Koripallo.com

Scania-Cup 2009

hetero

Vs: Scania-Cup 2009

... sanoi:
joo oli se siel iha kunnos mut en usko et ois silti håkanssonin pojalle pärjänny se sentää scoras noi 40 pojoo per peli
Ei oliskaa ;D

justmee

Bäsket sanoi:
Tp-94 pojat ulkona finaaleista ja Rapy girls 96 voittivat koko potin onnea heille..
:))) pronssi ja kulta tampereelle... jes??? ;D ;)

vieras 8

Mite voit sanoa että ura on paras ku ei esim. lahti ja kipinä saanu kutsuja :) tai voit sä sanoa mutta tiiät ettei se oo totta :)

njaaaa

... sanoi:
tiiän tän tyypin olin sen kaa biddys ja tiiän myös sen ettei hän ole mikää ihme pelaaja ei ois paljoo auttanu
Missä joukkueessa itse pelaat? On tämä pelaaja kyllä meidän joukkueesta ylivoimaisesti paras ja olisi auttanut humattavasti koska nyt oli hyvistä laituresita pulaa. Ei kyllä me muutkaan parasta peliä pelattu älä kuitenkaan aliarvioi kyseistä pelaajaa kuulemma amerikassakin sai peliaikaa hyvin?

lisäksi

vieras 8 sanoi:
Mite voit sanoa että ura on paras ku ei esim. lahti ja kipinä saanu kutsuja :) tai voit sä sanoa mutta tiiät ettei se oo totta :)
jos vilppaa. pojat olisi olleet yhdistetyl joukkoeel mukana he olis vieneet koko potin!

lisäksi sanoi:
jos vilppaa. pojat olisi olleet yhdistetyl joukkoeel mukana he olis vieneet koko potin!
ei ne kyllä koko turnausta nyt ois mitenkään voinut voittaa.Kyllä siellä aina löytyy joku ruotsalainen porukka joka heidät hakkaa ;)

kova jätkä sanoi:
Mun mielestä se ainakin yrittää kaikkensa omissa peleissä mutta en sitte tiiä onko siellä biddys yrittän ihan täysil koko ajan

Minkä takii ei yrittäis??

miten käy

Slash sanoi:
Minkä takii ei yrittäis??
mites käy ensi vuonna, voittaako meiän porukka, ollaan vahvisttu kahdella mj-pelaajalla?

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.