Vs: Suomen cup: Team Componenta - Kouvolan Kouvot Keskiviikkona 26.09
Arvuuttaja??? sanoi:
Miten tämä roolitus oikein joukkueessa menee Pekko? Itse kun en päässyt paikalle katsomaan.
Täytyy tunnustaa, ettei se täysin avautunut minulle, mutta näytti siltä, että Nikkarinen on päävalmentaja ja Liesmala kakkoskoutsi, mutta Tannin roolia en penkillä tiedä. Toi pyyhkeet aikalisällä se ainakin näytti olevan hänen tehtävänsä. Harjoitukset tanni veti kesän aikana. Hakamaan rooli on ilmeisesti tehdä pelaajasopimukset, mutta luulen että hän liiankin paljon sekaantuu vielä joukkueen pelitapaan. Ehkä tämä on hyvä asia, sillä kun hän ei ilmeisesti saa istua penkillä, niin näkee pelin hieman eri kulmasta katsomosta ja siten voi antaa Nikkariselle hyviä vinkkejä. Jarilan roolin joku voisi kertoa minulle?
Jotenkin Karkkilassa aina odotetaan pelaajien kanssa ihan liian kauan ja vähintään puoli kautta menee aina joukkueen rakentamiseen. Kotimaisia ei enää juuri voi vaihtaa, mutta jenkit voi. Rohkeita päätöksiä nyt pikaisesti. Compon joukkue nyt kuitenkin joko tippuu tai pysyy liigssa jenkkien panoksen myötä. karkkilan vaihtaa ainakin yhden jenkkinsä vielä kauden aikana, joten miksei sitä tehdä jo ennen kauden alkua.