Puhut näköjään sen veljestä Zoranista. Goranhan lopettanut mj-uransaHyvä Slovenia! Mutta miksi mun vanha suosikki Goran Dragic näyttää niin kummalta, että sitä ei meinaa tunnistaa? Mihin sen kulmakarvat ja puolet tukasta on hävinnyt? Onko sillä joku tauti? Tietääkö joku?
Minä päivänä pelataa puolivälierät?
Ärsyttävä kyllä tämä ikivitsailija studioisäntä. Rannikon ikää tykkäs ottaa esiin vain 15 kertaa vitseissään. Rannikko parasta ja Sten myös OK.
Mitä asialle voi. Ihmetyttää vaan kovasti että eikö siellä ole muita kuin Henriksson vetämään studiota? Esim Terva-aho, Riku Riihilahti tai jopa itse iso pomo Antti Haajanen, kuten Klinga Viaplaylla.Eikä Huffkaan huono ole, lähtee vaa liian usein tuon näsäviisastelijan juttuihin mukaan.
Mitä asialle voi. Ihmetyttää vaan kovasti että eikö siellä ole muita kuin Henriksson vetämään studiota? Esim Terva-aho, Riku Riihilahti tai jopa itse iso pomo Antti Haajanen, kuten Klinga Viaplaylla.
Puhut näköjään sen veljestä Zoranista. Goranhan lopettanut mj-uransa
Jos häviävät, niin Popovichin huonoutta. Jos voittavat, niin pelaajien erinomaisuutta.No mitkäs on Team Usan selitykset, kun aamulla tulee pataan?
Ei se kaukana ole että häviävät Espanjalle. Tiukka peli tulee. Iran oli heikko vastus kuten oli Tshekkikin. Nyt mitataan kunnolla taas heidän tasonsa, veikkaan +10p Espanjalle voitto.No mitkäs on Team Usan selitykset, kun aamulla tulee pataan? No voihan ne toki vielä mennä jatkoon, jos minä minä pallo vaihtuu joukkuepelaamiseen.
Ehkä Henriksson on A-J Sipilä-fani ja oppinut tältä, että ammattilaisia tulee kohdella lähetyksissä epäkunnioittavasti, tai ainakin kuin vertaisiaan joille voi vittuilla kaverihengessä?Mitä asialle voi. Ihmetyttää vaan kovasti että eikö siellä ole muita kuin Henriksson vetämään studiota?
A-J Sipilä tuntee kaikki korispiireistä, sillä oikeus. Henriksonilla eiEhkä Henriksson on A-J Sipilä-fani ja oppinut tältä, että ammattilaisia tulee kohdella lähetyksissä epäkunnioittavasti, tai ainakin kuin vertaisiaan joille voi vittuilla kaverihengessä?
Niinpä.A-J Sipilä tuntee kaikki korispiireistä, sillä oikeus. Henriksonilla ei
Sellaisen blokin sitten laittoi Batum. Ei ollut Lukalla heittopäivä. Triplatupla normaalisti ja upeita passeja, mutta nyt olisi tarvittu vieläkin enemmän. Taitavat ne jenkit sittenkin tämän viedä helpohkosti.
Semmonen "ihan kiva" peli tarjottiin meille. Toivotaan että finaali on samalla tasolla. Jenkit olivat kyllä pelottavan hyviä Australiaa vastaan. Täydellisesti saa Ranska pelata, jos aikovat kultaa vuolla.