Koripallo.com

Tarmo-Pyrintö 24.10.07 Kokonhalli Porvoo

Ryhdistäytyykö Tarmo?

• Kyllä

Ääniä: 8 32,0%
  • Ei todellakaan

Ääniä: 17 68,0%

• Äänestäjiä
    25
Vs: Tarmo-Pyrintö 24.10.07 Kokonhalli Porvoo

Joo aika samoilla linjoilla kyllä Drisdomista ollaan, mutta itse pitäisin suurinpana ongelmia korinalustaa, kuin pelintekoa. Kyllähän Drisdom tiputti yliopistossa kolmoset 40% tarkkuudela, joten eilenkin olisi pitänyt 3 yrityksestä vähintään yksi naulata, mutta ei... Paha sanoa, kun en tiedä Lassen ohjeistuksia, että minkä verran niitä heittoja sitten pitäisi ottaa pointin paikalta. Palloa saadaan kuitenkin pelattua paljon korinalle ihan käsiin asti isoille, mutta sieltä ei palloa saada enään sukkaan tai vaihtoestoisesti takaisin viivaan, josta pääsis heittämään vastapalloon. Itse vaihtaisin kaikki jenkit jos olisi valtaa, mutta todennäköisesti näillä mennään koko kausi.

Vs: Tarmo-Pyrintö 24.10.07 Kokonhalli Porvoo

Vastaan mieluusti magius.Olen nähnyt kolme matsia drisdomin pelaavan.Eilinen oli ok peli syöttöjen valossa kyllä,mutta kyse onkin siitä että kaveri ei ole ykkösluokan pointti ei vaikka tiputtaisi painoa vielä kymmenenkiloa lisää.Heittää mies ei osaa,jalat eivät mielestäni riitä puolustuksessa ja eilisessä pyrintö pelissä mielestäni turhan kauan riplaili välillä pallon kanssa.Tämä on vain minun mielipiteeni

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.