Tseppo
61-83 Auralle.
PAULI sanoi:mites vilpas aura pelis kävi OLIKO POUTIAINEN JO HEITTÄVÄNÄ TAKAMIEHENÄ
PAULI sanoi:mites vilpas aura pelis kävi OLIKO POUTIAINEN JO HEITTÄVÄNÄ TAKAMIEHENÄ
auran pistemiehiä??Tseppo sanoi:61-83 Auralle.
hyi!Hermannin elevatori sanoi:Humalamäki 7/3 (3p:1/10 2p:2/4) 9 menetystä
huma sanoi:No humalamäki onkin aivan pa**a! Triplaa liikaa palloa ja syötöt on harvassa, jos syöttää,yleensä huonosti! En ymmärrä miten se saa peliaikaa niin paljon. itse itse itse itse,korille korille,heitto heitto heitto.....eiks se kaveri ymmärrä et 15 ensimmäisen ohiheiton jälkeen vois antaa jonkun muun ratkaista! Ja et timo,jos et tiennyt vielä,niin olet liian lyhyt ratkaisemaan koko ajan,varsinkin korin alle ei ole asiaa! voi voi :-[
keke sanoi:Eikös tänään pitänyt tulla uus jenkki?
Jos se luulee olevansa yhtä hyvä kuin KisnerRookie sanoi:Noh noh..Heittäjän on heitettävä!!! ;D ;D ja kyllä tossa joukkueessa jenkkien puuttuessa on ainakin yritettävä...Ja se saa peliaikaa siksi niin paljon koska on hyvä puolustamaan itseään isompiakin kavereita.
kommunisti sanoi:Eipä mennyt Vilppaan tekemä valituskaan läpi liikuntalautakunnassa. Se ahkera toiminnanjohtaja valitti kun se unohti itse anoa mainospaikoja hallista.
Jopa omat demaritoverit kannattivat valituksen hylkäämistä.
Vaihtakaa nyt jo "miestä" siellä johtoportaassa. Muuten ei hyvää seuraa.
Salo sanoi:Mun mielest Salkkaris luki et meni läpi???
Rookie sanoi:Noh noh..Heittäjän on heitettävä!!! ;D ;D ja kyllä tossa joukkueessa jenkkien puuttuessa on ainakin yritettävä...Ja se saa peliaikaa siksi niin paljon koska on hyvä puolustamaan itseään isompiakin kavereita.
Onko selitystä siihen että Salpa ei pelaa tänään Pyrintöä vastaan.voi huma sanoi:kyllähän he pelaa pelinsä tampereella huomenna.
No niin lopetetaas sitten tää turha provoilu. Taisi monelta palstan "asiantuntijalta" mennäB:n suusta sanoi:tän oon kuullu monen suusta(jopa heidän omien miehien) että humalamäellä painaa perse..
siis se tulee niin paljon takana ja tietenkin maan vetovoimalle ei voi mitn
Niin kaikki pisteet väkisin yrittämisestä ;D ;DKotikatsomosta sanoi:No niin lopetetaas sitten tää turha provoilu. Taisi monelta palstan "asiantuntijalta" mennä
22-vuotiaiden peli sivu suun. Siellä Humalamäki paras pistemies, lähemmäs 30 pistettä kovaa Honkaa vastaan.