Koripallo.com

San Antonio Spurs - Popin & Wembyn aika

Vs: Spurs playoffsit 2007 / Video todistaa: Sunsit likaisia!

Tässä video, joka todistaa, että ottelusarjan likainen joukkue, jota tuomarit suosivat, on SUNS! Jokapojan omat pikku kullannuput, Steve "Hollywood-puolustus" Nash ja Amare "En osaa kuin loikata" Stoudemire paljastuvatkin lähemmässä tarkastelussa rumaa pelaaviksi pikkupaskiaisiksi. Ei ihmekään, että Horry näytti, kuka käskee.

http://www.youtube.com/watch?v=UoAXg2pOG5s

aa

Kyllä ne Sunssitkin näköjään taitavat filmaamisen jalon taidon, varsinkin Raja Bell ansaitsisi vähintäänkin Oscar-palkinnon suorituksistaan.

Miumau sanoi:
Tässä video, joka todistaa, että ottelusarjan likainen joukkue, jota tuomarit suosivat, on SUNS! Jokapojan omat pikku kullannuput, Steve "Hollywood-puolustus" Nash ja Amare "En osaa kuin loikata" Stoudemire paljastuvatkin lähemmässä tarkastelussa rumaa pelaaviksi pikkupaskiaisiksi. Ei ihmekään, että Horry näytti, kuka käskee.

http://www.youtube.com/watch?v=UoAXg2pOG5s

Kylläpä oli loistava video.

Klippi 1:

Bell tarttuu Obertoon skriinitilanteessa ja Oberto luhistuu kuin korttitalo.

Hyökkääjänvirhe = Barry floppaa no offensive foul -alueella, ei kontaktia.

Klippi 2:

Stoudemier [sic] bumppaa leikkaavaa Horrya kuten kaikille junnuille opetetaan. Kontaktivirhe kyllä, mutta tuossa ei ole mitään likaista.

Klippi 3:

Bell floppaa puolustuspään skriinitilanteessa. Erittäin huono vihellys tuomarilta.

Klippi 4:

Bowen ja Nash ovat sotkeutuneet toisiinsa nopeassa hyökkäyksessä. Bowen kaatuu ja ihan oikein virhe Nashille.

Ehkä tuon on kamppi, mutta myöskään Bowen ei edes yritä pysyä pystyssä ja keräilee normikaatumisen jälkeen kamojaan ja sympatiaa aika pitkän tovin.

Klippi 5:

Hedari my ass. Nash ajaa korille. Piste.

Klippi 6:

Oberto ja Ginobili floppaavat vuorotellen ohiheiton jälkeen ilman mitään kontaktia. Suns tekee korin.

Klipit 7-8:

Bell juoksee päin Oberton skriiniä. Iso mies kaatuu taas. Selostajan (Kerr? Entinen Spursin pelaaja) "forearm shiv" on kyllä liioittelua tuossa tilanteessa.

Klippi 9:

Nash ajaa ja kaatuu omia aikojaan. Oikeasti ei virhettä. Nash ei myöskään yritä teeskennellä niin tai liioitella kontaktia, vaan jatkaa kuljettamista ja pelaamista. Erittäin huono vihellys tuomarilta.

Tuosta videokoosteesta ei voi päätellä muuta kuin, että Bell pelaa kovaa/likaisesti (yllätys kaiken sen Kobe Bryantin kanssa nahistelun jälkeen?) ja Spursin pelaajilla on taipumusta kontaktien liioitteluun ja kaatuiluun (Oberto, Ginobili, Barry,...).

Hitto, mä en muistanutkaan, kuinka perseestä Spurs on.

Tohon kun olisi saanut vielä Duncanin itkumulkoilua Spursin vastaisen virheen jälkeen ja Gregg Popovichin ihonhoitovinkkejä, niin aamu olisi ollut täydellinen.

Oli kyllä aika naurettava se viimmeinen, kun Nasu kaatui juostessaan. Tuomarit optikolle.

Vs: Spurs playoffsit 2007 / Laula poika laula!

hamahakkimies sanoi:
Hitto, mä en muistanutkaan, kuinka perseestä Spurs on.

Laula poika laula. Ensi yönä Phoenixin kannattajat voivat hoilata kyynel silmäkulmassa:

It makes no diff'rence where I turn
I can't get over losing a series and the games still burns
It makes no diff'rence night or day
The Spurs never seems to fade away

And the sun don't shine anymore
And the Suns fall down on the floor

It makes no diff'rence how high I go
Like a star Tim Duncan will always show
It makes no diff'rence how fast I run and gun
The Spurs will always have their ultimate fun

And the sun don't shine anymore
And the Suns fall down on the floor

Melodia Phoenixin tunnuslauluun:
http://theband.hiof.no/sounds/northern_lights_southern_cross/makes_no.mp2

Vs: Spurs playoffsit 2007 / Suora raportti San Antoniosta!

Arvoisat koripallo.com:in lukijat. Nyt seuraa suora raportti San Antoniosta, jossa olen paikan päällä seuraamassa tapahtumia.

Jännitys kohoaa. Enää 12 tuntia ottelun alkuun. Taivas on pilvinen. Aurinkoa ei näy. Phoenixin pelaajat ovat juuri saapumassa Econo Lodge motellin aamiaiselle. Steve Nash ja Amare Stoudemire lastaavat lautasilleen pekonia ja munakokkelia. Lähestyn heitä kysyäkseni heidän mielipiteitään illan pelistä.

Hello Amare, I am Miumau from Finland...Hey, man... easy, easy, don't be scared. I don't mean to harm you. No need to hide under the table. What... no no, I am not Tim Duncan. Yes, yes I understand, Tim has been ruthless to you.. Yes, yes, but I am sure he wont't hurt you today physically, maybe mentally...Okay, okay, relax, relax, everything is cool. Please stop sobbing. Ok, talk you later. Bye.

Hyvät lukijat, pahoittelen että en saanut houkuteltua Stoudemirea pöydän alta esiin. Jostain syystä hän sekoitti minut Duncaniin, vaikka olen 20 senttiä lyhyempi ja valkoihoinen. Sekaannus johtui varmastikin ylläni olevasta Duncanin pelipaidasta. Pelkkä numeron 21 näkeminen sai Stoudemiressa aikaan ehdollistetun reaktion, niin syvälle hänen alitajuntaansa on syöpynyt Duncanin pelko. Täytyy myöntää, että pahaa tekee katsoa aikuista miestä nyyhkyttämässä sikiöasennossa hotellin aamiaishuoneen pöydän alla.

Nyt D'Antoni lähestyy minua vihaisen näköisenä salin toisesta päästä. Hän huutaa jotain suu pärskyen. Minun lienee paras poistua nyt. Nash kumartuu sanomaan jotain pöydän alle. Amaren vetiset kasvot tulevat esiin. Hän viittoilee minua kumartumaan. Hän haluaa sanoa jotain. Kumarrun hänen puoleensa. Hän ojentaa minulle jotain.

Yes, Amare? What, I didn't get you. WHAT! ARE YOU SERIOUS? Ok, ok, I'll try to fix it. Relax, relax, everything will be okay. After today the pain is gone for this spring. Yes, yes.

Vilkaisen Amren minulle antamaa kuvaa. Kyllä, totta se on.

Poistun nopeasti hotellin aamiaissalista. Kuulen vielä D'Antonin raivoisan huudon: Who let that bastard in? Did Amare talk with that guy?

Minun on nyt lähdettävä kohti Spursien harjoitussalia, sillä Amare antoi minulle tehtävän, jonka lupasin toteuttaa. Minun on haettava Amarelle Tim Duncanin fanikuvaan Timmyn oma nimikirjoitus...

Hyppään parkkipaikalla olevaan avoautooni ja käynnistän moottorin. Lähden ajamaan kohti AT&T Centeriä, missä minulla on sovittu tapaaminen Spursin joukkueen kanssa....

Jatkan raporttiani myöhemmin tänään paikan päältä.

maumiu

Vs: Spurs 2007 / Suora raportti San Antoniosta - Amaren karmea salaisuus

Miumauhan voidaan pistää pikkuhiljaa samaan kastiin Alipidon, Mt.Mutombon ja Etuliitteen kanssa!

Vs: Spurs 2007 / Suora raportti San Antoniosta - Spurs palkkaa Miumaun!

Rakkaat koripallo.com:in lukijat, olen juuri tullut Spursien aamupäiväharjoituksista, ja kokemus oli uskomaton. Seuraavassa lyhyt katsaus kokemuksiini ja joukkueen tunnelmiin.

Olin suuresti hämmästynyt, kun kaarroin avoautollani AT&T Centerin parkkipaikalle, sillä siellä oli minun nimelläni varattu parkkiruutu aivan pelaajien sisäänkäynnin vieressä. Se tuntui mukavalta, Popovich ja Timmy selvästikin muistivat minut viime käynniltäni (Malonen mahdollinen palkkaaminen kaudella 2005). Välittömästi kun olin astunut ulos autostani Spursien omistaja T.J Buford ryntäsi ovesta luokseni ja alkoi vatkata kättäni.

Mr Miumau, how nice to see you again. How was your flight. Yes, yes. Please hurry, come inside, the practice has already started, and Timmy wants you to show him some new moves. He is been eagerly waiting for you.

Okei, hyvä juttu, tuumin. Olinkin miettinyt valmiiksi pari hyvää uutta sisäliikettä SuperTimmylle. Viime kerrallahan olin opettanut hänelle niitä enemmänkin, ja se kausi päättyi mestaruuteen (2005).

SENSUROITU: Valitettavasti en voi kertoa tarkemmin liikkeistä tai Spursien harjoituksista, jotta Sunsien vakoojat eivät saa niitä tietoonsa. Sen verran voin kyllä mainita, että nyt selvisi, miksi Beno Udrich ei ole pelannut koko sarjan aikana. Hän joutuu toimimaan harjoituksissa Bruce Bowenin harjoitusparina, ja Bowen harjoittelee kampittamista 60 minuuttia tunnissa, minkä vuoksi Benon molemmat nilkat ovat revähtäneet kevään aikana kymmeniä kertoja. On mahdollista, että Benon koripalloura päättyy tähän kauteen.

Poistuttuani harjoituksista en voinut olla tuntematta mielihyvää. Olin saanut Amarelle Timmyn nimikirjoituksen ja opetettua Timmylle uusia liikeittä, ja kaiken lisäksi - nyt pitäkää kiinni pipoistanne -Popovich PALKKASI MINUT playoffsien ajaksi joukkueen henkiseksi maskotiksi!!!!

Joten rakkaat koripallo.com:in lukijat, saatte lukea suoria raporttejani San Antoniosta koripallo.com:in yksinoikeudella koko pudotuspelisarjan ajan. Tulen matkustamaan joukkueen mukana Utahiin ja myöhemmin Detroitiin ja tulen välittämään teille rakkaat koripallo.com:in lukijat omakohtaisia kertomuksia Spursien matkasta kohti neljättä mestaruutta.

Ensi yön pelissä näette minut istumassa katsomossa aivan joukkueen takana. Olisin halunnut paikan Evan vierestä, mutta Popovichin mukaan se olisi voinut häiritä Parkerin peliä, joten jouduin istumaan vaihtopenkin taakse. (Onneksi sain kuitenkin puristettua Evan puhelinnumeron itselleni.) No vaihtopenkin takana istumisessa on tietenkin se hyvä puoli, että jos Timmyllä on jotain kysyttävää pelin aikana, voin neuvoa häntä välittömästi.

Lopetan raporttini San Antoniosta hyviin ja hieman - se täytyy myöntää - sekaviin tunnelmiin. Ensi yön voitto on selvä,vietän täällä seuraavan kuukauden ja sain Amarelle nimikirjoituksen.

Raportoin lisää illan voiton jälkeen, huomenna iltapäivällä Suomen aikaa. Siihen asti, kuulemisiin, Miumau, San Antonio, Texas.

Vs: Spurs 2007 / Suora raportti San Antoniosta - Amaren karmea salaisuus

Miumau onkin yllättävän tylsä kaveri. Odotan innokkaasti millaista settiä tulee kun Suns nöyryyttää Spurseja seuraavassa pelissä. Hyvä niin. Eipähän tarvitse enää kuunnella tällaista sontaa.

Kardo

Täähän on parasta kamaa heti tequilan jälkeen. Miumaulle iso peukku.

Alipito sanoi:
Miumau onkin yllättävän tylsä kaveri. Odotan innokkaasti millaista settiä tulee kun Suns nöyryyttää Spurseja seuraavassa pelissä. Hyvä niin. Eipähän tarvitse enää kuunnella tällaista sontaa.

Crack is on you, mate.

@@ rokkaa.

.. pitänee katsella, mitä uutta timppa esittää tänään.

Miehemme maailmalla! On se hienoa, että kp.comilla on viimeinkin ulkomaantoimittaja. Mitä sitten, että Miamau, on aavistuksen verran fanittaja.

Timppa blokkasi 9 kertaa, otti 13 levyä joista 8 hyökkäyspäässä :eek: Hullut tilastot!

ottelun parasta antia oli kuitenkin se, että jacque vaughn pommitti kaksi kaukoheittoa pohjaan. on hyvä, ettei @@ ehdi viettämään koko vuottaan san antoniossa, muutenhan muilta menisi viimeisetkin (ne vähäiset) mahdollisuudet.

Kyllä oli tilastojen mukaan kova peli Ginoblinilta ja arvatkaas kenen pikkinä oli DttF :D, en kyllä peliä ole vielä nähnyt

Vs: Spurs 2007 / Täällä Miumau, Taco Bell, San Antonio, Texas.

Täällä Miumau, Taco Bell, San Antonio, Texas.

Eilisillan peli on ohi. Spursit ottivat ansaitun voiton. Pelin alku oli Tim Duncanille hankala, sillä hän ei ollut aivan sisäistänyt hänelle opettamiani uusia liikkeitä, ja siksi hän ei saanut peliään käyntiin. Onneksi Tony, joka halusi näyttää Evalle, kuultuaan tämän antaneen puhelinnumeronsa minulle, halusi tehdä morsiameensa vaikutuksen, kantoi vastuun ensimmäisellä neljänneksellä.

Kun Popovich sitten lopulta otti Duncanin vaihtoon, neuvostani, sain opastettua Timmyä uusissa liikkeissä, ja tulos näkyi heti toisen jakson alkajaisiksi. Myös Manu oli pelipäällä, kun kerroin, että luottamukseni häneen oli vähentynyt. Tämä oli oiva psykologinen veto, jota illalla konjakkilasin ääressä nauroimme Popovichin kanssa.

Pelistä ei sen enempää, mutta oli harmi, että ottelua ei televisioitu Suomeen, sillä puoliajalla minut esiteltiin yleisölle, ja sain mahdollisuuden sanoa muutaman sanan Suomesta:

Hello San Antonio and all Spurs fans, I am Miumau from Finland. Finland is a small but brave country in the Northern Europe. We have a special thing called “Suomen kesä”. It means, that nowhere in the whole world summer is like in Finland: only three days. And I would like to tell you that we have won world championship in ice hockey 1995. We are very proud of that. We still cherish that moment. And you may also want to know that we have won the Eurovision song contest, which is a really BIG THING! You may have heard of Lordi, the monster band that really rocks, and Matti Nykänen, the world famous mäkihyppääjä who is a juoppo today.

Tässä vaiheessa juontaja keskeytti puheeni ja sanoi: Miumau from Finland, the new special mascot of the Spurs, ja koko yleisö, joka siihen asti puheeni aikana oli ollut hieman hämillään, räjähti aplodeihin. GO MIUMAU! GO SPURS!

No, kuten tiedätte, peli päättyi Spursien näytösluoteiseen voittoon. Lopussa he päästivät minua kiusatakseni Sunsit aivan lähietäisyydelle, mutta hoitivat kuitenkin voiton. ”Miumau, we were only kidding you, for a moment you thought that we would blow the game.” Voi tuota Spursien huumoria, nauroimme kaikki loppuvihellyksen jälkeen.

Pelin jälkeen oli liikuttavaa nähdä Amare puristamassa Timmyn kättä, ja kiittelemässä: Thanks Tim, it has been a real priviledge to be on court with you. Thank you. I will always remember this moment. I hope you you all the best, and I hope that some day I could play like you, even if I know, that day will never come. Tämän jälkeen Amare poistui pukuhuoneeseen Timmyn kuvaa rintaansa vasten puristaen…

Myöhemmin illalla vietimme voitonjuhlia Taco Bellissä, missä T.J.Buford tarjosi kaikille Burritot ja keskikokoiset juomat. Se oli kuulemma hyvin poikkeuksellista, mutta ”suomalaisen vieraan vuoksi hän oli valmis höllentämään kukkaronnyörejään.” Koko joukkue kiitteli minua tästä, ja kerroin heille, että "In Finland we have a thing called nakkikioski, where we go sometimes after games, but on week ends if you go there someboby might want to kick ass, so beware." Muiden ilmeestä päättelin, että he eivät aivan ymmärtäneet tarinaani, mutta ei se mitään, pääasia oli, että olimme joukkueena voittaneet Sunsit...

Tässä kaikki tältä erää. Olemme koko joukkueen voimin valmistautumassa huomiseen ensimmäiseen Lännen loppuottelupeliin Utah Jazzia vastaan. Popovich on pyytänyt, että ottaisin yhteyttä Karl Malonen, ja kysyisin häneltä hieman neuvoja Jazzin kaatamiseen. Siitä ja muusta seuraavassa raportissani. Täällä Miumau, Taco Bell, San Antonio, Texas, lopetan raporttini tähän.

Miumau sanoi:
Täällä Miumau, Taco Bell, San Antonio, Texas.

Eilisillan peli on ohi...

Mun pitäis värvätä sut mun äikän kokeisiin.

Tuntuu tuo englantikin olevan aika paljon paremmin hallussa kuin allekirjoittaneella.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.