Koripallo.com

Scania-Cup 2011

Vs: Scania-Cup 2011

biljardianaalykko sanoi:
SCANIA CUP 2011
Suomi Pojat:

P95 Ura 4, Vilpas 10. Surkea edustus ja menestys suomalaisilta. Hienoa, että olitte kuitenkin edustamassa Suomea. Kaarinan Uran pelaaminen pronssiottelussa oli kuitenkin hieno asia. Miksi vain kaksi suomalaisjoukkuetta? Oliko parhaat joukkueet paikalla? :'(

P96 JKS 8, KTP 9, MaSu 11. Kolme joukkuetta Suomesta, ihan hieno juttu! Mutta...miksi sjoitukset noin alhaiset? Ei montaa ottelu voittoa Suomeen.
JKS (mikä meni pieleen, olisi luullut koko talven tahkotut kansainväliset pelit antaneet odottaa jopa mestaruutta?!). Oliko oikeat joukkueet edustamassa
Suomea? Missä ollaan jäljessä muiden maiden joukkueita? Ei edustusksia P95 tavoin All star viisikoissa....Oliko taso liian kova?
:'(
anteeks vaa mut P95 oli yks uralainen all star viisikossa jos et sattunut huomaamaan ;)

lklklklklk

A-poikien finaalista SSBK:n sivuilla, seuraavassa pari lainausta, joista olen lihavoinut muutamaa lausetta:

"Vi låg under i slutet av tredje perioden med 40-32, men lyckades trots mediokert spel komma ikapp och förbi i fjärde perioden och ledde i början av fjärde med 51-47. I det läget var jag skogstokig på sekretariatet. På tavlan stod det då 49-43 till Pyrintö, trots att jag visste att vi borde leda. Jag försökte påkalla domarnas uppmärksamhet på detta, men ingen verkade bry sig särskilt mycket. När jag sedan fick protokollet efter matchen så verkade allt rätt, men det vet man ju inte när man står vid sin bänk och ser att siffrorna är helt fel. Att då inte stoppa spelet och kontrollera siffrorna så att allt blir rätt innan vi spelar vidare är enligt mig helt fel. Vi ser ju bara vad som finns på tavlan och har t.ex. sekretariatet satt poäng på fel lag som måste ju detta åtgärdas omedelbart annars finns det ju risk för att domarna inte kommer ihåg vad som hände.
...
Surt, sa räven om den silvermedaljen, men det är svårt att inte känna att vi förlorar ett guld, mer än vinner ett silver. Medan vi fick kämpa mot Vaerlöse i semifinalen hade Pyrintö en mycket lättare match mot Sisu där de vann med 33 poäng, som sedan Vaerlöse relativt lätt vann emot i bronsmatchen med 63-50. Vi hade överpresterat i vår semifinal och det kändes som vi var mentalt dränerade i finalen. Framför allt Tobias hade inte samma spel som i semifinalen där han mot ett mycket bättre lag gjorde 34 poäng. Nu mäktade han bara med 21 poäng i finalen och hade mycket mer turnovers än i tidigare matcher."

Koville on ottanut, eipä paljon tullut tunnustusta voittajille

kovaaa

lklklklklk sanoi:
A-poikien finaalista SSBK:n sivuilla, seuraavassa pari lainausta, joista olen lihavoinut muutamaa lausetta:

"Vi låg under i slutet av tredje perioden med 40-32, men lyckades trots mediokert spel komma ikapp och förbi i fjärde perioden och ledde i början av fjärde med 51-47. I det läget var jag skogstokig på sekretariatet. På tavlan stod det då 49-43 till Pyrintö, trots att jag visste att vi borde leda. Jag försökte påkalla domarnas uppmärksamhet på detta, men ingen verkade bry sig särskilt mycket. När jag sedan fick protokollet efter matchen så verkade allt rätt, men det vet man ju inte när man står vid sin bänk och ser att siffrorna är helt fel. Att då inte stoppa spelet och kontrollera siffrorna så att allt blir rätt innan vi spelar vidare är enligt mig helt fel. Vi ser ju bara vad som finns på tavlan och har t.ex. sekretariatet satt poäng på fel lag som måste ju detta åtgärdas omedelbart annars finns det ju risk för att domarna inte kommer ihåg vad som hände.
...
Surt, sa räven om den silvermedaljen, men det är svårt att inte känna att vi förlorar ett guld, mer än vinner ett silver. Medan vi fick kämpa mot Vaerlöse i semifinalen hade Pyrintö en mycket lättare match mot Sisu där de vann med 33 poäng, som sedan Vaerlöse relativt lätt vann emot i bronsmatchen med 63-50. Vi hade överpresterat i vår semifinal och det kändes som vi var mentalt dränerade i finalen. Framför allt Tobias hade inte samma spel som i semifinalen där han mot ett mycket bättre lag gjorde 34 poäng. Nu mäktade han bara med 21 poäng i finalen och hade mycket mer turnovers än i tidigare matcher."

Koville on ottanut, eipä paljon tullut tunnustusta voittajille
Tekee hyvää ruotsalaisille oppia häviämään, sillä se kasvattaa ja kehittää pelaajana. Tämä tappio oli SBBK tälle joukkueelle kauden ensimmäinen! Ja varmasti myös Pyrinnön hyvyyttä, että SBBK koki kauden ensimmäisen tappion koti yleisön edessä Scania cup finaalissa. Ja olettaako teksitin kirjoittaja, että Tobias Borg tekee joka pelissä 34 pistettä!? En tiedä kuka tuon tekstin on kirjoittanut,mahtaako olla SBBK:n valmentaja eli Tobias Borgin isä... Tobias Borg pelasi mielästäni finaalissakin mainiosti ja piti SBBK kovilla suorituksillaan pelissä mukana, mutta parempi voitti niin kuin aina.

keppi mies

Vs: Scania-Cup 2011 Suomi Pojat

biljardianaalykko sanoi:
SCANIA CUP 2011
Suomi Pojat:

P99[/b] Kuin kruununa pohjalla; Suomalaisjoukkueet finaalissa ja suomalaisjoukkue pronssiottelussa Loistavaa!
Topo mestariksi, MaSu hopealle. Turun NMKY 4, Wartti 5, Huutlakers Pyhtäältä 8.
Ikäluokan Scania Kingi tulee ToPista. Hän myös All stras-viisikossa. Viisikossa kaksi ToPosta ja kaksi Masusta.
Mikä oli tämän ikäluokan menestyksen salaisuus?

Itseäni ihmetytti kaikesta eniten ruotsalaisten joukkueiden huonous P99 -sarjassa; neljä viimeistä joukkuetta olivat ruotsalaisia?? Onko taso tosiaankin noin huono? Olin luullut esim Jämtlandin olevan kova mutta sekin oli ihan paperia... Tai sitten suomalaiset vaan ovat noin hyviä....

Njaa

Vs: Scania-Cup 2011 Suomi Pojat

keppi mies sanoi:
Itseäni ihmetytti kaikesta eniten ruotsalaisten joukkueiden huonous P99 -sarjassa; neljä viimeistä joukkuetta olivat ruotsalaisia?? Onko taso tosiaankin noin huono? Olin luullut esim Jämtlandin olevan kova mutta sekin oli ihan paperia... Tai sitten suomalaiset vaan ovat noin hyviä....

Useinhan Ruotsalaiset ovat nuorimmissa ikäluokissa heikompia.... mutta sitten muutaman vuoden päästä Suomalaiset alkaa jäämään jalkoihin. Esimerkkinä 97-tytöt. Aikaisempina vuosina suomalaiset ja tanskalaiset on vienyt kärkisijat, mutta tänä vuonna kolme ruotsalaista löytyi sijoilta 1-4. Vain yhden suomalaisen ollessa nelikossa ja sattumoisin ykkösenä.

rjubido

Vs: Scania-Cup 2011 Suomi Tytöt

"T96 Honka mestariksi, hienoa-onnittelut. Missä muut suomalaiset joukkueet? Scania Queen Hongasta ja sama pelaaja myös All starsissa.
Sarjan tuloksista päätellen ikäluokka oli hyvin tasainen. Hienoa!"

Muutaman viime vuoden mitalirohmut Wartti ja RaPy tosiaan puuttuivat T96-sarjasta, eikä Amager voittanut vieläkään kultaa, vaan nyt oli Hongan vuoro itkettää Tanskalaisia.

u18 finaali

A-poikien finaali näkyvissä youtubessa, löytyy hakusanalla: scania cup 2011 u18

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.