Koripallo.com

Salon Vilpas

• Viestiketjun aloittaja Salon Vilpas
  • Alkaa

Hermannin elevatori

Huh huh, aikamoista rallia päästä toiseen oli eilen Vilppaan ja Auran peli !

22 p tappio Vilppaalta ei ole paha juttu, mutta Aura Basket oli tasoonsa nähden vielä huonompi joukkue vaikka pelin voittikin. Jos nyt pelistä puhutaan niin Vilppaan tuhoksi koitui lukuisat pallon menetyksen ja todella huono viimeistely kolkin takaa...

Niin ja sit viel vähän tilastoja:

Tenkanen 5/4 (2p: 2/2 3p: 0/2)
Savolainen 3/7 (2p: 1/1 3p: 0/5) 3 menetystä
Tuomi 4/6 (2p: 2/2) 2 menetystä
Jalonen 15/4 (2p: 6/8 3p: 1/4) 7 menetystä
Sendar 14/11 (2p:6/10 3p: 0/1 1p:2/8) 4 menetystä
Humalamäki 7/3 (3p:1/10 2p:2/4) 9 menetystä
Järvinen 13/1 (3p: 0/8 2p: 6/7) 4 menetystä

Eli tarkemmin sanottuna Vilpas suitsutti viivan takaa 2/30 eli prosentiksi muodostuu 6%, mistä jokainen voi vetää omat johtopäätöksensä...

Lisäksi 29 menetystä pelissä on vähän turhan paljon...

huma

No humalamäki onkin aivan pa**a! Triplaa liikaa palloa ja syötöt on harvassa, jos syöttää,yleensä huonosti! En ymmärrä miten se saa peliaikaa niin paljon. itse itse itse itse,korille korille,heitto heitto heitto.....eiks se kaveri ymmärrä et 15 ensimmäisen ohiheiton jälkeen vois antaa jonkun muun ratkaista! Ja et timo,jos et tiennyt vielä,niin olet liian lyhyt ratkaisemaan koko ajan,varsinkin korin alle ei ole asiaa! voi voi :-[

Rookie

huma sanoi:
No humalamäki onkin aivan pa**a! Triplaa liikaa palloa ja syötöt on harvassa, jos syöttää,yleensä huonosti! En ymmärrä miten se saa peliaikaa niin paljon. itse itse itse itse,korille korille,heitto heitto heitto.....eiks se kaveri ymmärrä et 15 ensimmäisen ohiheiton jälkeen vois antaa jonkun muun ratkaista! Ja et timo,jos et tiennyt vielä,niin olet liian lyhyt ratkaisemaan koko ajan,varsinkin korin alle ei ole asiaa! voi voi :-[

Noh noh..Heittäjän on heitettävä!!! ;D ;D ja kyllä tossa joukkueessa jenkkien puuttuessa on ainakin yritettävä...Ja se saa peliaikaa siksi niin paljon koska on hyvä puolustamaan itseään isompiakin kavereita.

kommunisti

Eipä mennyt Vilppaan tekemä valituskaan läpi liikuntalautakunnassa. Se ahkera toiminnanjohtaja valitti kun se unohti itse anoa mainospaikoja hallista.
Jopa omat demaritoverit kannattivat valituksen hylkäämistä.
Vaihtakaa nyt jo "miestä" siellä johtoportaassa. Muuten ei hyvää seuraa.

Hammer

Rookie sanoi:
Noh noh..Heittäjän on heitettävä!!! ;D ;D ja kyllä tossa joukkueessa jenkkien puuttuessa on ainakin yritettävä...Ja se saa peliaikaa siksi niin paljon koska on hyvä puolustamaan itseään isompiakin kavereita.
Jos se luulee olevansa yhtä hyvä kuin Kisner ;)

Salo

kommunisti sanoi:
Eipä mennyt Vilppaan tekemä valituskaan läpi liikuntalautakunnassa. Se ahkera toiminnanjohtaja valitti kun se unohti itse anoa mainospaikoja hallista.
Jopa omat demaritoverit kannattivat valituksen hylkäämistä.
Vaihtakaa nyt jo "miestä" siellä johtoportaassa. Muuten ei hyvää seuraa.

Mun mielest Salkkaris luki et meni läpi???

annas

Rookie sanoi:

älä nyt viitti, pa**a se on! ;D ;D

B:n suusta

tän oon kuullu monen suusta(jopa heidän omien miehien) että humalamäellä painaa perse..
siis se tulee niin paljon takana ja tietenkin maan vetovoimalle ei voi mitn

Miksi Ei

voi huma sanoi:
kyllähän he pelaa pelinsä tampereella huomenna.
Onko selitystä siihen että Salpa ei pelaa tänään Pyrintöä vastaan.
Tarkempaa tietoa?

Kotikatsomosta

B:n suusta sanoi:
tän oon kuullu monen suusta(jopa heidän omien miehien) että humalamäellä painaa perse..
siis se tulee niin paljon takana ja tietenkin maan vetovoimalle ei voi mitn
No niin lopetetaas sitten tää turha provoilu. Taisi monelta palstan "asiantuntijalta" mennä
22-vuotiaiden peli sivu suun. Siellä Humalamäki paras pistemies, lähemmäs 30 pistettä kovaa Honkaa vastaan.

aki

vilppaan jenkin piti tulla perjantaina mut teki oharit... uus yritys kuulemma maanantaina!

ouo

Kotikatsomosta sanoi:
No niin lopetetaas sitten tää turha provoilu. Taisi monelta palstan "asiantuntijalta" mennä
22-vuotiaiden peli sivu suun. Siellä Humalamäki paras pistemies, lähemmäs 30 pistettä kovaa Honkaa vastaan.
Niin kaikki pisteet väkisin yrittämisestä ;D ;D

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.