Arvoisa Siemenlinko. Mitä sinä nyt sotket tähän ketjuun jotain Lappeen porukkaa? Tosin en liene koskaan sanonut, että Lapeen porukka olisi jotenkin naurettava. Paremminkin se on huolestuttava piirre suomalaisessa koripallon historiassa.
Ja kun puhut näistä ns. ostoporukoista, niin voin vakuuttaa, että kaikki joukkueet ovat määritelmäsi mukaisia ostoporukoita tänä päivänä. Ja jos kysyt, miten esim. Katajan ja Lappeen joukkueet erottuvat, niin katsopa vaikka tämän illan pelin tilastoja. Mutta tuskinpa meidän kannattaa tässä alkaa sitä suuremmin pohtia? Sehän ei varmaan johda mihinkään uusiin ratkaisuihin? Haluaisitko muuten rajoituksia esim. herrasmiessopimuksella?
Mitä taas ikääni tulee, niin 52 on jo mittarissa, mutta lapsenmieliseksi olen valitettavasti ja sinunkin mieliharmiksesi jäänyt. Ja jos olet kirjoitteluani noin niinkuin enemmänkin seurannut, niin nuo alapäänjutut olen aika vahälle jättänyt ja jätän tulevaisuudessakin. Tuo nimimerkkisi vain oli niin mukava, että siihen oli kiva vähän puuttua. Mutta nyt tajuan, että se oli virhe ja tarkoitat varmasti nimimerkilläsi jotain idealinkoa tai viljan kylvämiseen liittyvää, joten nöyrin anteeksipyyntöni ja pahoitteluni siitä, että olen mielesi jollain tavalla pahoittanut.