Koripallo.com

Tänään: KTP Basket - Namika Lahti UTV:ltä. MA. 19.11. klo:18.30

Vs: Tänään: KTP Basket - Namika Lahti UTV:ltä. MA. 19.11. klo:18.30

TOOOOOONIIIIII ILMONEN ratkaisi tämän pelin. HIENO peli ktp:ltä. Pitäkää lippu korkealla! ;)

Hienosti kyllä Namika lahjoitti pisteet Kotkaan. Voi herranjumala sentään.

Style sanoi:
Ottaisin kyllä Wrightin ja Diesin joukkueeseeni (Ailusta en välttämättä ;D). Mutta katellaan peli loppuun asti...

Ei kelevannut tänne... Wrightia vietiin puolustuksessa välillä kuten Hinnantia. Dies ottaisin Blackin paikalla milloin vain, mitäs minä sanoin.

Highpost sanoi:
Hienosti kyllä Namika lahjoitti pisteet Kotkaan. Voi herranjumala sentään.

Lauantaina lisää pikkujoululahjoja, kiitos!

Onneksi olkoon kotkan suuntaan! Melko viihdyttävä peli. Mutta on se Wright nopea! Ei jumaliste ku se paino menemään. Kyllä peli oli ihan eri näköistä kun hän oli takana eikä Spivey ollut pomputtamassa hyökkäys aikaa umpeen.

Milloin se Jouni on ehtinyt sen apinansa Kintulle antaa... ;)

Hienosti taisteltu voitto, vaikka meinattiin sekin möhliä. Tuomari Muurinen vähän yössä alussa.
Toivottavasti antavat Spiveylle vain menolipun ;)
Kyllä Smithiä tarvitaan enemmän kuin Spiveytä, ainakin tämän ottelun perusteella. Dies vei puolet koko joukkueen levyistä.

JoKaFan sanoi:
Milloin se Jouni on ehtinyt sen apinansa Kintulle antaa... ;)
Apinalle tuli kotiikävä , lähti kotiseudulle Pohjois-Karjalaan. Tulihan se voitto sieltä. Wright erinomainen peluri. Saakohan Spivey vain menolipun jenkkilään? Tätähän tuntuu muutkin miettivän. Nyt vaihteeksi voittoputki päälle. :p

JoKaFan sanoi:
Lauantaina lisää pikkujoululahjoja, kiitos!
Eikös se olisi joensuulaisten kannalta parempi, että Lahti voittaa lauantaina Kauhajoen. Ihan noin joensuulaisten sarjapaikan kannaltakin ::)

Onnittelut Kotkaan! :) Vaikka peli nyt ei vieläkään ihan kunnossa ollut, niin eiköhän se Kotkankin peli pikkuhiljaa, nyt vielä Diesin ja Wrightin avulla, lähde nousuun. Toivotaan näin jopa täällä Kouvolassa ;)

Perkele. Kyllä nyt annettiin voitto helpolla. Perin Namikalaisen suvantovaiheen (Miksi se aina tulee? Hä?) kuittaus onnistui taas komealla kirillä - ja kaikki kaatuu kuin korttitalo krapula-aamuna. Pläts. Jos minä olisin ollut Ville Mac, olisin kyllä mahdollisesti kuristanut naureskellen "pitkälle bussimatkalle Lahteen" Namikan toivottaneen toimittajanplantun.

No, Vesa ja Ilkka tulevat takaisin, ja DJ alkaa näemmä vähän löytää tappajanvaistoa ja roolia. Meillä (Lahti) koetaan vielä mukavia kokemuksia kauden aikana, ei hätää.

DIES! Huhhei! Tyly äijä. Pakko oli fiilistellä, vaikka Namikan mies olenkin. Korostan kuitenkin, että se taukoviihde oli todella jees. Täältäkin pyyhkeitä huonoja valintoja tehneelle ohjaajalle.. ;)

Highpost sanoi:
Eikös se olisi joensuulaisten kannalta parempi, että Lahti voittaa lauantaina Kauhajoen. Ihan noin joensuulaisten sarjapaikan kannaltakin ::)

Joo, en tiedä mitä tuossa leivässä oli, kun näin sekoillaan... :p Eli siis KE 28.11. ... Katajalla ei olekaan tuossa ylihuomenna peliä.

Rocky

D. Petties Fan sanoi:
Hienosti taisteltu voitto, vaikka meinattiin sekin möhliä. Tuomari Muurinen vähän yössä alussa.
Toivottavasti antavat Spiveylle vain menolipun ;)
Kyllä Smithiä tarvitaan enemmän kuin Spiveytä, ainakin tämän ottelun perusteella. Dies vei puolet koko joukkueen levyistä.

Itse olen sitä mieltä, että Muurinen on kenties jopa ainoa hyvä dumari tällä hetkellä. Tässäkin pelissä kaikki mokat meni toisen tuomarin piikkiin. Olen sitä ennenkin täällä kummastellut, mutta ihmettelen suuresti minkä takia Suomessa ei saa torjua heittoja, aina tulee virhe. Toinen kummastelun aihe on se, että minkä takia pelaaja palkitaan kahdella vapaaheitolla kun hän itse tunkee ahtaaseen paikkaan ja aiheuttaa kontaktin. Todella raskasta!

Ei kuitenkaan yhtä raskasta, kuin tämä tappio, joka menee aivan täysin oman hölmöilyn piikkiin. Namika johti loppuhetkillä ottelua viidellä pisteellä, mutta pelasi sen jälkeen kolme seuraavaa hyökkäystä aivan käsittämättömän nolosti. Nykyään kaikki hokee sitä, kuinka voittoa lähdetään hakemaan puolustuksen kautta, mutta olen kyllä vahvasti sitä mieltä, että ei koripallo-ottelua voiteta jos niitä pisteitä ei tehdä. Yksi pelitilannekori siinä viiden pisteen johtoasemassa olisi melko varmasti riittänyt voittoon.

Ai että kun on ikävä Vesaa ja Vuorta! Ehkä tämä tästä.

Rocky sanoi:
Itse olen sitä mieltä, että Muurinen on kenties jopa ainoa hyvä dumari tällä hetkellä. Tässäkin pelissä kaikki mokat meni toisen tuomarin piikkiin. Olen sitä ennenkin täällä kummastellut, mutta ihmettelen suuresti minkä takia Suomessa ei saa torjua heittoja, aina tulee virhe. Toinen kummastelun aihe on se, että minkä takia pelaaja palkitaan kahdella vapaaheitolla kun hän itse tunkee ahtaaseen paikkaan ja aiheuttaa kontaktin. Todella raskasta!

Ei kuitenkaan yhtä raskasta, kuin tämä tappio, joka menee aivan täysin oman hölmöilyn piikkiin. Namika johti loppuhetkillä ottelua viidellä pisteellä, mutta pelasi sen jälkeen kolme seuraavaa hyökkäystä aivan käsittämättömän nolosti. Nykyään kaikki hokee sitä, kuinka voittoa lähdetään hakemaan puolustuksen kautta, mutta olen kyllä vahvasti sitä mieltä, että ei koripallo-ottelua voiteta jos niitä pisteitä ei tehdä. Yksi pelitilannekori siinä viiden pisteen johtoasemassa olisi melko varmasti riittänyt voittoon.

Ai että kun on ikävä Vesaa ja Vuorta! Ehkä tämä tästä.

Samaa mieltä Muurisesta. Näistä muista tuomareista hyötyy aina kotijoukkue ja kärsijänä vieraat ja junnupelaajat. Tänäänkin Spivey meni Krekun viheltämistä junnuvirheistä viivalle liian helposti. Muurinen ei kuvia kumartele eikä miellytä kotijoukkuetta ja -yleisöä.

Kyllä Dies kelpaisi Kouvolaan mielestäni Ciprianon tilalle milloin tahansa.

Odottakaapa vaan, kun Dies alkaa ensi kertaa pe*seilemään toimittajille, joukkuekavereille tai sille, joka nyt sattuu kaverin tielle.

http://splc.org/report_detail.asp?id=231&edition=11 --> Hieno mies! Onkohan oppinut jo käyttäytymään?

Dies pelasi tänään hyvän ottelun, siitä tunnustusta. Mutta sellainen kutina minulla on, että hän tulee kauden aikana aiheuttamaan seurajohdolle vielä harmaita hiuksia kentän ulkopuolisilla tempauksillaan.

She-Man sanoi:
Odottakaapa vaan, kun Dies alkaa ensi kertaa pe*seilemään toimittajille, joukkuekavereille tai sille, joka nyt sattuu kaverin tielle.

http://splc.org/report_detail.asp?id=231&edition=11 --> Hieno mies! Onkohan oppinut jo käyttäytymään?

Dies pelasi tänään hyvän ottelun, siitä tunnustusta. Mutta sellainen kutina minulla on, että hän tulee kauden aikana aiheuttamaan seurajohdolle vielä harmaita hiuksia kentän ulkopuolisilla tempauksillaan.

Menneet ovat menneitä. Onko ammattilaisuralta samanlaisia "tempauksia"? Muuttunut mies? Kaksi täyttä kautta Ruotsissa hyvin statsein, ilmeisesti ilman moitteen sijaan. Vasiljevic pelaa muuten Sundsvallissa Wesbyn kanssa.

http://www.cjonline.com/stories/102697/spo_ksudies.html

Eikös se Nursekin hajottanut yliopistoaikana jonkun ihmisen kännykän,..yms. Onhan näitä, ei pidä hyssytellä, mutta ei myöskään leimata ainakaan yhden tapauksen takia, josta on jo lähes 10 vuotta.

http://media.www.iowastatedaily.com/media/storage/paper818/news/2000/11/13/News/Nurse.Arrested.For.April.Incident-1061682.shtml

Siis ainahan kuulee huhuja. En osaa oikein muuta sanoa. Sellainen mielikuva vaan on kaverista, että taitojen puolesta pelaisi varmaan Euroliigassa vähintään, mutta pinna meinaa välillä palaa. Samaa nyt voi tietysti sanoa myös noin tuhannesta suomalaispelaajastakin. Ray Ailus on varmasti sellainen koutsi, joka ei typeryyksiä katsele. Eiköhän KTP:n seurajohdossakin tiedetä tarkalleen, millainen tyyppi Manny Dies oikeasti on.

Ja ehkä minuakin vaan ottaa päähän Namikan tappio. Kumma kyllä.

Oli oikeus ja kohtuus, että KTPB viimeinkin vei myös loppupelin vaiheet voitoksi. Riittävän monta kertaa karkki on suusta revittykin. Onnistujia oli paljon. Vähemmän onnistujia oli vain muutama, esim. kun 20 peliminuutissa heittelee (jostain syystä) neljä kolmosta 0 % tarkkuudella ja piste- ynnä levyrisarake ovat 0, niin tasaista on. Ensi kerralla sitten... ehkä
Yleisöäkin tuli seurailtua. Oli vakavailmeisiä keskikehonrakentajia virkamieselkein, melkein tuvan täydeltä (minäkin), vailla samaa villin-idän-iloa kuin joskus KTPA'n aikoina.
No, nyt on nyt, ja KTPBB luo omaa koripalloilullista menestystarinaansa. Uskon, että kotkalaiset ovat tuota hanketta tulemassa. - Ennustan, että viiden seuraavan ottelun jälkeen KTPB'n W-L prosentti on 50-50. - On se mahdollista.

Äh. Eipä ole Dies ensimmäinen kaveri maailmassa, joka on jotain törttöillyt. Joku saattaa ihan oikeasti joskus herätä ja lopettaakin sen törttöilyn. Meilläkin on Lahdessa ollut kristillisen kirjakaupan omistaja Charles Edmonson - mutta myös Monte Cummings. Monten menneisyys ei ole raamattukerhosta, mutta onko mies ollut huono hankinta suomalaisille koriskentille? Kysyn vaan. ;)

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.