Koripallo.com

Salon Vilpas

• Viestiketjun aloittaja Salon Vilpas
  • Alkaa

Tukee

Vs: Salon Vilpas

AHAA sanoi:
n esim.tuomarin täysin epäoikeudenmukaiset vihellykset Conerlylle (joka kerta sama tuomari,jo toista vuotta.) vain siitä syystä koska hän on, niinkuin hyvin tiedämme verbaalinen pelaaja,pelaa täysin sydämellään,täysin joukkueelle ja siksi saattaa tunteensa näyttää ilmeiden,eleiden ja puheiden kautta pelillisten suoritusten lisäksi. Turha on varmaan yhden pelin takia dissata koko jenkki trio:a joka ei,niinkuin kukaan muukaan meistä, voi onnistua joka kerta 100% ja jotka loukkaantuvat myös kuten suomalaiset pelaajat mutta EIVÄT voi soittaa aamulla valmentajalle kertoen "ettei nyt vaan pääse" harjoituksiin/peliin.

Nyt taitaa "AHAA":n pilkka osua omaan nilkkaan. Kuinka monta Conerlyn peliä olet tällä kaudella mahtanut nähdä? Kaveri pelaa kaikkea muuta kuin koko sydämellään ja täysin joukkueella. Itse en ole ainakaa yhtäkään sellaista matsia tällä kaudella nähnyt. Jo kauden harjoituspeleistä ja viime kauden Forssan peleistä huomasi Conerlyn keskittyvän yleisöön tuijottamiseen ja naureskelemiseen. Kenties syy, miksi Forssa häntä ei korisliigaan kelpuuttanut.
Ärsyttävää katsojan kannalta katsoa Conerlya ja hänen ylimielisyyttään, kun penkiltä voisi antaa suomalaisille edes mahdollisuuden näyttää eikä heti ensimmäisen ohiheiton/virheen myötä vaihtoon loppupeliksi. No, kenties Philip ei uskalla tai viitsi ottaa kaveria vaihtoon, koska tietää että Conerly ottaa nokkiinsa ja saattaa lopettaa pelaamisen sen pelin osalta.

Ja Lautsan tuntevana: Eiköhän hän ole "tarpeeksi kauan" koripalloa ja Vilpasta seurannut melko läheltä ;)

AHAA

Ensinnäkään mistään pilkastahan ei ollut kirjoituksessani kyse..
Toiseksi, onko millaista tietoa tästä Forssasta joka "ei kelpuuttanut" Conerlya? ;D
Ja kolmanneksi minulla on vain yksi asia minkä haluan sanoa kirjoituksestasi: OKEI ;)

Noooooh, älkää ny kinastelko.... :) ihan hienostihan tää sujuu. Sarjakakkonen joukkueella missä on kolme aivan kelpo jenkkivahvistusta ja kaikki muut (no paitsi Juhan) omia kasvatteja. Kyllä aika paljon on täytynyt asioita tehdä oikeinkin, eiks vaan!

Lautsa

AHAA sanoi:
Ollaan tätä viestiketjua hetki luettu ja on se hauska huomata miten jenkit on sankareita kun ne pelaa hyvin ja voitetaan kunnolla ja miten ne on sitten niin surkeita ja epäurheilijamaisia kun peli ei menekään hyvin. Ja tänne kirjoittelevien ihmisten aika jauhaa muistakin pelaajista kuin AMMATILAISISTA (lue: jenkit).

Minä en tänne kovinkaan usein kirjoittele ja jos kirjoitankin niin ainakin omalla nimellä, että tietää kenen mielipiteistä on kysymys. Eilisessä pelissä ei mielestäni ollut suomalaisissa paljon valittamisen aihetta. Jokainen sentään puolusti ja taisteli joka pallosta. Ja Ahosen valinta ottelun parhaaksi oli aivan oikea.

AHAA sanoi:
Missäköhän pelissä Lautsa on ollut eilen? taisi olla eri peli kuin missä me muut (mm. salon sanomien kirjoittaja) olimme .Jos olet Koripalloa jo hieman kauemmin seurannut uskoisin sinunkin huomaavan esim.tuomarin täysin epäoikeudenmukaiset vihellykset Conerlylle (joka kerta sama tuomari,jo toista vuotta.) vain siitä syystä koska hän on, niinkuin hyvin tiedämme verbaalinen pelaaja,pelaa täysin sydämellään,täysin joukkueelle ja siksi saattaa tunteensa näyttää ilmeiden,eleiden ja puheiden kautta pelillisten suoritusten lisäksi. Turha on varmaan yhden pelin takia dissata koko jenkki trio:a joka ei,niinkuin kukaan muukaan meistä, voi onnistua joka kerta 100% ja jotka loukkaantuvat myös kuten suomalaiset pelaajat mutta EIVÄT voi soittaa aamulla valmentajalle kertoen "ettei nyt vaan pääse" harjoituksiin/peliin.
Sinusta en ole ihan varma kun nimimerkin takaa kirjoitat, mutta uskallan melkein väittää olevani seurannut koripalloa hieman kauemmin kuin sinä ja sata varmasti kauemmin kuin salkkarin toimittaja.
Miten tuomarin toiminta liittyy Conerlyn puolustamiseen? Ai kun hänellä oli 3 virhettä niin pitää lopettaa kokonaan puolustaminen ettei tule 4:ttä? Itse olisin ainakin 5 virheelläkin puolustanut paremmin kuin eilinen Conerly. Sellainenhan juuri olisikin ihanne pelaaja joka pelaa täydellä sydämmellä ja täysin joukkueelle, mutta sellaiselta ei Conerlyn eilinen peli näyttänyt.
Minä en puhunutkaan koko kauden suorituksista vaan eilisestä pelistä.
Ilmeisesti kuitenkin Conerly oli nyt pari viimeistä viikkoa soittanut ja kertonut "ettei vaan pääse"??

AHAA sanoi:
Ja mitä Daanishin käytökseen tulee voin vain todeta että bad call siinäkin ja tottakai f*ck:it ja muut voisi jättää sanomatta yleisön edessä MUTTA urheilutapahtumissa NORMAALISTI onkin kuumia tunteita niin kentällä kuin sen ulkopuolellakin,
Minun mielestä askeleet.
Minun puolesta saa kirjoilla niinpaljon kun haluaa kunhan ei ota tekua, mutta ei sitä koppiin pidä mököttämään lähteä kun on alkamassa päätös neljännes. Pete Niiranen on joskus sanonut, että jos pelaajien kiroilu kuuluu katsomoon on yleisö liian hiljaa..

AHAA sanoi:
menisi hallille vaan pelamaan yhden whatever pelin jotta saa palkan
Tältä juuri Conerlyn toiminta näytti minun silmääni eilen.

AHAA sanoi:
Tämä tietysti vain minun, ja muutaman muun mielipide mutta FOR REAL THOUGH: Jos kerran joukkuetta kannustat, kannustapa myös silloin kun ei mene niin hyvin. :)
Olen seurannut pelejä Hermannin ajoista alkaen, joten olen kannustanut myöskin sillon kun ei mene hyvin.

knut posse

Aika kiinnostavia viestejä ja mukavaa, että kansa lehtereillä ottaa kantaa joukkueen tekemiseen. Salo on kuitenkin koripallokaupunkina aivan huippuluokkaa ja sitä kuvastaa myös kuradivarissa saavutettu kelpo katsojakeskiarvo. Mikäli vilpas nousee ja saa liigaan keskitasoa paremman joukkueen, niin uskon että 1100 katsojan keskiarvo pamahtaa rikki.

Itsekin tulen heti taas katsomoon, kun saamme vastaamme juha luhtasen tai roope mäkelän kaltaisia staroja. Topopelejä oli mahtava käydä 96- jotain kattomassa urkkatalolla kun ilpo ajeli ja kurk lee ja klinga pyöritti stadilaisten peliä mallikkaasti. Aika kultaa muistot, mutta mukavia hetkiähän ne nuorille pojankoltiaisille oli.

AHAA sanoi:
Toiseksi, onko millaista tietoa tästä Forssasta joka "ei kelpuuttanut" Conerlya? ;D
Forssa halusi lähteä pelaamaan kotimaisilla takamiehillä liigaa, joten Conerlylle ei tarjottu sopimusta. Kyllähän Conerly on korisliiga-tasoinen pelaaja, ettei sen puoleen mitään...

Mä vaan

Lautsan kanssa saamaa mieltä Conerlystä!

Ei oikeen puolustaminen maistu, taitaa olla vastustajan nuoret miehet tehnnet piste-ennätyksensä juuri Conerlyä vastaan.
Samaten ei oikeen lähde nopeat hyökkäykset Conerlyn käsistä. Kuitenkin Vilppaan piti pelata nopeaa korista tällä kaudella.
Hyvin on kuitenkin kausi mennyt, joten eikun Liigaan ja Roope ja muut omat poijat hoitaa takamiehen hommat ens kaudella.

Hyvä Vilpas.. Ja seuraavaks varastetaan Pohjanmaalaisten puukot!

boboo

Mä vaan sanoi:

Ei oikeen puolustaminen maistu, taitaa olla vastustajan nuoret miehet tehnnet piste-ennätyksensä juuri Conerlyä vastaan.
Samaten ei oikeen lähde nopeat hyökkäykset Conerlyn käsistä. Kuitenkin Vilppaan piti pelata nopeaa korista tällä kaudella.
Hyvin on kuitenkin kausi mennyt, joten eikun Liigaan ja Roope ja muut omat poijat hoitaa takamiehen hommat ens kaudella.

Tottahan meillä Kauhajoellakin on puukkoja, mutta ettei nyt vain olisi mennyt paikkakunnat sekaasin Kauhavan kanssa. Koittakaa nyt vain hoitaa ne vaivaaset jenkkinne kuntohon ensiksi ja sitten vasta puukkohippasille.

eeee

Mä vaan sanoi:

Kauhajoella ei ole Kauhava-nimisen kunnan kanssa mitään tekemistä keskenään. Kauhavalla ja Härmässä ne puukkojunkkarit asuu.

junnutalkoot

Mä vaan sanoi:

Hieman realismis peliin Mä vaan!
Vilppaan omista junnuista liigakelpoinen on ainoastaan Roope!!

oho

CONERLY.

Mä vaan sanoi:

LOL.

EI SE OOKAAN KUN MUUTAMAN VOITON TEILLE HOITANUT KUN MENNYT LOPUSSA LIIAN TIUKOILLE.

SC

kysymys tässä onkin ollut puolustuspäästä, tietenkin surkeaa on se että pelejä voittaa näköjään puolustamattakin... loimaa peli oli kyllä herralta ponneton esitys, mutta tottahan hän on varmasti tärkeä syy vilppaan sijoitukseen sarjassa. Itse pidän jokaisen kotipelin ja pari vieraspeliä nähneenä kuitenkin joukkueen kulmakivenä Amania joka raataa puolustuksessa muittenkin edestä.

oho

samaa mieltä. ja totta on että edellinen peli ei ollut paras mahdollinen Conerlylta puolustuksen osalta mutta jos valmentaja sanoo että han ei saa ottaa virheitä vaikka mikä olisi,(tämähän huuto kuului selvästi yleisoon ihan sinne ylos asti) ei tuolloin 100% puolustus ole helppoa. Ja jos seurajohto ei suostu hoitamaan ja kuntouttamaan pelaajiensa loukkaantumisia kunnolla on silloin valitettavasti turha yleison odottaa mahtavia urheilusuorituksia jos joka askele sattuu..
Nuoret miehet tehneet piste ennätyksen Conerlya vastaan???hah! Onpas täällä negatiivistä porukkaa,ei taida Conerly olla Vilppaan FANIEN lempipelaaja mikä on (henk.koht.)mielestäni todella erikoista....ja tosiaan harmi sinäänsä koska hän itse jopa välittää joukkueestaan ja siitä miten joukkue pärjää..

I WISH YOU'D KNOW.

katsotaan sitten kun pelit päättyvät ketä dissataan ja miksi.

SC sanoi:
kysymys tässä onkin ollut puolustuspäästä, tietenkin surkeaa on se että pelejä voittaa näköjään puolustamattakin... loimaa peli oli kyllä herralta ponneton esitys, mutta tottahan hän on varmasti tärkeä syy vilppaan sijoitukseen sarjassa. Itse pidän jokaisen kotipelin ja pari vieraspeliä nähneenä kuitenkin joukkueen kulmakivenä Amania joka raataa puolustuksessa muittenkin edestä.

Puolustuskyvytön

oho sanoi:
samaa mieltä. ja totta on että edellinen peli ei ollut paras mahdollinen Conerlylta puolustuksen osalta mutta jos valmentaja sanoo että han ei saa ottaa virheitä vaikka mikä olisi,(tämähän huuto kuului selvästi yleisoon ihan sinne ylos asti) ei tuolloin 100% puolustus ole helppoa. Ja jos seurajohto ei suostu hoitamaan ja kuntouttamaan pelaajiensa loukkaantumisia kunnolla on silloin valitettavasti turha yleison odottaa mahtavia urheilusuorituksia jos joka askele sattuu..
Nuoret miehet tehneet piste ennätyksen Conerlya vastaan???hah! Onpas täällä negatiivistä porukkaa,ei taida Conerly olla Vilppaan FANIEN lempipelaaja mikä on (henk.koht.)mielestäni todella erikoista....ja tosiaan harmi sinäänsä koska hän itse jopa välittää joukkueestaan ja siitä miten joukkue pärjää..

I WISH YOU'D KNOW.

katsotaan sitten kun pelit päättyvät ketä dissataan ja miksi.

On se kyllä ihme kun se askel sitten sattuu aina puolustaessa! ;)

kristiina

nomä sanoi:
Kauhajoelta fanibussi saloon kauden kärkikamppailuun... 8)

Hienoa, hienoa :) On sitten tunnelmaa, ja toivottavasti myös salolaiset kannustavat omiaan kovasti.

oho

kristiina sanoi:
Hienoa, hienoa :) On sitten tunnelmaa, ja toivottavasti myös salolaiset kannustavat omiaan kovasti.

ei ne kannusta,ne haukkuu. penkilta kuuluu kovempi kannustus kun yleisosta.

juuh

no hiljaasta sakkia sitte teilläpäin jos penkiltä kovee ääni kuuluu. taidat puhuu korkeintaan yhen ottelun perusteella jos sitäkään.

Soppaa

nomä sanoi:
Kauhajoelta fanibussi saloon kauden kärkikamppailuun... 8)

No mikäs siinä, matkahan on alle 300km ja soppaa voi ottaa mennen tullen lauantai-illan ratoksi. Voisi itsekin lähteä mukaan!

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.