Koripallo.com

Seuraatko Euroliigaa?

Kiinnostaako koriksen Euroliiga?

• Kyllä

Ääniä: 48 45,7%
  • En

Ääniä: 57 54,3%

• Äänestäjiä
    105
Vs: Seuraatko Euroliigaa?

Kaaren_takaa sanoi:
Klo. 23.45 eli kaksi minuuttia ennen matsin loppua ruutu pimeni. Oli alkamassa jälkilähetys lätkä matsista, jota Suomessa ei pystytty näyttämään Viasat 2:lla, mutta muilla kanavilla kylläkin. Hieman harmitti, mutta onneksi ei toi finaali ollut lopussa enää mikään nitromatsi, muuten olisi lähtenyt kyllä aika kitkerää asiakaspalautetta Viasatille...
Ei tainnu olla eka kerta?? Minulle ei... :mad:

Mut jos Euroliigaa TV:stä haluu kattoo, ni pakko kattoo Viasatilta!!

Asintuntija

JoKaFan sanoi:
Mitäs minä sanoin... Bynum loistovireessä, mutta Bluthenthal ja Garcia täysin jäässä. Batista yllätti tosin positiivisesti.

Saahan sitä olla mitä miltä haluaa. Minä olen sitä mieltä, että Bynumin 2. erän puolivälistä alkanut erittäin itsekäs pelaaminen tappoi pelirytmin muilta Maccabin pelaajilta. Toisen erän loppuun kaveri vielä onnistui kahdessa erittäin vaikeassa lay upissa ja yhdessä kovassa kolkissa mutta tuolla tasolla ei nuo ratkaisut riitä voittoon. Maccabin Laiturit eivät saaneet palloa, joka vei rytmin pelaajilta, jolloin paikkaa ei enää edes hirveästi haettu. Laiturit eivät saa rytmistä heittoja tarkoittaa myös samalla sitä, ettei sisälle saada tilaa. Minä ainakin olin peliä katsoessani sitä mieltä, että Will Bynum pelasi päin persettä ja Maccabi ei saanut mahdollisuutta taistella voitosta sen takia, että yhden pelaajan hartioiden välissä on musta aukko. Garcia missas yksin läpi lay upin, siinä se rytmi varmaan lopullisesti katosi.

Euroopaan huonoin kanava

Nuggets-#3 sanoi:
Miltä kanavilta sitä Euroliigaa muuten näkee ? :)

Viasatilta näkee n. 35 minuuttia pelistä, viimeiset 5 minuuttia näytetään mustaa ruutua. Jos löytyy parempi kanava, niin suosittelen sitä.

Euroopaan huonoin kanava sanoi:
Viasatilta näkee n. 35 minuuttia pelistä, viimeiset 5 minuuttia näytetään mustaa ruutua. Jos löytyy parempi kanava, niin suosittelen sitä.

Kiitosta :)

Ovatko kaikki unohtaneet Misan Nikagbatsen joka äiti on ilmeisesti suomalainen?

Mt. Mutombo sanoi:
Ovatko kaikki unohtaneet Misan Nikagbatsen joka äiti on ilmeisesti suomalainen?

Ilmeisesti ei: "According to eurobasket.com, he is the son of a Nigerian father and a German mother" http://www.nba.com/draft2003/profiles/NikagbatseMisan.html

Boriz sanoi:
Ilmeisesti ei: "According to eurobasket.com, he is the son of a Nigerian father and a German mother" http://www.nba.com/draft2003/profiles/NikagbatseMisan.html
Wikipedia ainakin uhoaa että suomalainen äiti?

Kiinnostaako euroliiga?

Kyllä
En

:D
Pahoittelen vanhan aiheen nostamista.
Tajusin kyllä, kysymys oli Seuraatko Euroliigaa...

Hullued sanoi:
Kiinnostaako euroliiga?

Kyllä
En

:D
Pahoittelen vanhan aiheen nostamista.
Tajusin kyllä, kysymys oli Seuraatko Euroliigaa...

Kysyn vain: MIKSI?????? Kuten jo johonkin totesin, JÄÄHYLLE!!!!!!!! Valvojat samaaa mieltä??

Boobie Gibson sanoi:
Kysyn vain: MIKSI?????? Kuten jo johonkin totesin, JÄÄHYLLE!!!!!!!! Valvojat samaaa mieltä??
Jäähylle? Ekkö hyvä mies huumorrii ymmärrä?

Hullued sanoi:
Jäähylle? Ekkö hyvä mies huumorrii ymmärrä?

EI sinusta nyt kyllä koomikoksi ole noilla heitoilla...

Kyllähän tuo kiinnostaa, mutta mistäs seuraat ??? Miltä kanavilta Euroliigaa voi seurata ja tarvitaanko kanaviin maksullista korttia?

os ilium-existimator sanoi:
Kyllähän tuo kiinnostaa, mutta mistäs seuraat ??? Miltä kanavilta Euroliigaa voi seurata ja tarvitaanko kanaviin maksullista korttia?
http://www.viasat.fi/sport/koripallo ::)

www.euroleague.tv sieltä saa luottokortilla ostettua koko kauden paketin, jolla näkee kaikki pelit livenä. Hinta taisi olla ~80€/kausi.
Olen kahtena kautena paketin hommannut ja jo 1mb liittymällä kuva on ihan katsottava.

Ice Age sanoi:
www.euroleague.tv sieltä saa luottokortilla ostettua koko kauden paketin, jolla näkee kaikki pelit livenä. Hinta taisi olla ~80€/kausi.
Olen kahtena kautena paketin hommannut ja jo 1mb liittymällä kuva on ihan katsottava.

rööriroope sanoi:
http://www.viasat.fi/sport/koripallo ::)

Kiitokset molemmille!

Ice Age sanoi:

Itse hankin tuon NBA playoff-paketin hintaan 30 €, erittäin hyvin toimii. Kaikki pelit livenä ja jos aikaero haittaa niin voi katsoa myös seuraavan vuorokauden. Sen verran edullinen paketti ja erinomainen katkeamaton kuva ajattelin tilata myös ensi kaudellekin.

Tuollaisen Euroliigapaketin ja NBA-paketin yhdistetty vuosimaksu on siis suunnilleen sama kuin kotimaisen liigajoukkueen kausikortin hinta. Hyvää kv korista on siis tarjolla lähes rajattomasti, melko edulliseen hintaan.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.