Vs: Selvää on, vai onko? Pyrintö vs Bisons
Ihan totta, mautonta joo. Onko jollekin vielä epäselvää, että Aleksi Valavuori on perseestä, ei ainakaan mulle ??? : Voisikko Rmk heittää jonkun aleksi tarinan välillä? Biisonit on kyllä jotain muuta, kuin Aleksi Valavuori Tosin Vilppaan fanit luulevat Biisoneiden olevan Valavuoren seura? "Aleksi, miltä konkurssi tuntuu"? Sellaista fanikulttuuria, ultrailua 8] ihan yhtä paskaa, kuin apinakyltit
Saikka sanoi:Ja ihan ohimennen, vaikka asia ei minua pätkääkään koskekaan, tämä RahanKeruuMiehen hulluksi haukkuminen ja muu vastaava on melko saatanan mautonta. Ymmärrän, että tekstit voivat mennä yltiöpositiivisimpien ja todellisuudelta katseensa kääntävien fanien ihon alle, mutta jättäkää lukematta sitten.
Eivät ne tekstit kaikkein moniuloitteisimpia ehkä ole, mutta kyllä siellä taustalla on asiaakin.
Ihan totta, mautonta joo. Onko jollekin vielä epäselvää, että Aleksi Valavuori on perseestä, ei ainakaan mulle ??? : Voisikko Rmk heittää jonkun aleksi tarinan välillä? Biisonit on kyllä jotain muuta, kuin Aleksi Valavuori Tosin Vilppaan fanit luulevat Biisoneiden olevan Valavuoren seura? "Aleksi, miltä konkurssi tuntuu"? Sellaista fanikulttuuria, ultrailua 8] ihan yhtä paskaa, kuin apinakyltit