Koripallo.com

Salon Vilpas 2024-2025

Marshall ottaa vähän turhan paljon kolmosia. Varmaan Kataja on oikein tyytyväinen tähän miten peli etenee. Vilpas roikkuu mukana ja Donaldsonin heräämistä tarvisi jos voitosta meinataan pelata

Marshall ottaa vähän turhan paljon kolmosia. Varmaan Kataja on oikein tyytyväinen tähän miten peli etenee. Vilpas roikkuu mukana ja Donaldsonin heräämistä tarvisi jos voitosta meinataan pelata
Ainut Adlerin lisäks joka osuu. Donaldsonil jää pallo liikaa käteen

Oliko kuitenkin jotain muutoksia pelin johtamiseen? Tuntui että Teemu oli kokoajan liidun varressa.
Adamu pelasti oman nahkansa noilla vapareilla muuten oli todella huono. Adler perui turpasaunan.
Kolmosia heiteltiin ainakin paljon enemmän kuin normaalisti.
Koivisto valitettavan vaisu tänäänkin.

Täytyy nyt toivoa että Paynella ei ole mitään vapaalippua avaukseen ja isoille minuuteille keskiviikkona.

Vähän skeptisesti suhtaudun tuohon 2500 yleisömäärään. Sanoisin et max 2200, mutta saatan olla väärässäkin

Kauden parasta peliä käytännössä yhdellä jenkillä. Adamu ja Donaldson oli ihan surkeita. Sen sijaan viisikko Marshall, Adler, Nyman, Vaara ja Innamaa pelasivat loistavasti. Aktiviteetti oli näillä tapissq

Salohallissa ei ole numerointia penkeissä niin ne merkkaa varatut paikat muulla tavalla (varmaan kiva lisähomma talkoolaisilla).
MItä olen Salohallissa muutaman kerran käynyt niin kyllä penkeissä numerointi on. Sinällään huputus on hyvä, ettei istu varatulle numerolle ja joudu hakemaan uutta paikkaa myöhemmin kun omistaja saapuu paikalle.

Olipahan loistava peli. Kauden parasta mitä olen Salohallissa nähnyt ja mikä parasta peli päättyi kotijoukkueen voittoon. Miksei voida aina pelata tolla intensiteetillä?

Donaldsonin huono peli johtui siitä, että Tumba söi hänet elävältä. Tumba on ihan eläin. Onneksi ei oo mikään kolmoslinko, muuten ois kääntänyt koko pelin.

MItä olen Salohallissa muutaman kerran käynyt niin kyllä penkeissä numerointi on. Sinällään huputus on hyvä, ettei istu varatulle numerolle ja joudu hakemaan uutta paikkaa myöhemmin kun omistaja saapuu paikalle.
Tätä olen viime vuosina ihmetellyt, miksei tuota numerointia käytetä hyväksi lipun myynnissä. Ei kai se niin vaikeaa voi olla. Kuitenkin kausikorttiinkin, kun otat varatun paikan, laitetaan tuo numerointi. Toki tolla huputuksellakin saa vähän lisätuloja...

Olipahan loistava peli. Kauden parasta mitä olen Salohallissa nähnyt ja mikä parasta peli päättyi kotijoukkueen voittoon. Miksei voida aina pelata tolla intensiteetillä?

Donaldsonin huono peli johtui siitä, että Tumba söi hänet elävältä. Tumba on ihan eläin. Onneksi ei oo mikään kolmoslinko, muuten ois kääntänyt koko pelin.
Jos olisi, ei tarvis paljoo Suomessa pelailla :cool:

Tätä olen viime vuosina ihmetellyt, miksei tuota numerointia käytetä hyväksi lipun myynnissä. Ei kai se niin vaikeaa voi olla. Kuitenkin kausikorttiinkin, kun otat varatun paikan, laitetaan tuo numerointi. Toki tolla huputuksellakin saa vähän lisätuloja...
Tossa varmaa pointtina et halutaan tarjota kaikille tasavertanen mahdollisuus paikkoihin.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.