Pp
Kyllä Graahami henkeä luo... negatiivista sellaista. Ajaa sumppuun ja kun siellä menettää pallon osoittelee syyttävästi toisia ja pyörittelee päätään.
Ehkä lauantaina vain tuli vastaan eka kertaa tällä kaudella sellainen puolustava joukkue(Lue Kauhajoki),että kaverin kyvyt loppuivat.Pp sanoi:Kyllä Graahami henkeä luo... negatiivista sellaista. Ajaa sumppuun ja kun siellä menettää pallon osoittelee syyttävästi toisia ja pyörittelee päätään.
Olen eri mieltä. Jos Vilppaan joukkueessa olisi 10 jenkkiä ja venäläinen huoltaja, niin en varmasti kävisi katsomassa ainuttakaan ottelua, riippumatta siitä tulisiko joka matsista voitto. En vain kykenisi pitämään sitä "omana joukkueenani". Olen iloinen siitä, että Vilpas on valinnut tämän tien ja pitkässä juoksussa tämä tie on, en sano että se on ainoa oikea, mutta Vilppaalle tämä on paras tie. Seuran juniorityö on ollut valtakunnan parhaimmistoa jo vuosien ajan, joten on ilahduttavaa nähdä, miten sitä hyödynnetään myös edustusjoukkueessa. Monet suomalaiset seurat ovat jo myyneet sielunsa ja tehneet joukkueistaan ulkomaalaisilla ammattilaisilla pyöriviä joukkueita, joissa suomalaispelaajien osaksi jää saunan lämmitys ja kahvinkeittäminen. Jos joku jaksaa katsella sellaista, niin en moiti heitä. Itselleni vaan ei ole ihan sama, ketä joukkueessa pelaa, ja siksi tuen Vilppaan nykytoimintaa täysilläVato Loco sanoi:Pääasia on jos oma joukkue pärjää. Mitä paremmin pärjää sen enemmän katsojia, vaikka ei olisi yhtään suomalaista. Se on fakta!
Kyllä, Vilpas on valinnut hienon tien, samanlaista mallia esitettiin tällä palstalla kun liigasta pudottiin. Esimerkillistä toimintaa, mistä muuan keskisuomalainen korisseurakin voisi ottaa mallia.Jamppa sanoi:Olen eri mieltä. Jos Vilppaan joukkueessa olisi 10 jenkkiä ja venäläinen huoltaja, niin en varmasti kävisi katsomassa ainuttakaan ottelua, riippumatta siitä tulisiko joka matsista voitto. En vain kykenisi pitämään sitä "omana joukkueenani". Olen iloinen siitä, että Vilpas on valinnut tämän tien ja pitkässä juoksussa tämä tie on, en sano että se on ainoa oikea, mutta Vilppaalle tämä on paras tie. Seuran juniorityö on ollut valtakunnan parhaimmistoa jo vuosien ajan, joten on ilahduttavaa nähdä, miten sitä hyödynnetään myös edustusjoukkueessa. Monet suomalaiset seurat ovat jo myyneet sielunsa ja tehneet joukkueistaan ulkomaalaisilla ammattilaisilla pyöriviä joukkueita, joissa suomalaispelaajien osaksi jää saunan lämmitys ja kahvinkeittäminen. Jos joku jaksaa katsella sellaista, niin en moiti heitä. Itselleni vaan ei ole ihan sama, ketä joukkueessa pelaa, ja siksi tuen Vilppaan nykytoimintaa täysillä
Jamppa sanoi:Olen iloinen siitä, että Vilpas on valinnut tämän tien ja pitkässä juoksussa tämä tie on, en sano että se on ainoa oikea, mutta Vilppaalle tämä on paras tie.
Ja tämän kauden divarissa on kyllä niin, että siellä on kolme selkeästi Vilpasta kovempaa joukkuetta tällä hetkellä. Neljäs sija divarissa ei ole Salon kaltaisessa (sisä)palloilukaupungissa kovin mairittelevaa. Mutta sarjataulukossa se piste-ero ei vielä kovin paljoa näy, joten joulutauolla ostoksille ja mahdollisuudet haastaa kärkikolmikko on olemassa.divaritaso sanoi:Jos pitkässä juoksussa Vilpas on valinnut tien, jossa vain divaritaso kiinnostaa, on tie oikea.
Tilanne on kuitenkin se, että vaikka junnutyö onkin Vilppaassa hyvällä mallilla, niin tämän hetken omilla junnuilla ei ylemmäksi nousta. Sieltä voi pitkässä juoksussa jalostua korisliigatason pelureita 2-3.(puhun nyt tämän hetken ikäluokista 16-19 v)
Pitkässä juoksussa voi kuitenkin käydä niin, että myös yleisön mielenkiinto divaritason koripalloiluun loppuu. Sitten onkin jo edessä iso ongelma.
Vato Loco sanoi:Sitten kun vastaan tulee Turku, Kauhajoki, Forssa tai Pantterit... Tai sitten kun joku kolmikosta jenkit + hiltunen on loukkaantuneena..
kyllänäinon sanoi:oikeasti TE jotka olette nähneet vilppaan pelejä tällä kaudella mitä mieltä olette? ihmiset muualtakin kuin salosta.
vaikka millään ei jaksaisi/haluaisi lähteä vaihtamaan amerikan apuja/tai vain toisen, niin pakostakin vertaan näitä miehiä(tai OIKEISIIN vahvistuksiin, pro-pelaajiin verrattuna vasta poikia..) muihin amerikkalaisiin joita näemme suomen koriksessa.. Kyllä Vilpas tarvitsisi, isomman miehen korin alle, tällä hetkellä puhdasta sellaista ei ole, jonkun ketä ei noin vaan tönästäkään edestä pois..
Asennetta! taistelumieltä, halua taistella voitosta!!
Siellähän oli koko KTP:n joukkue, ne tulee varmaan kaikki Vilppaaseen tai sit ne oli vaan matkalla kohti Ukia...UUSIA PELIMIEHIA? sanoi:Näin kaupungilla Andre Foremanin. Onkohn siinä seurava vahvistus? Voi ollakki. Sehä on niin vanha et ei olis ihme jos haluais vähän jäähdyttää ykkös divarissa. Tää voi olla lääke nousuun. Peukut pystyyn!
Kotikatsomosta sanoi:Jep, olen yrittänyt kanssa jo viestittää, että kunnon ÄIJÄ tarvitaan korin alle. McKinnon on heikko kukkakeppi, joka ei tunnu edes
yrittävän puolustaa. Vaihtoon vain. Tilalle raamikas kaveri, joka ei anna itseään tönittävän ja on pelote korin alla. Hyökkäystaidoista
ei niin väliä, kunhan yrittää edes 100% yrityksellä.
Puoliaika 45-20 Hongalle.huh.huh....kohtalainentuuri sanoi:luulen myös että vilpas voittaa, suomalaisten poikien tsempistä ja taistelutahdosta, ei amerikkalaisten takia.