Näillä rajuluonteisilla valmentajilla menee hermot, kun urheilija ei suoriudu eli saavuta taivoiteltuja tuloksia. Valmentaja huutaa, kun urheilija ei muka yritä tarpeeksi.Oliko aiemmin sitten huonommin jos hyvät valmentajat olivat rajuluonteisempia? Oliko 2000-luvun alun intti huonompi kuin nykyinen kun silloisten pinkkaja ja punkka tarkastusten käytännöt ovat nykyään simputusta, aikaisemmista vuosikymmenistä puhumattakaan. Onko aina vaan pehmenevä ja ihmisläheisempi lässynlää parempi ilman mitään takarajaa? Mitä sellaisella voi saavutta aina vain kovenevan kilpailun huippu-urheilussa? Ainakin heikko luontoisempia ihmisiä se päästää "seulan" läpi.....
Kaikki on nykyään löysempää kuin ennen, mutta silti pelaajat vain laittaa palloa tarkemmin ja nopeammin koriin.
Mikäli valmentaja alkaa treeneissä käyttäytymään väkivaltaisesti niin hänen ympärilleen ilmestyy tavallisesti sellainen 15 pelaajan rinki ja valmentaja jää todennäköisesti alakynteen. Harjoitusympäristön pitäisi olla pelaajille turvallinen (elossa kotiin jne.).Mutta ajattelepa kuinka paljon tarkemmin ja nopeammin ne sen tekisivät jos valmentaja saisi vetää kunnolla turpaan harkoissa!!11
Minulle opettiin ensimmäisellä luokalla peruskoulussa, että sodassa on vihollisia ja urheilussa on niitä vastustajia. Kuulemma niitä vastustajia pitää kunnioittaa. Sota on sitä totisinta totta ja armeijat taistelee niissä koettelemuksissa. Urheilu on kuitenkin leikkiä...Onhan RKM hajullakin, ainakin osittain.
Armeijan pelleilyä sen sijaan ei kannata vetää mihinkään mukaan vertailuna.
Minulle opettiin ensimmäisellä luokalla peruskoulussa, että sodassa on vihollisia ja urheilussa on niitä vastustajia. Kuulemma niitä vastustajia pitää kunnioittaa. Sota on sitä totisinta totta ja armeijat taistelee niissä koettelemuksissa. Urheilu on kuitenkin leikkiä...
Dettmann ei ole ennustaja mutta ennustaa että on vaikea ennustaa jne... lainaakohan kansallissäveltäjäämme Sibeliusta, joka Aino-vaimonsa kysymykseen vastasi: ”Olen säveltäjä, en ennustaja.” Ainohan siis oli kirjelmöinyt miehelleen että koskahan hän parin viikon Kämpin-putkeltaan olisi tulossa kotiin.
En siis ole ennustaja, mutta vaikuttaisi siltä että marraskuussa Susijengin olisi mahdollista saada oiva vahvistus: ”the 2020-21 NBA regular season would likely begin on Dec. 1, 2020.” NBA Board of Governors approves competitive format to restart 2019-20 season with 22 teams returning to play | NBA.com
Mitä, minä vai? Huutonaurua... Mä luulen että on oikein hyvä että Dettmanni hoitelee noi Susijengi-kuviot ja mä keskityn soittelemaan, säveltelemään, johtamaan nuorisoa taiteen harhapoluille ja jauhamaan šaissea täällä comissa.Moi Dettmann.
Mitä, minä vai? Huutonaurua... Mä luulen että on oikein hyvä että Dettmanni hoitelee noi Susijengi-kuviot ja mä keskityn soittelemaan, säveltelemään, johtamaan nuorisoa taiteen harhapoluille ja jauhamaan šaissea täällä comissa.
Ei Lauri marraskuun peleihin tule. Tuolloin valmistaudutaan 1.joulukuuta alkavaan kauteen jo täyttä häkää, eikä Bulls tule päästämään MarkkastaDettmann ei ole ennustaja mutta ennustaa että on vaikea ennustaa jne... lainaakohan kansallissäveltäjäämme Sibeliusta, joka Aino-vaimonsa kysymykseen vastasi: ”Olen säveltäjä, en ennustaja.” Ainohan siis oli kirjelmöinyt miehelleen että koskahan hän parin viikon Kämpin-putkeltaan olisi tulossa kotiin.
En siis ole ennustaja, mutta vaikuttaisi siltä että marraskuussa Susijengin olisi mahdollista saada oiva vahvistus: ”the 2020-21 NBA regular season would likely begin on Dec. 1, 2020.” NBA Board of Governors approves competitive format to restart 2019-20 season with 22 teams returning to play | NBA.com
Susijengin EM-karsintaotteluihin muutos â Dettmann kritisoi kansainvälisen liiton ideaa pitää pelit "kuplissa"
Kansainvälisen koripalloliiton mukaan tulevat EM-karsintaottelut pelataan yhdessä tai kahdessa eri lohkossa.yle.fi
Susijengin EM-karsintaotteluihin muutos – Dettmann kritisoi kansainvälisen liiton ideaa pitää pelit "kuplissa"
– Jos järjen ääntä käytettäisiin, tuloksella 6–0 kupla olisi Suomessa. En ole terveysalan asiantuntija, mutta tartuntaluvut Suomessa ovat aika paljon pienemmät kuin muulla. Ja meillä on näyttöä että osaamme tällaista järjestää, Dettmann kommentoi.
Mitähän tämä tarkoittaa Suomen mahdollisuuksille päästä kisoihin, ja vastauksen taisin jo saada heti otsikosta
Mutta silti kupla olisi saatava Suomeen.