Vs: Tahdon2013 - tasa-arvoinen avioliittolaki
Haluan...ei, VAADIN saada saman lääkityksen, joka tämän keskustelun jäsenillä on.
Haluan...ei, VAADIN saada saman lääkityksen, joka tämän keskustelun jäsenillä on.
Achilles sanoi:Mitä väliä sillä on? Mielestäni se ei edelleenkään muuta sitä, että avioliitto on uskonnollinen instituutio, joka ei homoille kuulu.
Myönnän että avaukseni lipsahti hieman provoilun puolelle, sillä eihän homoutta ja eläimiä voi tosissaan verrata toisiinsa, vaikka homous luonnonvalinnasta poikkeava vamma onkin. Esitän kuitenkin seuraavanlaisen kysymyksen - olisivatko nämä itseään suvaitsevaisiksi mainostavat homoavioliittojen puolestapuhujat valmiita hyväksymään esim. moniavioisuuden?
Pelur175 sanoi:Voitko sä vahingossakaan kirjoittaa tosissas??? Jos et osaa aihetta tuoda esille muuten kuin pohjustamalla sitä omalla homofobiallasi tai sortohimoillas, niin jätä kirjoittamatta. Oikeus vapaassa maassa sulla on toki heitellä näitä juttujasi, mutta älä ylläty palautteesta ainakaan. Eikös ole kiva kun sullekin on joku tasa-arvoiset oikeudet järjestänyt? Suo ne muillekin...
Miumau sanoi:USA = uskossaan vahvojen muodostama valtio
USA = suurin ja paras
USA = puhdas ja viaton
USA = Jumalan valittu kansakunta
USA = samaa sukupuolta olevien avioliitto sallittu
->Jumala ei ainoastaan salli samaa sukupuolta olevien avioliittoja vaan aina ja kaikkialla kannustaa tekemään sitä, mikä on hyvää, viatonta ja oikeaa, ja siksi kehottaa menemään naimisiin samaa sukupuolta olevan kanssa.
Kuinka kukaan voi kyseenalaistaa Hänen tahtonsa?
Achilles sanoi:Haluan korostaa että minulla ei ole varsinaisesti mitään homoja vastaan, enkä ole homofoobinen. Fakta vaan että minun mielestäni jotain on pielessä jos ihminen ei kehity luonnonjärjestyksen mukaisesti.
Uskottavuuden kannalta olis melko tärkeää, että pystyy esittämään faktapohjaisia väittämiä. Homoudella ei nimittäin ole mitään tekemistä sen kans että onko eläin/ihminen kehittynyt "luonnonjärjestyksen" mukaan.Achilles sanoi:Haluan korostaa että minulla ei ole varsinaisesti mitään homoja vastaan, enkä ole homofoobinen. Fakta vaan että minun mielestäni jotain on pielessä jos ihminen ei kehity luonnonjärjestyksen mukaisesti.
Taxi sanoi:
1990 sanoi:Nää on mahtavia. Haukkukaa vaan ääliöiksi homoavioliiton vastustajia, niin kyllä ne siitä mielipiteensä muuttaa.
Boobie Gibson sanoi:Yhteiskunnassamme ei ole millään tavoin evätty homopareilta yhdessä asumista ja omaisuuden jakamista. Avioliiton juridiselle puolellekkin löytyy vastaavanlaisuus homojen rekisteröidyssä parisuhteessa.
Jotenkin mulle tulee tuosta ulkonäöstä ja "bend over"-kommenteista mieleen "American History X" ja "Kylmä rinki".King James sanoi:Jo ulkonäöstä voi päätellä arjalaisuuden jne.
...
Hänen mukaansa joka puolella mediassa on nähtävissä "keskenään muhinoivia miehiä" ja samalla tavoin tekeviä naisia.
"Nyt on lähdetty muotivirtojen mukaan", Oinonen sanoi.
...