Mr.Doaks kehuu pelaajaa ja tarjoaa itseensä eläkkeeltä takaisin kentälle! Pelaa siis koko kauden ja on tuleva liigan MVP! Ja hoitakaa Doaks tänne! Vaikka vaan mehupojaksi! :D
 
Viestejä
316
Mulla käänty takki markkinahommien kans. Itse Vilpas legenda Mr.Doaks kehuu pelaajaa ja tarjoaa itseensä eläkkeeltä takaisin kentälle! Pelaa siis koko kauden ja on tuleva liigan MVP! Ja hoitakaa Doaks tänne! Vaikka vaan mehupojaksi! :D
Siinä ois kyllä levypallo-ongelmat hoidettu :D
 
Viestejä
236
Wood siis biisoneihin. Mekin voitais räväyttää ja hankkia kova tekijä viimeiseksi palaseksi. Vähän on jäänyt vaisuiksi jenkki hankinnat tähän asti.
 
Viestejä
2 033
Välivuosi tämäkin valitettavasti, eikö noita jenkkejäkään vieläkään osata hankkia ?:(siis semmosia hyviä jotka ei lähde 4kk jälkeen pois
Joko niistä joku lähti vaikkei ole vielä tullutkaan..?

Jos nyt odotetaan hetki, kun yksi sopimuskin on vielä tekemättä. Murehditaan sitten, jos pelit ei lähde sujumaan. Itse haluan ainakin nähdä kaverit ensin kentällä, ennekuin rupean arvioimaan. Tässä on männävuosina tuomittu etukäteen pelaajia, vaikka lopulta ovat olleet aivan loistavia hankintoja. Ekana itselle tulee mieleen muuan Tim Coleman.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös