Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
"Salin tulee selittämään jotain" oli paras
Näin täti-ihmisenä arvostan tuota "joku sanoo, "Toi on Kimmo Muurisen poika"" -ruutua, koska omat kommenttini nuoremmille joukkuetovereille ovat muutenkin tasoa "silloin, kun minä pelasin tosissani, maajoukkeen Markkasen etunimi oli Pekka, eikä Gerald Lee ollut mikään juniori". Joten jos ei kukaan muu sano tuota, niin minä ainakin sanon. Toki "jollain jonnella on samanlainen tukka" on myös tavoitelistalla."Salin tulee selittämään jotain" oli paras.
Mahtavaa, torstai-ilta pelastettu!
Tämä on hyvä!Mahtavaa, torstai-ilta pelastettu!
Ja jotta tulisi kisakatsomon bingokisaan vielä vähän hajontaa, niin tästä linkki, josta voi käydä arpomassa näistä oman bingolomakkeen (toivottavasti en innoissani rikkonut hämiksen tekijänoikeuksia/patenttia, no lisätään tekijä otsikkoon)
![]()
#1 Free Bingo Card Generator - Play Online or Print Cards
Create your own bingo cards with words and images, or choose from hundreds of existing cards. Print them or play online. It's easy.bingobaker.com
Ois kyl kiva käydä kyykyttämässä Markkanen. Kuitenkin vähä eri asia kuin Tuukka Kotin kolmoskisassa kyykytys vuonna miekka ja kivi.Susijengiläisiä, Markkanen mukaan luettuna, on näemmä perjantaina 22.8. tavattavissa kauppias Carl Lindbomin K-kaupassa Vantaan Martinlaaksossa. Ilmeisesti pelaajia vastaan voi osallistua heittokisaan.
"Perjantaina Susijengin pelaajia tavattavissa 15.30-18.30, josta Lauri Markkanen paikalla 16.30-17.30". K-supermarket Martinlaakson Ostari | Vantaa
Muurisbingon kannalta ratkaisevaa on, pelaako yli kymmenen minuuttia.Muurinen 40 pistettä ja Markkanen 30(ihan varmasti). Oikeasti Muurinen pelaa varmaan 10 minuuttia ja tekee jotain 4-8 pistettä.
Tätäkin ratkaisevampaa on, että näemmekö Muurisen version BIG BALLS DANCE:sta tänään. Itse olen niin luottavainen tämän suhteen, että olen jo ympyröinyt tämän ruudun lapustani.Muurisbingon kannalta ratkaisevaa on, pelaako yli kymmenen minuuttia.
Muurinen juoksee kotiyleisön eteen ensimmäistä kertaa tänä kesänä tänään torstaina, kun Susijengi kohtaa EM-kenraaliharjoituksessaan Puolan. Viime sunnuntaina joukkueiden edellistä, fyysiseksi äitynyttä keskinäistä ottelua penkiltä katsellessa Muurisella heräsi monenlaisia ajatuksia.
- Kaikenlaista sanottavaa jäi, mutta koitan sanoa sanottavani sitten tuolla kentällä. Mä suojelen mun joukkuekavereita, Muurinen lupailee.
Flunssassa t. palotieNyt näköjään kokeillaan Littleä avauksessa Maxhunin sijaan, ellei ollut loukkaantunut. Näytön paikka nyt.