Pikku-USA. Onko täydellisempää ilmausta. Herätkää ihmiset? Kuinka moni suomalainen koripalloilija / urheilija / mies on sanonut jotain vastaavaa kaverilleen? Aika moni. Nyt se vain sattui pääsemään nauhalle. Miksikäs muuten koskaan haastattelijan ääntä ei ole kuulunut? Jos olette katsoneet dokumentteja aiemmin, olette varmaan huomanneet että haastattelijan kysymyksetkin ovat tallentuneet? Tuskin Hester yksikseen kahvilassa juputtaisi: "Big bazookas, big bazookas, big bazookas...". Ensisijainen vastuu vastauksesta on vastaajalla, toiseksi kysyjällä. Jos kysyn joltakulta että mitä pidät takapuolestani, eikö minulla ole mitään vastuuta asiasta? Kunnianloukkauksen tunnusmerkkeihin liittyy myös se, että joku on kohteena. Vai haastavatko kaikki suomalaisnaiset nyt Hesterin oikeuteen periaatteella sehän saattoi olla mun kankku? Lisäksi aikaa on kulunut 2,5 vuotta. Sisältääkö sponssisopimukset myös pykälän siitä, että jokin ikäväsävytteinen tapahtuma on sattunut viimeisen 5 vuoden sisällä? Eihän Mike Kinginkään tuleminen Pyrintöön ollut estettävissä, vaikka tapaus oli sattunut samalla kaudella? Etenkään kun nyt ei ole tapahtunut rikosta? Missä Suomen laissa lukee, että kahvilassa ei saa sanoa alatyylisiä sanoja? Jos tämä asia nyt on näin hurja, niin menkää yhdellekin yläasteelle. Erityisvinkkinä uskonnontunnit... Sieltä saa nostaa lisää syytteitä...
Hei, tehdään seuraavaksi dokumentti ohjaaja Pastilan seksielämästä!
gladiator sanoi:
Tuskin tässä kukaan Hesterin käytöstä normaalina pitää, sehän on juuri tuota mainitsemaasi naurettavan ja säälittävän väliltä olevaa aikuisen miehen lökäpöksytoimintaa. Hesterhän on ilmiselvästi muutama vuosi sitten tehnyt itsestään säälittävän pellen, ei siitä ole mitään epäselvää.
Minä myös luulen että nuo Hakasen viittaukset divariin ovat Hakasen tapa vittuilla toimittajalle. Hakanen tietää joukkueensa olevan nyt Lowen tulon jälkeen niin kova ettei divarista ole pelkoakaan.
Hesterin käytös on ihan normaalia. Joka väittää, että tämä olisi jotenkin erikoislaatuinen juttu, niin täytyy olla elänyt purkissa viimeiset 30 vuotta. Säälittävän pellen? Tässäkin olisi taas yksi kunnianloukkaussyyte. Ja mikä on normaalia? Onko se, että nuori aikuinen sanoo 20 min bussimatkan aikana "vittu" ihan vaan hokemana, normaalia? Tätä olen saanut olla todistamassa myös. Ei tässä ole mitään syytä heittää ketään ulos. Lakataan vaan kaksinaismoralisoimasta ketään. Sitäpaitsi, Hesterhän luki kommenttiensa jälkeen Raamattua. Ei tästä mitään ole mainittu. Sanan lukemista säädyllisempää harrastusta tuskin onkaan. "Se joka ei ole syntiä tehnyt, heittäköön ensimmäisen kiven..."
edit.
Maaranen kirjoittaa kerrassaan hyvin. Ei ole ollut mitään valittamista - ja monesta asiasta oottaa selvää! Tämäkin oli ihan hyvä puheenavaus.
hamahakkimies sanoi:
Vaadin Hesterille tuomiota eläinrääkkäyksestä ja jonkinlaisesta heittellejätöstä, koska mies "ei antanut nelitassulle vettä".
Mielestäni teko oli erityisen törkeä, sillä tilanteessa kuvatulla videolla Hester antaa ymmärtää tajunneensa vedentinkaajan toiveet, mutta tyytyy toteamaan tylysti kameralle, että "I'm not gonna give that dog any water."
Jos miehellä on koira, hänellä on myös vettä. Ei varmaan tarvitse kännissä (ehkä) tulla kyselemään...