Koripallo.com

Team Componenta 2006-2007

Iklukatsomo

Vs: Team Componenta 2006-2007

Jotain olisi kyllä pitänyt tehdä erilailla kolmannella jaksolla, helppo sanoa. Hollis-Harrison vs. Koponen-Cummings kolmannessa erässä ratkaisi pelin. Hollis pystyi pelaamaan kumpaa tahansa vastaan ja Harrison ei puolestaan pärjännyt kummallekkaan. Heiskanen? Haanpää?

En ymmärrä Hollisin dissaamista. Onhan hän diiva, mutta eilen ainoa joka pystyi itse luomaan jotakin. Toki Davis ajoittain pakitteli korille. Hollis on TC:n ainoa todellinen ajouhka. Roope (viimeistely-%?), Teemu (vähäiset min.) ja Davis (pääasiassa pakittaa, ei aja) toki ajaa jonkin verran. Siksi minä haluaisin joukkueeseen laiturin, joka pystyisi repimään vastustajan peliä rikki, kuten Hollis eilen. Missään tapauksessa en ottaisi isoa mörssäriä passvoittamaan peliä vielä lisää.

Mielestäni Compon joukkueeseen sopisi hyvin mies nimeltä Gerrit Brigitha.

5. Jackson
4. Brigitha
3. Davis
2. Heiskanen/Nissinen
1. Hollis/Suonio

Kiitos tulen mielelläni.Luulen löytäväni paremman jenkin vaikka ilman agettiakin.Ketähän luettelet rikkaiksi seuroiksi Suomessa.Minä en ainakaan ketään.Kyllä tää monien seurojen jenkkisekoilu ihmetyttää ainakin minua suuresti.EI Voi olla että vain tuurilla ja suurella rahalla voi löytää kunnon pelimiehen.Honka ehkä teki viisaimmin maksaa ehkä enemmän,mutta sai ainakin jenkit jotka tuntee ja joita ei tarvitse vaihtaa kauden aikana.Kuuntelen mielelläni ne meriitit ja kriteerit joiden perusteella esim Harrison joukkueeseen päätettiin ottaa.Jos oikeesti on niin että parempaa pelaajaa on vaikea löytää niin miksei sitten pelata niillä joita on.Saa ainakin kotimaiset enemmän peliaikaa ja itseluottamusta.onko tosiaan niin että IKLU katsomossakin joku osaa kirjoittaa tai lukea.Ainiin olette hommanneet agentin kautta itsellenne avustajan ja vielä halvalla ;D

PEKKO sanoi:
Kiitos tulen mielelläni.Luulen löytäväni paremman jenkin vaikka ilman agettiakin.Ketähän luettelet rikkaiksi seuroiksi Suomessa.Minä en ainakaan ketään.Kyllä tää monien seurojen jenkkisekoilu ihmetyttää ainakin minua suuresti.EI Voi olla että vain tuurilla ja suurella rahalla voi löytää kunnon pelimiehen.Honka ehkä teki viisaimmin maksaa ehkä enemmän,mutta sai ainakin jenkit jotka tuntee ja joita ei tarvitse vaihtaa kauden aikana.Kuuntelen mielelläni ne meriitit ja kriteerit joiden perusteella esim Harrison joukkueeseen päätettiin ottaa.Jos oikeesti on niin että parempaa pelaajaa on vaikea löytää niin miksei sitten pelata niillä joita on.Saa ainakin kotimaiset enemmän peliaikaa ja itseluottamusta.onko tosiaan niin että IKLU katsomossakin joku osaa kirjoittaa tai lukea.Ainiin olette hommanneet agentin kautta itsellenne avustajan ja vielä halvalla ;D

Että näin... Äijä on sekaisin ;D

PS. Edellinen kirjoitus oli vitsi... ei me oikeasti haluta sua :D

Eli ei perusteluja kuten jo osasinkin odottaa.Kun puhut meistä niin keitä tarkoitat.Onko teitä koko IKLU katsomo siellä kirjoittamassa vai onko sinut palkattu pääkirjoittajaksi.Tää on oikeesti mielipidepalsta,jossa kaikkien mielipiteet ovat oikeita.Jos taas haluat arvostella esim mielipiteitäni niin perustelut kiitos.Onko oikeesti niin että IKLU katsomo valitsee seuranjohdonkin? Kannattaa varmaan sinun palata kaljalle yläkertaan kun ei tänään ole peliäkään teillä!

PEKKO sanoi:
Eli ei perusteluja kuten jo osasinkin odottaa.Kun puhut meistä niin keitä tarkoitat.Onko teitä koko IKLU katsomo siellä kirjoittamassa vai onko sinut palkattu pääkirjoittajaksi.Tää on oikeesti mielipidepalsta,jossa kaikkien mielipiteet ovat oikeita.Jos taas haluat arvostella esim mielipiteitäni niin perustelut kiitos.Onko oikeesti niin että IKLU katsomo valitsee seuranjohdonkin? Kannattaa varmaan sinun palata kaljalle yläkertaan kun ei tänään ole peliäkään teillä!

En oikeasti ole lähtemässä väittelykisaan kanssasi. Laita privaan jos jäi pahasti herne nenään, mutta ei tukita palstaa täällä.

Jos nyt et ymmärtänyt niin mielipiteeni oli, että jenkkejä ei hankita tosta noin vain. Pieni tiimi, huono sarja ja muutenkin rajalliset resurssit asettavat melkoisia rajoituksia. Rahalla taatusti saisi kenet vaan, mutta kesken kauden, pienellä rahalla ja vielä nopeasti ei voi päästä takuuseen siitä ketä sieltä tulee. Se on valitettava tosiasia. Uskon, että johto tekee hartiavoimin töitä tarkistaakseen pelaajien taustat, mutta aina ei voi voittaa. Lisäksi, vaikka saisi kuinka suosituksia jostain kaverista, niin on mahdoton sanoa miten hän pääsee joukkueeseen ja uuteen ympäristöön sisään. Toivottavasti selkeytti hieman. Joku muukin voi kertoa oman mielipiteensä asiasta.

PEKKO sanoi:
Onko tosiaan niin että IKLU katsomossakin joku osaa kirjoittaa tai lukea.Ainiin olette hommanneet agentin kautta itsellenne avustajan ja vielä halvalla ;D

PEKKO sanoi:
Kannattaa varmaan sinun palata kaljalle yläkertaan kun ei tänään ole peliäkään teillä!

Peruskeskusteluetikettiin myös kuuluu perusteluiden esittämisen lisäksi se, että toista osapuolta kunnioitetaan, eikä henkilökohtaisuuksiin mennä tai niistä vihjailla. Tuli ne kuinka huumorinkukka perseessä kirjoitettua. Sinua voisi joskus joku pitää jopa fiksuna, jos tämän opettelisit.

Anteeksi offtopic.

IKLU-katsomo3 sanoi:
Jotain olisi kyllä pitänyt tehdä erilailla kolmannella jaksolla, helppo sanoa. Hollis-Harrison vs. Koponen-Cummings kolmannessa erässä ratkaisi pelin. Hollis pystyi pelaamaan kumpaa tahansa vastaan ja Harrison ei puolestaan pärjännyt kummallekkaan. Heiskanen? Haanpää?

En ymmärrä Hollisin dissaamista. Onhan hän diiva, mutta eilen ainoa joka pystyi itse luomaan jotakin. Toki Davis ajoittain pakitteli korille. Hollis on TC:n ainoa todellinen ajouhka. Roope (viimeistely-%?), Teemu (vähäiset min.) ja Davis (pääasiassa pakittaa, ei aja) toki ajaa jonkin verran. Siksi minä haluaisin joukkueeseen laiturin, joka pystyisi repimään vastustajan peliä rikki, kuten Hollis eilen. Missään tapauksessa en ottaisi isoa mörssäriä passvoittamaan peliä vielä lisää.
En tiedä onko täällä monikaan halunnut isoa mörssäriä... ;) Vaan kaverin joka pystyy auttamaan Jacksonia levypalloissa kuin myös tekemään pisteitä kolmen pisteenkaareen sisäpuolella ajaen sisään tai heittäen. Kuin myös ollut vahva apu puolustuspäässä. Tälläinen kaveri olisi varmasti ollut tarjolla jo kauden aluksi ja olisi saatu varmasti myös joulun jälkeen palaamaan karkkilaan. Nimittäin Zakee Wadood. Kaverin saavutuksista sen verran että 4 kautta yliopistossa, 4 sormusta. viimeisenä kautena valittiin sarjan ykkös allstars joukkueeseen ja oli niin valmentajien- kuin medianvalinta kauden parhaaksi pelaajaksi. Samassa Allstar joukkueeseen valittiin myös Kevin Martin joka tällä hetkellä pelaa Sacramento Kingsissä NBA:ta 21,2 pisteen keskiarvolla 35 minuuttia per peli... :) Ja kaveri pärjäisi täällä aivan loistavasti. Kortit jos oltaisiin pelattu oikein viimekauden päätteeksi ja ennen kauden alkua joukkueessa pelaisivat Zakee Wadood sekä yliopisto aikojen paraskaveri muuan Jerald Fields... ;)

niinpä niin... aika kaukaa lähteä hakemaan vikaa vaihtamalla valmentajaa.. mistä kunnollinen tilalle???? heino lil ja bussillinen entisiä neuvostoliittolaisia koripallo koulun kasvatteja... JoKaFan. onkohan minkään laista tietoa minkä hintanen kaveri brigitha mahtaa olla?? kannattaa kattoa compon budjettia..

Ed Gamble

Kyl määkin ostaisin uuden ja paremman auton jos rahaa olis, eikä viittis kauheesti lainaa ottaa!!

No se onkin melkein sama asia kun ostaa auton kun ostaisi jenkin.Jos kokoajan ottaa meriiteiltään "heikkoja jenkkejä" ja toivoo että ehkä siitä vielä tulee jotain niiin kyllä sekin kalliiksi tulee.Lentoliput ja asumiskustannukset eivät nekään ilmasia ole.Pointini on, että jossei varmaa vaihtoehtoa löydy niin mieluummin sitten pelataan niillä mitä on.Greeninkin sopimus julkastiin jo 10.11 ja hetihän miehestä näki ettei hänestä pelimiestä tule.Tässä on ollut melkein 2 kuukautta aikaa löytää tuttu hyvä jenkki,mutta mitä otettiin.Eka peli tietysti miehellä mutta kyllä kunnon pelimiehestä näkee onko huonon pelin takana väsymys ja aikaero.
Katsotaan nyt muutama peli niin huomataan mihin tämä jenkkien kierrätys johtaa.Kun joka pelin jälkeen itketään ettei kuviot ole kohdallaan ,,kun uusi mies tuli mukaan niin otetaan se sitten vasta mukaan ,kun tiedetään, että tämä sopiva joukkueeseen.Harjotuksissahan niitä kuvioita hiotaan,vaikkakin ne treenit taisi jäädä aika vähiin joulutauon aikana.I
Itsekkin olen jäännyt kaipaamaan Wadoota,koska hän nyt kuitenkin olisi ollut jo valmiiksi sen luokan ja paikan pelimies mitä nyt tarvittaisiin.
Mitä tulee tohon fiksuuteen,niin en tiedä onko se mikään fiksuuden mittari, jos kirjoittaa koripallocomiin.Ehkä tarvii hankkia tollanen punanen paita!

Punaisien paitojen tarpeellisuudesta tai niiden ihmeellisyydestä en ole tietoinen, mutta viime kautta muistelisin sen verran, että Z Wadood viime kaudella 16,9 pistettä, 9,9 levypalloa, vaparit 77,8%, kakkoset 57,0%, kolmoset koko kaudella 1/14, eli 7,1%, minuutit 29,9. Tilastot divarissa ihan kelvolliset, ottaen huomioon, että joukkue oli divarin paras.

Kotkassa alkukaudesta kuudessa ottelussa vastaavasti tehot 14,2 pistettä, 7,0 levypalloa, vaparit 78,3%, kakkoset 52,7%, kolmoset 1/9, eli 11,1%, minuutit 32,8

Mies oli varmasti kelvollinen peluri ja strategiset mitatkin olivat ilmeisesti kohdallaan, mutta ihmettelen miksi hän sai kotkasta kenkää? Vaikka mies ei minua edelliskaudella vakuuttanutkaan täysin (Ei vakuuttanut muuan Chris Daviskaan), tilastojen valossa ainoa asia, joka ei sopisi Compon rosteriin on 3p heittotarkkuus? Ja vihjailuihin siitä, että Zakee olisi pitänyt ottaa jo alkukaudesta pelaamaan: Mieluummin ottaisin joukkueeseeni Mike Kingin.

PEKKO sanoi:
No se onkin melkein sama asia kun ostaa auton kun ostaisi jenkin.Jos kokoajan ottaa meriiteiltään "heikkoja jenkkejä" ja toivoo että ehkä siitä vielä tulee jotain niiin kyllä sekin kalliiksi tulee.Lentoliput ja asumiskustannukset eivät nekään ilmasia ole.Pointini on, että jossei varmaa vaihtoehtoa löydy niin mieluummin sitten pelataan niillä mitä on.Greeninkin sopimus julkastiin jo 10.11 ja hetihän miehestä näki ettei hänestä pelimiestä tule.Tässä on ollut melkein 2 kuukautta aikaa löytää tuttu hyvä jenkki,mutta mitä otettiin.Eka peli tietysti miehellä mutta kyllä kunnon pelimiehestä näkee onko huonon pelin takana väsymys ja aikaero.
Katsotaan nyt muutama peli niin huomataan mihin tämä jenkkien kierrätys johtaa.Kun joka pelin jälkeen itketään ettei kuviot ole kohdallaan ,,kun uusi mies tuli mukaan niin otetaan se sitten vasta mukaan ,kun tiedetään, että tämä sopiva joukkueeseen.Harjotuksissahan niitä kuvioita hiotaan,vaikkakin ne treenit taisi jäädä aika vähiin joulutauon aikana.I
Itsekkin olen jäännyt kaipaamaan Wadoota,koska hän nyt kuitenkin olisi ollut jo valmiiksi sen luokan ja paikan pelimies mitä nyt tarvittaisiin.
Mitä tulee tohon fiksuuteen,niin en tiedä onko se mikään fiksuuden mittari, jos kirjoittaa koripallocomiin.Ehkä tarvii hankkia tollanen punanen paita!

Wadoodin viime kauden perusteella häntä voisi kuvailla hyvin sanoilla "laatujenkki divarissa" tai "korkeintaan keskinkertainen liigassa". Jos noilla meriiteillä tehdään tulevilla kausilla jenkkisopimuksia, luulisin jatkossa nähtävän liigassa Forssan Williams, Äänekosken Montgomery, Lapuan Eager ja joku Kauhajokinenkin vahvistus.

En kuitenkaan usko ainakaan muiden seurojen olevan kovinkaan kiinnostuneita kyseisistä jenkeistä. Matka liigajenkiksi kulkee harvoin divarin kautta. Kyllä jokainen seura uskoo löytävänsä keskivertoa paremman jenkin, kaikki ei tietenkään voi siinä onnistua. Ihan matemaattisestikin mahdotonta.

Ed Gamble

Kyllä moni varmaan ihmetteli että miksi Componenta teki sopimuksen Davisin kanssa. Divaripelit ei ainakaan vakuuttanut minua, että hän pärjäisi SM-sarjassa. Kai Hakamaa näki kaverin taidot ja luulen että on vielä halpa.

Kyllä mä ymmärrän Nike mutta nyt on jo Tammikuu ja se hetki meni jo.Siirry sinäkin Adidas merkiin

Et osunut lainkaan mulla on kuitenkin aratpaikat vähän alempana ;D.Kun sanoi hetki niin mikä on se sinun hetkesi missä ajassa voisi löytää oikean pelaajan.

Ed Gamble sanoi:
Kyllä moni varmaan ihmetteli että miksi Componenta teki sopimuksen Davisin kanssa. Divaripelit ei ainakaan vakuuttanut minua, että hän pärjäisi SM-sarjassa. Kai Hakamaa näki kaverin taidot ja luulen että on vielä halpa.
Moni varmasti tosiaan tätä ihmetteli... Davis tuli keskenkuntosena viimekaudella ja hänestä näki kyllä heti että kyseessä on pelimies. Divaripelit eivät vakuuttaneet mitenkään huikealla tavalla, mutta tietäen pelaajan taustat kannatti sopimusta tarjota. Samallainen tilanne oli myös Wadoodin kohdalla.

Davis on kyllä ollut todella positiivinen yllätys, itsekkään en odottanu mieheltä noin kovia tehoja liigassa! Jackson on ollut mies paikallaan jokaisessa ottelussa, koska mies puolustaa aina sata lasissa, jotkut täällä onkin jo ehtinyt haukkua Jacksonia, ettei olisi ollut enää niin hyvässä tikissä kuin alkukaudesta, mutta onhan se selvä asia, että vastustajat on lukenut miehen peliä ja puolustaa miestä kovemmin! Harrisonin palkkaamista ihmettelin ensiksi kun Compo olisi tarvinut Jacksonille kipeemmin tuuraaja, mutta huhujen mukaan sellainen olisi "ehkä" vielä tulossa, niin silloinhan Harrison täyttää paikkansa erinomaisesti ja pientä piristymisen merkkiähän saatiin jo Kotkassa! Hakiksen peluuttamista ihmettelen myös muiden joukossa. ::) Onko jollain tietoa, että kuinka pitkään Suonio ja Jackson olisi toipilaina? Toivottavasti ei pitkään. Compo tarvisi keskiviikkona kipeästi voittoa, että saataisiin itseluottamus taas takaisin..

Samanlaisia huhuja olen kanssa kuullut, että isoa miestä haetaan korin alle. Koska muuten siirtoraja umpeutuu?

Jesnel sanoi:
Samanlaisia huhuja olen kanssa kuullut, että isoa miestä haetaan korin alle. Koska muuten siirtoraja umpeutuu?
Mistä olette kuulleet.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.