Koripallo.com

Tampereen Pyrintö 2012-13: Vanhaa murtuu, uutta rakennetaan

Vs: Tampereen Pyrintö 2012-13: Vanhaa murtuu, uutta rakennetaan

Laitetään tännekin ketjuun..
Eli taisi olla perjantain aamulehdessä juttua, jossa tuli varmistus sille että Pyrintö ja Kataja osallistuu EuroChallengeen suomesta tänä vuonna.
Loimaasta ei ollut mainintaa, mutta ilmeisesti siis osallistuvat johonkin muuhun kisaan, niinkuin Valavuori on aikaisemmin vihjaillutkin.

Christopher Jones Pyrintöön!!!!!!!!!
213cm ja 131 kg lihasta! Tämä on se millä tulee taas mestaruus Manseen 8]

Nyt naatitaan tästä kesästä ja odotellaa kauden alkua!!!

jos pitää paikkansa, niin Nikkilä voi tosissaan olla houkuteltavissa muualle. Huhujen mukaan on harkinnut jatkoa Pyrinnössä ja jos miehelle otetaan jenkkikorvaaja, niin lienee melko vapaa siirtymään.

Kuulemma DW tehnyt pitkän sopimuksen, lisätietoa tästä?

En tykkää ajatuksesta jenkkikorvaajasta Nikkilälle. Käytännössä joukkue ei nimilistan puolesta ainakaan vahvistuisi, vaan Limblommi vain korvaisi Nilkkilän kokoonpanossa. Ei tietenkään tarkoita eikö joukkue voisi olla parempi kuin aikaisemmin, mutta syvyyttä ei olisi sen enempää. Jos nyt suomalaiset nyt muutenkaan jatkavat.

Käsi ylös jotka tietävät 213cm ja 131 kg Christopher Jones nimisen pelaajan!!!! Anyone! Joskus olen kyllä kuullut jostain 193 cm takurista tuolla nimellä ja hänkin tuskin tulossa Pyrintöön.

Tossun pohja sanoi:
Käsi ylös jotka tietävät 213cm ja 131 kg Christopher Jones nimisen pelaajan!!!!

En tiedä tästä, mutta huhujen mukaan Pyrintö on kyllä etsinyt AW:n tilalle isompaa korinaluspelaajaa, jolloin edelleen Nikkilän/Ahvenniemen rooli joukkueessa mietityttää. Vai olisiko hakusessa sittenkin enemmän 4-paikan peluri?

raappa sanoi:
En tiedä tästä, mutta huhujen mukaan Pyrintö on kyllä etsinyt AW:n tilalle isompaa korinaluspelaajaa, jolloin edelleen Nikkilän/Ahvenniemen rooli joukkueessa mietityttää. Vai olisiko hakusessa sittenkin enemmän 4-paikan peluri?

Jos näin on, niin Nikkilä tai Ahvenniemi siirtyy muualle. Nelikko Nikkilä-Ahvenniemi-Lindbom-Damon Williams on jo nyt sarjan kookkain ja täyttää 4-5 paika täydellisesti. Joukkue tarvitseekin jenkit paikoille 1-2 ja 2-3, joten en näe muuta syytä Raapan esittämälle huhulle, kuin että twin towers hajoaisi?

Minä näen asian hiukan erilailla. Itse katsoisin Callen paikalle 3. Jos Ahvenniemi ja Nikkilä jatkaa niin uskoisin, että jenkit Damonin kanssa olisivat Lowen tyylinen pelaaja ja 2/3 paikan heittäjä. Jos heittäjä olisi noin 198 - 200 cm tienoilla niin huh minkä mittaisen viisikon Pyrintö saisi.

Eikös Nikkilän pitäisi jatkaa? Affenaa on huhuiltua Kauhajoelle ja Lapualle, joten taitaapi mahdollinen iso jenkki tulla hänen paikalleen.

Tossun pohja sanoi:
Minä näen asian hiukan erilailla. Itse katsoisin Callen paikalle 3. Jos Ahvenniemi ja Nikkilä jatkaa niin uskoisin, että jenkit Damonin kanssa olisivat Lowen tyylinen pelaaja ja 2/3 paikan heittäjä. Jos heittäjä olisi noin 198 - 200 cm tienoilla niin huh minkä mittaisen viisikon Pyrintö saisi.

Itse päivittelin juurikin samaa. Ray Nixon tähän?

Tossun pohja sanoi:
Käsi ylös jotka tietävät 213cm ja 131 kg Christopher Jones nimisen pelaajan!!!! Anyone! Joskus olen kyllä kuullut jostain 193 cm takurista tuolla nimellä ja hänkin tuskin tulossa Pyrintöön.
Käsi ylös kuka on joskus nähnyt/kuullut että Suomeen tai ylipäätään eurooppaan tulee tuon mittainen pelaaja kuka osaa pelatakin??

hero sanoi:
Käsi ylös kuka on joskus nähnyt/kuullut että Suomeen tai ylipäätään eurooppaan tulee tuon mittainen pelaaja kuka osaa pelatakin??

o/ viimekaudella KTP:ssä Amal McCaskill

Jack12 sanoi:
Itse päivittelin juurikin samaa. Ray Nixon tähän?

Eikös Nixon viihdy aika hyvin Jaappanissa?

Zetas sanoi:
Susipaska! Olis pitäny laittaa se pallo koriin 200 metristen pelaajien yli, alaspäin, helposti.. Mutta kun taidot eivät riittäneet. Fysiikkakin tuntui olevan kunnossa, mutta ei kun ei osaa, niin ei.
Ei taitas olla helppoa muillekkaan.

Jay

J&J sanoi:
Ei taitas olla helppoa muillekkaan.

216 senttinen hyvä pelaaja, joka donkkailee muiden yli? Mieleeni tulee moniakin. Eikös tässä ollut tarkoitus hakea "hyvää" Suomessa pelannutta? Mielestäni tuolla pituudella pitää donkata vastustajan yli voimalla. Sitä varmaan tuoltakin löytyi, taitoja ei niinkään. Ulkonäkökin oli koripallonpelaajan mukainen, mutta ei.

Tällä tyylillä

Shaq dunk over Dikembe Mutombo

Aivan. Myönnän, ettei CC pystynyt donkkaamaan edes 100 metristen yli ;)

Jay

jiiri sanoi:
Aivan. Myönnän, ettei CC pystynyt donkkaamaan edes 100 metristen yli ;)

Mutombo oli oikeasti 200 METRINEN, sitä vaan ei huomannut.

Menipäs sentit ja metrit hyvin sekaisin.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.