Koripallo.com

Täällä kaivamme hauskoja juttuja basketball referencestä

Vs: Täällä kaivamme hauskoja juttuja basketball referencestä

Yinka Dare antoi 1002 NBA-peliminuuttinsa (neljä kautta) aikana neljä koriinjohtanutta syöttöä.

Hasheem Thabeet on antanut 2144 peliminuutin (vajaat neljä kautta) aikana 24 koriinjohtanutta syöttöä.

Vs: Täällä kaivamme hauskoja juttuja basketball referencestä

Gheorghe sanoi:
Yinka Dare antoi 1002 NBA-peliminuuttinsa (neljä kautta) aikana neljä koriinjohtanutta syöttöä.

Hasheem Thabeet on antanut 2144 peliminuutin (vajaat neljä kautta) aikana 24 koriinjohtanutta syöttöä.
Thabeet > 4 x Dare.

Nets jätti aikoinaan Wesley Personin pöydälle ja varasi Daren. Tuli sanomista.

Olen tainnut kertoa tämän jo aiemminkin, mutta kyseessä on mun suosikki "Yinka Daren korisyötöt"-tarina, joten olen valmis myös toistamaan itseäni.

Mulla on jossain Pontelin VHS:llä matsi, jossa Darelle kirjattiin uran eka assisti. Sekvenssi näytettiin isolla hehkutuksella uusintana ja toinen selostajakaksikosta totesi, ettei tuo ole assisti (kaveri sai puolustuslevyn, syötti takamiehelle metrin päähän, takamies kuljetti ylös, ajoi korille, teki layupin) ja tämän jälkeen Daren uran 1. assisti pyyhittiin historian kirjoista. Nuo neljä historian kirjoissa lepäävää assistia tulivat sitten joskus myöhemmin.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.