Koripallo.com

Statline of The Night

Vs: Statline of The Night

DeSagana Diopin "nolla pistettä/levyä/syöttöä, neljä menetystä ja plus-miinus -15 (3,7 minuutissa)" taitaa olla viimeisen kymmenen vuoden ajalta pahin vastaava suoritus.

http://bkref.com/tiny/mxW3K

Noista kahdesta on sitten paha sanoa, kumpi oli huonompi suoritus. Joku saattaisi laittaa enemmän painoa Diopin lisämenetykselle, toinen taas painottaisi enemmänkin tuota -17 kokonaispistesaldoa.

Eilen HOU-MIN -ottelussa Minnesotan eilen kirjaamat(!) Chris Johnson ja Mickael Gelabale tekaisivat heti ekassa matsissaan ihan kelpo tilastorivit.

Johnson: 18 min, 15 pts, fg 4/4, ft 7/8, 6 reb, 1 blk.

Gelabale: 22 min, 11 pts, fg 3/6, ft 5/7, 4 reb

http://www.nba.com/games/20130119/HOUMIN/gameinfo.html

(Tilastorivit eivät itse asiassa ole hirveän kummoiset, mutta kaverit pelasivat siis erittäin hyvän matsin mieheen ja olivat kentällä ratkaisemassa ottelua crunch timella. Ihan hyvin tyypeiltä, jotka vetäisivät aiemmin päivällä nimet sopimuspaperiin ja astelivat kentälle treenaamatta kertaakaan joukkueensa kanssa.)

hamahakkimies sanoi:
Ihan hyvin tyypeiltä, jotka vetäisivät aiemmin päivällä nimet sopimuspaperiin ja astelivat kentälle treenaamatta kertaakaan joukkueensa kanssa.

"Hei jätkät, jos ei treenaa hyvin, ei ole mitään mahdollisuuksia pärjätä pelissä!"

Tästähän voi tehdä kaksi johtopäätöstä: joko Kahn on löytänyt irtolaisten joukosta todellisia helmiä, tai sitten Minnesotan nykyiset pelaajat on niin onnettomia, että pari suoraan kadulta repäistyä karjuakin pelaa parempaa korista - harjoittelematta.

._.

Niin no Minnesotalla oli sairastuvalla Love, Pekovic, Shved, Roy, Budinger, Lee ja Cunningham. Lisäks Rubio on edelleen rajotetuilla minuuteilla. Eipä sinne paljoa hyökkäysvoimaa jää kun rosterista löytyy vielä Amundsen ja Stiemsma.

Olihan siellä muitakin kivoja, mutta tuskin yhtään täyteläisempää kuin Terskan Ilyasovalla:

27/16/2ast/3stl/1blk, 2 3pt made, 7 off. reb. , 10/17 FG, 5/6 FT

Kobe Bryant 14pts/9reb/14ast, 7/10 FG -> WIN

captain-obvious-thanks.jpg

Kiinnostavaa statistiikkaa Bullsista. Luol Dengin loukkaannuttua Jimmy Butler, vuoden 2011 draftin 30. picki, on ollut nyt aloituksessa neljä matsia. Verrataanpas tilastoja.

Deng tällä kaudella: 17,4 ppg / 6,4 rpg / 3,0 apg / 39,8 mpg, 44%FG, 82%FT -> valinta all-star matsiin

Butler aloituksessa: 15,5 ppg / 9,3 rpg / 3,3 apg / 45,3 mpg, 45%FG, 95%FT

Sanoinko jo kuukausia sitten, että tässä meillä on uusi Deng?

Niin, eihän Butler olekaan kuin pelannut melkein joka ikisen mahdollisen minuutin tuossa. Tuskin jaksaisi samaa vauhtia kovin montaa peliä peräkkäin, ja vähemmillä minuuteilla sitten huomattavan paljon vaatimattomampaa.

No niin pellet.

Kobe 21/9/14, 12 FGA -> WIN

Minua ihmetyttää miten tällä palstalla voi oikeasti olla niin koripallosta tajuamattomia "analyytikkoja", jotka kuitenkin ovat elämänsä korista itsekin pelanneet, mutta eivät silti näe metsää puilta ja ihan kylänmiehellekin selviä asioita itse pelistä.

Kun Kobe pelaa tyylillä, jonka minä olen lanseerannut hänelle jo useita kausia sitten, niin Lakers on niin paljon parempi joukkue kuin itsekkäästi pelaavan chucker-Koben egopalloillessa kukkona tunkiona. Naurettavan yksinkertaista perusymmärrystä koripallosta, mutta silti tällä palstalla on tusinoittain tahvoja, jotka eivät yksinkertaisesti voi hyväksyä totuutta.

End of witun topic. Opetelkaa katsomaan koripalloa.

Jep. Naurattaa nämä koripallo.comin wajakit.

Kun Kobe heittää 20 kertaa tai enemmän, Lakers on 6-22.
Kun Kobe heittää vähemmän kuin 20 kertaa, Lakers on 14-3.

Mikä siinä on niin vaikeaa Kobe?

Achilles sanoi:
Jep. Naurattaa nämä koripallo.comin wajakit.

Kun Kobe heittää 20 kertaa tai enemmän, Lakers on 6-22.
Kun Kobe heittää vähemmän kuin 20 kertaa, Lakers on 14-3.

Mikä siinä on niin vaikeaa Kobe?
eb6.jpg

Puskajussi sanoi:
http://i0.kym-cdn.com/photos/images/original/000/131/351/eb6.jpg?1307463786[ /img]
[/quote]

En minä mitään trollaa. Sehän olisi trollausta, jos keksisin jonkun tilaston päästäni tai vääristelisin tilastoja törkeästi.

King James sanoi:
No niin pellet.

Kobe 21/9/14, 12 FGA -> WIN

Minua ihmetyttää miten tällä palstalla voi oikeasti olla niin koripallosta tajuamattomia "analyytikkoja", jotka kuitenkin ovat elämänsä korista itsekin pelanneet, mutta eivät silti näe metsää puilta ja ihan kylänmiehellekin selviä asioita itse pelistä.

Kun Kobe pelaa tyylillä, jonka minä olen lanseerannut hänelle jo useita kausia sitten, niin Lakers on niin paljon parempi joukkue kuin itsekkäästi pelaavan chucker-Koben egopalloillessa kukkona tunkiona. Naurettavan yksinkertaista perusymmärrystä koripallosta, mutta silti tällä palstalla on tusinoittain tahvoja, jotka eivät yksinkertaisesti voi hyväksyä totuutta.

End of witun topic. Opetelkaa katsomaan koripalloa.

trollataan nyt sitten kerrankin takaisin. LBJ 31 FGA, Loss.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.