Koripallo.com

Suomalaiset koripalloilijat Euroopassa

Viestejä
579
Useakin lähde osaa kertoa Madsenin siirtyvän ACB-nousija Forca Lleidaan, mutta sopimusta ei näytetä julkaistaneen vielä.

(Eikä ensi kauden joukkueesta oikeastaan muutakaan, Lleidassa Lapuan tiedotusstrategia käytössä, ja vasta elokuun lopussa kuullaan mitään?)
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
650

Jotain, mitä en osannut odottaa, on tämä suomalaisten pelaajien Slovakian pääsarjaan siirtyminen jo toisena vuonna peräkkäin. Mielenkiintoinen ja uusi on minulle tuo Alpe Adria Cupkin. Kymmenkunta peliä näköjään viime vuonna kertyi osallistuville joukkueille tuossa kilpailussa. Näitä alueellisia kilpailuja on itse asiassa Euroopassa aika paljonkin: BNXT, ABA, ABA2, EST-LAT ja ENBL nyt ainakin. Vähän jää Suomi maantieteelliseti paitsioon tässä(kin) suhteessa.

Onnea Remu Raitaselle uusiin haasteisiin!
 

Ylläpito

Ylläpidon jäsen
Viestejä
4 850

Erinomaisen Korisliiga-kevään Kataja Basketissa pelannut ja Susijengissä kesällä debytoinut kotkalaisen KTP:n juniorimyllyn kasvatti Thomas Tumba, 23, on kirjoittanut ensimmäisen kansainvälisen ammattilaissopimuksensa. Tumba pelaa ensi kaudella Espanjan toiseksi korkeimmalle sarjatasolle (LEB Oro) nousseessa CB Morónissa.
 
Viestejä
317
"I am thrilled to announce that Roope Filtness has signed a contract with BC Virtus Molfetta in Italy’s Serie B int. This Finnish talent has been a standout player in Finland’s 1st Division, averaging 14.5 points and 8 rebounds per game. He recently won a bronze medal with the U20 national team, helping them advance to Division A by averaging 6 points and 4 rebounds"
 
"I am thrilled to announce that Roope Filtness has signed a contract with BC Virtus Molfetta in Italy’s Serie B int. This Finnish talent has been a standout player in Finland’s 1st Division, averaging 14.5 points and 8 rebounds per game. He recently won a bronze medal with the U20 national team, helping them advance to Division A by averaging 6 points and 4 rebounds"
Taas yksi lahjakkuus pelastettu NCAA-korikselta!
 
Viestejä
3 600
Italy B int on alhainen sarjataso jossa 7 kpl 12 joukkueen lohkoja, yhteensä siis 84 joukkuetta !! Liittyykö tähän jonkinlainen opiskelu tms, sillä itse en usko tuollaisen joukkueen oleva varsinainen akatemiajoukkue.
 
Viestejä
3 600
Italy B int on alhainen sarjataso jossa 7 kpl 12 joukkueen lohkoja, yhteensä siis 84 joukkuetta !! Liittyykö tähän jonkinlainen opiskelu tms, sillä itse en usko tuollaisen joukkueen oleva varsinainen akatemiajoukkue.
Jos oikein tulkitsen Eurobasketin tietoja niin joukkueen viime kauden aloitusviisikon keski-ikä oli 32 v.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös