Koripallo.com

Sm-Liiga 09-10

hypo

Vs: Sm-Liiga 09-10

liikaa sanoi:
On muuten kivaa seurata kaikkia lajeja tasapuolisesti. Ei tarvii olla kade kenellekään ;)

Erittäin hyvin sanottu. Sama täällä. Epänormaaliako??

jeesjees sanoi:
Näihän se on, itseäni tämä asia on aina ärsyttänyt. Koripalloilijat itse kyllä seuraavat jääkiekkoa, mutta se tämä wannabe-osasto joka on aina haukkumassa jääkiekkoa. Varsikin täällä kp.comissa on niin "cool" haukkua lätkää ja keksiä nokkelia haukkumanimiä rööriroopen tyyliin. Tietenkään lajista ei tarvitse pitää, mutta tuo haukkuminen on säälittävää.
''Wannabe-osasto''?
''Cool''?
''Haukkumanimiä''?
''Säälittävää''?

Otetaas nyt aivan alusta. En ole haukkunut lajia, olen kertonut siitä ''väärässä valossa''. Sinuako ei ärsytä se, että Hesari kertoo EM-kisoista yhtä paljon kuin Kalpan ja Ässien välisestä höntsästä? Sinuako ei häiritse se, että Turharuutu kertoo 10 min brömistelystä ja lopun kendosta? Sinuako ei häiritse se, että suurin osa urheilun mainosrahoista menee jääpainille? Sinua ei häiritse se, että Etelä-Eurooppalaiset eivät tiedä jääkendon sääntöjä edes suurinpiirtein ja nauravat suomalaisille? Sinua ei myöskään häiritse se, että Suomessa ei osata arvostaa kunnon lajeja t ex. jalkapallo, koripallo, lentopallo, käsipallo jne.

Lisäksi Suomi ei ole edes hyvä tässä lajissa, jota pelataan tosissaan viidessä maassa. Silti YLE lähti viime keväthöntsiin ainoana televisiokanavana, jolla oli paikan päällä monen karjun kisakiiman herättävä kisastudio.

Urheilumuotona kendo on ihan hyvä, siinä ei ole valitettavaa.

Tosiaan -95 never förget. Monet lehdet ovat titeleeranneet voittoa Suomen urheiluhistorian turhimmaksi. Ehken olekaan ainoa, joka on tätä mieltä.

Käsipallo on hieno laji, vaikka Suomessa on lähinnä keskittynyt suomenruotsalaisten keskuuteen...

Rauman Lukko-Hifk Kansainvälisen tason kiekkoo Dna-areenalla huomenna klo.17.00.

rööriroope sanoi:
Otetaas nyt aivan alusta. En ole haukkunut lajia, olen kertonut siitä ''väärässä valossa''. Sinuako ei ärsytä se, että Hesari kertoo EM-kisoista yhtä paljon kuin Kalpan ja Ässien välisestä höntsästä? Sinuako ei häiritse se, että Turharuutu kertoo 10 min brömistelystä ja lopun kendosta? Sinuako ei häiritse se, että suurin osa urheilun mainosrahoista menee jääpainille? Sinua ei häiritse se, että Etelä-Eurooppalaiset eivät tiedä jääkendon sääntöjä edes suurinpiirtein ja nauravat suomalaisille? Sinua ei myöskään häiritse se, että Suomessa ei osata arvostaa kunnon lajeja t ex. jalkapallo, koripallo, lentopallo, käsipallo jne.
Ärsytti tai ei esittämäsi seikat ei ole lajin vika, eikä asiat esim. koripallon kannalta parannu haukkuamalla jääkiekkoa. Tähän voisi vastata paljon pitemmästikin, mutta sen verran kuumetauti painaa ettei jaksa panostaa.

jeesjees sanoi:
Ärsytti tai ei esittämäsi seikat ei ole lajin vika, eikä asiat esim. koripallon kannalta parannu haukkuamalla jääkiekkoa. Tähän voisi vastata paljon pitemmästikin, mutta sen verran kuumetauti painaa ettei jaksa panostaa.
Onneksi emme ole futisforumilla... Tuon koripallon tilalle vaan jalkapallo

jeesjees sanoi:
Ärsytti tai ei esittämäsi seikat ei ole lajin vika
Ja olen sanonut näin...missä?

Rööriroope: mä en nyt tiedä synnyitkö suomalaiseksi vai et, mutta näin tämä homma täällä menee; believe or not. Tämänkin viikon Urheilulehdessä oli paljolti juttua esim. pesiksestä; no mestaruus tietty ratkaistiin ja muuta; mutta koris jälleen zero. Lätkä sitten on täällä oma lukunsa ja se hyväksyttäköön. Kyllä mä ainakin mielelläni katselen kunnon lätkämatseja tukehtumatta oksennukseeni, joita silloin tällöin tulee (matseja siis). Ja kyllä moni muukin urheilu on töllöstä huomattavasti mielenkiintoisampaa katsottavaa, kuin nämä realityt plus muut ikisäädöt. Vai oletko Salkkarit ja BB, tms. linjoilla?

Haades sanoi:
Rööriroope: mä en nyt tiedä synnyitkö suomalaiseksi vai et, mutta näin tämä homma täällä menee; believe or not. Tämänkin viikon Urheilulehdessä oli paljolti juttua esim. pesiksestä; no mestaruus tietty ratkaistiin ja muuta; mutta koris jälleen zero. Lätkä sitten on täällä oma lukunsa ja se hyväksyttäköön. Kyllä mä ainakin mielelläni katselen kunnon lätkämatseja tukehtumatta oksennukseeni, joita silloin tällöin tulee (matseja siis). Ja kyllä moni muukin urheilu on töllöstä huomattavasti mielenkiintoisampaa katsottavaa, kuin nämä realityt plus muut ikisäädöt. Vai oletko Salkkarit ja BB, tms. linjoilla?
Urheilu tietty ennen disni-kakkaa ja big roteria.

Ei minulla sinänäsä ole mitään kendoa vastaan, ainoastaan sen asema muihin lajeihin nähden Suomessa saa aivot paskomaan verta.

Haades sanoi:
Rööriroope: mä en nyt tiedä synnyitkö suomalaiseksi vai et, mutta näin tämä homma täällä menee; believe or not. Tämänkin viikon Urheilulehdessä oli paljolti juttua esim. pesiksestä; no mestaruus tietty ratkaistiin ja muuta; mutta koris jälleen zero. Lätkä sitten on täällä oma lukunsa ja se hyväksyttäköön.

Samainen lehti valitsi tänä keväänä Suomen MM-Kullan vuodelta -95 yliarvostetuimmaksi palkinnoksi, mitä olemme saavuttaneet. Ei mitää vastaa jääkiekkoa, mutta kyllä sekin ärsyttää, että jääkiekko kyllä saa TV-oikeudet heti, mutta mikään muu Suomen pallolajeista ei meinaa näkyä syksyllä. Törkeää.

Scarface2 sanoi:
Samainen lehti valitsi tänä keväänä Suomen MM-Kullan vuodelta -95 yliarvostetuimmaksi palkinnoksi, mitä olemme saavuttaneet. Ei mitää vastaa jääkiekkoa, mutta kyllä sekin ärsyttää, että jääkiekko kyllä saa TV-oikeudet heti, mutta mikään muu Suomen pallolajeista ei meinaa näkyä syksyllä. Törkeää.
Tosi on, hyvä kommentti. Tuo yliarvostetuin on mun mielestä jopa vähättelyä silloisten jengien materiaalia muistellen. Ja mietitäänpä vähän tätä ilmeisesti jotain euroopanmestaruus-juttua tai mitä lienee; missä siis on näitä hel**tin turnauksia eri maissa pitkin kautta ja jotka ei kiinnosta ketään (edes lajifanaatikkoja). Kuitenkin niitä tulee sitten tv:stä tuutin täydeltä kaikkien riesaksi ja saadaan taas täytettä ohjelmistoon, huudetaan Hoosiannaa ja silleen.

Kissanmaan kolli

Kyllähän tuota -95 mestaruutta tuli jännättyä ja juhlittua, ei siinä mitään. Erittäin hyvä juttu että Suomi senkin voitti eikä Ruotti. Kyllä tuosta voi olla ihan hyvällä mielellä.

Mutta tietysti sen kyseisen turnauksen tasoa kuvastaa hyvin että 1000 maailman parasta pelaajaa oli toisaalla samaan aikaan pelaamassa, ja ehkä vielä enemmän se, että muuan Timo Jutila oli yksi Suomen joukkueen kantavia voimia. ;D Timohan on parhaimmillaankin ollut, jos nyt suoraan sanotaan, paksupersauksinen hidas junttura, joka ei missään muussa palloilulajissa olisi päässyt lähellekään maajoukkueympyröitä. Mutta hyvä jätkä muuten (tunnen henk.kohtaisesti).

Itse asiaan, Ipa yllättää kaikki tänä vuonna ja on mitalleilla.

Pelicans hyllytti Marko Jantusen - syy "kurinpidollinen"
09.11.2009 16:44, päivitetty 09.11. 19:32

Marko Jantunen on toistaiseksi poistettu jääkiekon SM-liigaseura Pelicansin kokoonpanosta kurinpidollisten syiden takia.

Seura tiedotti, että Jantunen rikkoi joukkueen sisäisiä sääntöjä. Pelicans kertoi ilmoittavansa Jantusen paluusta kokoonpanoon myöhemmin.

Toimitusjohtaja Ilkka Kaarnan mukaan Jantusen hyllytykseen johtaneet tapahtumat ovat sattuneet tiistaina päättyvän maajoukkuetauon aikana. Tarkemmin Kaarna ei ryhtynyt kertomaan tapauksen taustoista.

Jantunen itse myönsi rikkoneensa sovittuja pelisääntöjä.

- Rikoin joukkueen sääntöjä, siitä seuraa "penaltya" ja se kärsitään nöyränä. Nyt keskityn harjoitteluun, jotta olen entistä valmiimpi kun käsky käy kehiin, Jantunen kommentoi Etelä-Suomen Sanomien verkkosivuilla.

Kokenut Jantunen on ollut joukkueensa paras pistemies tällä kaudella. Hänelle on kirjattu 16 ottelussa 4+6=10 tehopistettä.

IS-STT

On aikamoista lattianpyyhintää muilla joukkueilla tällä hetkellä tuo Lukon meininki. Riittääkö lento maaliin saakka; voisi vaikka riittääkin?

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.