Koripallo.com

Siirtohuhut- ja spekulaatiot 13/14

Vs: Siirtohuhut- ja spekulaatiot 13/14

Achilles sanoi:
Ai että on ihanaa olla taas oikeassa. 8)
Varmastikin. Mutta kaivas kristallipallostasi jotain tuoreempaa kerrottavaa. We want more (news)!

Viimeisimmät viritykset yön hiljaisina tunteina...

Ilkka Vuori -> KTP

Antti Kanervo -> Kataja ( ??? Pitäis kyllä jo uskaltaa ottaa seuraava askel!)

Latimer -> Lapua

Skamo -> Lapua

Huuskonen -> Lapua

Akpaso -> Lapua, Lahti, Korihait

Viertola -> Korihait

Välimaa -> NCAA2

Ja se tärkein eli Blägsy -> Helsinki (Namikan pelit ovat nyt astetta kuivempia...)

Kyllä se taitaa olla niin että Huuskonen -->Karhu , Vuori-->Karhu tai Ktp,Latimer --> Karhu ja Haanpää --> Karhu ;)

Kirjosieppo sanoi:
Varmastikin. Mutta kaivas kristallipallostasi jotain tuoreempaa kerrottavaa. We want more (news)!

Kovin vähissä on tällä hetkellä kerrottavat, itse kun laitan vain niitä huhuja, joissa tiedän lähes satavarmasti, että seuran ja pelaajan välillä on ollut keskusteluja, enkä keksi omasta päästäni näitä.

Latimer -> Lahti.

Karhufan sanoi:
Kyllä se taitaa olla niin että Huuskonen -->Karhu , Vuori-->Karhu tai Ktp,Latimer --> Karhu ja Haanpää --> Karhu ;)

Omien tietojeni mukaan ainakin yksi näistä pitää paikkansa. Jos olen oikein rivien välistä lukenut. ;)

Achilles sanoi:
Kovin vähissä on tällä hetkellä kerrottavat, itse kun laitan vain niitä huhuja, joissa tiedän lähes satavarmasti, että seuran ja pelaajan välillä on ollut keskusteluja, enkä keksi omasta päästäni näitä.

Ei tässä kyllä omasta päästä näitä keksitä... Pitkäaikainen verkostoituminen korispiireihin kantaa hedelmää. Kaikissa huhuissa on perää, mutta kaikki eivät toki toteutu. Se on luonnollinen asia.

JoKaFan sanoi:
Viimeisimpiä virityksiä...

Aaltonen -> Lappeenranta

Lindbom -> Loimaa

Vaenerberg -> Tampere

JoKaFan sanoi:
Itse olen kuullut, että Affena jatkaa Tampereella ja Rainamaa & Malinen Ukissa.

Lisäksi Pieti oli Katajan Plan B Toikan jatkamisen jälkeen. Neponen neuvotteli myös Hongan kanssa (kuultu häneltä itseltään).

Laitetaan vielä vanha, mutta vahvistuva Honka-huhu...

Kimmo Muurinen -> Honka

Jokke Järvisen ja Anselmi Vanjoen pitäis kans jatkaa Tapiolassa.

Jos Kanervo jatkaa Katajassa en pistä sitä pahakseni ollenkaan. Kokonaisuutena jälleen hyvä kausi takana Antilla.

Hector sanoi:
Jos Kanervo jatkaa Katajassa en pistä sitä pahakseni ollenkaan. Kokonaisuutena jälleen hyvä kausi takana Antilla.

Ei varmasti kukaan muukaan pistä. Kausi oli hyvä ja etenkin europelit. Aika tungosta alkaa vaan olemaan, jos Antin lisäksi tulee 3 jenkkiä plus Jesse Niemi.

Riippuu tietysti tarjouksista, mutta olisin olettanut Antin pääsevän ulkomaille kohtuuhyvään sarjaan pelaamaan euronäytöillä. Nyt pitäis takoa, kun rauta on kuumaa.

Toki varmasti tuttuakin tutumpi valkku merkkaa paljon ja Rannikon rinnalla pelaaminen kiinnostaa.

Skuuppasin Lindbomin Bisonsiin jo huhtikuun lopussa ja Aaltosen diiliä Lappeenrantaan huhuttiin Twitterissä kesäkuun alussa ja samoin oli tiedossa, että Vaenerberg harjoittelee Pyrinnön kanssa, joten aikamoista hedelmää on tuottanut verkostoitumisesi korispiireihin. ::)

Mä luulen, että EC on vielä ihan hyvä sarja Kanervolle tasollisesti, miksi sitä pitäis jonnekin muualle mennä pelaamaan? Onko ajateltu semmosta vaihtoehtoa, että Kataja kykenee pistämään kilpailukykyisen tarjouksen tiskiin verrattuna esim muihin EC-joukkueisiin? Lisäksi tuttu valkku, tuttu pelitapa ja todennäköisesti viisi kertaa parempi ruokkija Rannikon muodossa, kun viime kaudella. Ei tuo huono vaihtoehto ole pysyä vielä Katajassa, eihän Anttikaan ole lopulta kun vasta -89 syntynyt.

Achilles sanoi:
Aaltosen diiliä Lappeenrantaan huhuttiin Twitterissä kesäkuun alussa

Tuosta kuulin jo toukokuun puolivälissä. Ei kuulunut kuitenkaan "korkean profiilin siirtoihin" ja finaalit olivat kesken, joten huhuilu venyi. Lopullinen varmistus tuli toki kesäkuun ekalla viikolla.

En epäile sinun lähteitäsi, joten älä epäile minunkaan. :) Eikä sullakaan kaikki ole tainneet nappiin mennä, vaikka varmasti neuvotteluja on käyty.

raappa sanoi:
Mä luulen, että EC on vielä ihan hyvä sarja Kanervolle tasollisesti, miksi sitä pitäis jonnekin muualle mennä pelaamaan? Onko ajateltu semmosta vaihtoehtoa, että Kataja kykenee pistämään kilpailukykyisen tarjouksen tiskiin verrattuna esim muihin EC-joukkueisiin? Lisäksi tuttu valkku, tuttu pelitapa ja todennäköisesti viisi kertaa parempi ruokkija Rannikon muodossa, kun viime kaudella. Ei tuo huono vaihtoehto ole pysyä vielä Katajassa, eihän Anttikaan ole lopulta kun vasta -89 syntynyt.

Näinpä. Antti ehtii vielä ulkomaille varmasti. Tuttu valkku, Teemu rannikko, tuttu organisaatio, ja Europelit Katajassa myös ensi kaudella oli varmasti hyvä kokonaisuus. Mutta odotellaan nyt varmistusta asialle vielä. Niemi ei kai tule jos Antti jatkaa vai?

Karhufan sanoi:
Joo yks tällä hetkellä oikein Allu Huuskonen Palaa Karhuun :)

Jos näin on niin alkaa Lapuan joukkueen rakentaminen näyttää varsin haasteelliselta. Ikiturjilla varmaan menevät.

Achilles:ille Kyllä Karhu on ollut yhteydessä Huuskoseen,Vuoreen,Haanpäähän ja Latimeriin. Huuskonen Palaa Karhuun, Vuori ei ole vielä päättänyt mutta oletettavasti suuntana Ktp.Haanpään kanssa on neuvoteltu mutta taitaa olla hinnasta vääntö ja moni muu seura on myös Haanpään kintereillä. Latimerin neuvotteluista en tiedä miten ovat menneet.

Karhufan sanoi:
Kyllä Karhu on ollut yhteydessä Huuskoseen,Vuoreen,Haanpäähän ja Latimeriin.

Kuten varmasti myös lähestulkoon kaikki muut Korisliiga-joukkueet.

scnute sanoi:
Kuten varmasti myös lähestulkoon kaikki muut Korisliiga-joukkueet.

Jep teksti olikin tarkoitettu eräälle joko sanoi ettäi saisi perättömiä huhuja levitellä jos ei seura ja pelaajat ole ollut edes neuvotteluissa.

Achilles sanoi:

Latimer -> Lahti.

Eli tuota tarkoitein.

Luinko oikein, vai kilpaillaanko täällä siitä, että kuka yhdistää pelaajia ja joukkueita oikein - ja vieläpä nopeiten, sikälimikäli menee edes oikein.

E: Viime kauden Korisliigan dominoivin pelaaja, Lasse Aavamäki & jatkosopimus Namikaan. Spekulaatiota, huhua.

Hullued sanoi:
Luinko oikein, vai kilpaillaanko täällä siitä, että kuka yhdistää pelaajia ja joukkueita oikein - ja vieläpä nopeiten, sikälimikäli menee edes oikein.

Ilmeisesti joku kilpailee. Minä vaan tuon kuulemiani huhuja kaikkien nähtäväksi.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.