Koripallo.com

Topikki kaikelle turhalle 2

Vs: Topikki kaikelle turhalle 2

The_accessory_dude sanoi:
Jeh, ei kannata ottaa nokkiinsa jos joutuu täällä asiantuntijoiden mollaamaksi :p

+Onko muuten kellään muulla ongelmia nba.comin kanssa? Mulla eiliset ja tän päiväset pelit on sillisalaattia, eikä tilastoja yms saa näy...
mullakin on sama. ei näy tilastot.

edit. muuten sanooko toi selostaja viimeöisen cavs - knicks pelin koosteessa noin 1 min 5 sec kohdalla näin

"lebron back to work. now from way downtown. that's a four point fucking from out there. that was from new jersey"

bass sanoi:
mullakin on sama. ei näy tilastot.

edit. muuten sanooko toi selostaja viimeöisen cavs - knicks pelin koosteessa noin 1 min 5 sec kohdalla näin

"lebron back to work. now from way downtown. that's a four point fucking from out there. that was from new jersey"

Kyllä muuten kuulostaa mun korvaan ihan samalta :D

hamahakkimies sanoi:
http://www.theonion.com/content/news/kevin_garnett_proves_he_can_touch
;D ;D ;D

Olipas mukahauskaa paskaa.

D-Troit vieraana

Tänään 18.00 eteenpäin kaapelitalouksissa pitäisi alkaa näkymään maksu-tv-kanavia ilmaiseksi, joku tutustumisviikonloppu kyseessä. Soneran asiakkailla ainakin Viasat Sport 3:lta tänään 20.30 Maccabi Elite-Olympiakos ja huomenna 13.00 Canal+ Sport2:lta yliopistokorista.

Ps. Myös PlayboyTV näkyy

Ajattelin vain ilmoittaa, näin off-topikkina kaikesta, että vihasin aikoinaan Kobea. En enää. Olen aikuistunut ulos vihastani aivan kuten Kobe on aikuistunut ulos kusipäisyydestään.

Nykyisin vihaan Lebronia 8)

Muilla samanlaisia kokemuksia? Rohkeasti tunnustuksia.

Hunter S. Thompson sanoi:
Ajattelin vain ilmoittaa, näin off-topikkina kaikesta, että vihasin aikoinaan Kobea. En enää. Olen aikuistunut ulos vihastani aivan kuten Kobe on aikuistunut ulos kusipäisyydestään.

Itsekkin pidän Kobesta nykyään enemmän kuin vuosi takaperin ja LeBronia olen aina pitänyt yhtenä NBA:n parhaista, mutta en kuitenkaan fanita(hehkuta) häntä.

TJEH sanoi:
Itsekkin pidän Kobesta nykyään enemmän kuin vuosi takaperin ja LeBronia olen aina pitänyt yhtenä NBA:n parhaista, mutta en kuitenkaan fanita(hehkuta) häntä.

Voisin yhtyä edelliseen kommenttiin. En vieläkään voi täysin sulattaa Koben peliä, mutta kyllä kaveri nyt pelaa paremmin kuin ennen.

Hunter S. Thompson sanoi:

Tunnustuksia:
Ihailin Kobea suunnattomasti rookiekaudesta ensimmäiseen mestaruuteen. Vihasin loput mestaruusvuodet ja sen jälkeisen krapulan. Pikkuhiljaa oli vaan taas pakko lakata vihaamasta ja ihailtava suurenmoista pelaajaa. Viime kesänä tosin meinas taas mennä kuppi nurin niiden trade-toiveiden kanssa, mutta hienosti mies pelaa ja on kasvanut sekä pelaajana (kuten on oikeastaan tasaisesti kausi kaudelta kasvanut), mutta ennen kaikkea johtajana. Kobe on minun kirjoissani tämän kauden MVP, olkoonkin, että 'Bronilla on huonompi joukkue ja Chris Paul pelaa ällistyttävää kautta. KG:tä en vieläkään oikein sulata MVP-puheissa...

Tällä hetkellä en keksi ketään vihattavaa ja oikeastaan on ikävä pelaajia joita tuli vihattua mennävuosina (kts. Miller, Reginald)

Jääkenttien Gaselli sanoi:
Tunnustuksia:
Ihailin Kobea suunnattomasti rookiekaudesta ensimmäiseen mestaruuteen. Vihasin loput mestaruusvuodet ja sen jälkeisen krapulan. Pikkuhiljaa oli vaan taas pakko lakata vihaamasta ja ihailtava suurenmoista pelaajaa. Viime kesänä tosin meinas taas mennä kuppi nurin niiden trade-toiveiden kanssa, mutta hienosti mies pelaa ja on kasvanut sekä pelaajana (kuten on oikeastaan tasaisesti kausi kaudelta kasvanut), mutta ennen kaikkea johtajana. Kobe on minun kirjoissani tämän kauden MVP, olkoonkin, että 'Bronilla on huonompi joukkue ja Chris Paul pelaa ällistyttävää kautta. KG:tä en vieläkään oikein sulata MVP-puheissa...

Tällä hetkellä en keksi ketään vihattavaa ja oikeastaan on ikävä pelaajia joita tuli vihattua mennävuosina (kts. Miller, Reginald)
Joksenkin sama. LeBron ja Agent Zero ovat itsekkäitä ja ärsyttävän hypetettyjä joka pojan suosikkipelaajia. Siinä suurimmat inhokkini.

just...

Iskender sanoi:
LeBron ja Agent Zero ovat itsekkäitä ja ärsyttävän hypetettyjä joka pojan suosikkipelaajia.
mitä tohon voi enää sanoa :-\

Wade, Varejao, Ginobili, Horry, Redd, Duncan ja Kobe välillä

Kyllähän näitä vihattavia löytyy mutta ei löydy sellaisia jotka ottaisi todella pahasti päähän mutta tuossa on vaan sellaisia pelaajia joista on niin helvetin vaikea pitää

Jääkenttien Gaselli sanoi:
Tunnustuksia:
En viitsi kirjoittaa samaa uudelleen. Itsekin olin suunnaton Kobe-fani ja miehen paitakin löytyy kaapin pohjalta. Ekat kaks mestaruutta meni vielä Lakers-fanina, mutta sitten KG käänsi pään ja Koben touhut aiheuttivat totaalisen tukehtumisen dynastian kanssa. Jestas että Lakersin voitto Minnesotasta korpesi pitkään ja se osaltaan lisäsi Koben pisteiden laskua silmissäni. En myönnä koskaan olleeni puhdas hater, mutta hieman kyseenalaistin kaverin touhut. En tosin ole vieläkään ole jaksanut alkaa ihailemaan uudestaan, vaan mies on aika neutraalien tuntemusten kohde. LeBronin kanssa liigan parhaat pelaajat selkeästi, mutta ei tosiaan MVP mun papereissa. KG ei ole MVP, sillä Boston on nimenomaan joukkue tällä hetkellä ja siksi liigan vaikein joukkue voittaa.

Tim Duncania olen "vihannut" aina. Johtunee varmasti 99-finaaleista kun Spree joutui nöyrtymään finaaleissa. Wadea en ole oppinut vielä arvostamaan ja myös Carmelo on ristiriitaisten tunteiden kohteena. LeBronia olen oppinut arvostamaan, mutta kaikki Jordan vertaukset nostavat silti verenpainetta huomattavasti. Lähinnä kaikki liigan promoama hypetys on se mikä aiheuttaa pahoinvointia tiettyjen pelaajien kohdalla.

Hyvä hyvä! Tämän topicin alla voimme puhdistautua vihasta ja tunnustaa nämä ahdistavat tunteet.
Huomaan vihaavani pelaajia pääasiassa ihan vaistomaisesti Ilman mitään perustetta tai ainakin ilman mitään
"kunollista perustetta" Oikeastaan vihaan Garnettia ihan vain noiden gorillatuuletusten ja irvistelyjen vuoksi.
Ei mikään järkevä syy vihata ja yritänkin päästä tällaisista tunteista yli.

Muutamia pelaajia vihaa taas ihan perustellusti. Tai vihan pystyy perustelemaan itselleen ei välltämättä muille. Näkemys on kuitenkin subjektiivinen.

Kobea olen inhonnut muutaman viime kauden ajan totaalisesti. Näytti siltä, että mies pelasi ihan vain itselleen pisteitä. Laiskotteli puolustuksessa. Ei auttanut joukkuekavereita syöttelemällä. Ei tehnyt screenejä. Valitti tuomareille. Jos pallo riistettiin kobelta tai heitto blokattiin sen sijaan, että olisi keskittynyt puolustamaan KoBe kääntyi lähimmän tuomarin puoleen raivoamaan. Vielä Koben erikoinen murjotusilme jonka hän otta kasvoille kun peli ei suju. Silloin loppuu higfivet ja kommunikointi joukkuekavereiden kanssa.

Eli ei minkäänlaista esimerkkijohtamista jos ei ollut samalla mahdollista tehdä siitä highlightia seuraavaan Sportcenteriin.

Nyt kaikki näyttää paljon paremmalta. Ilmeisesti Bynumin kehitys ja Gasolin tulo joukkueeseen ovat ottaneet paineita pois niin paljon, että pelaaminen on kivaa. Lakersin pelien katsomisesta on tällä kaudella voinut nauttia jopa ilman verenpaineen nousua.

Kaikki on nyt unohtaneet täysin yhden nimen... Antoine Walker, ei nyt enää niin paljoa inhota kuin Miami aikoina, silloin selvästi yliarvostetuin pelaaja liigassa, tyyli on aina inhottanut. Wadesta sen verran, että tykkäsin todella paljon pelityylistä rookiekaudella, ja oli tosi mukava kattoo miehen peliä, mutta näiden d-whistlejen ja muiden jälkeen ei vaan voi kyseisestä pelaajasta enää tykätä.
Ja Sawtoothille:

garnett_360_040516.jpg

Kiitos Ampuhaukalle. Tulostan kuvan ja lähden sen kanssa lähimmän psykiatrin puheille. Kyllä tämä tästä.

Indy 500

Idän jailblazerit ? Joka tapauksessa Indianassa kuohuu ja jopa Larry Legend saattaa saada monoa.

http: //sports.espn.go.com/nba/news/story?id=3283247

Indy 500 sanoi:
Idän jailblazerit ? Joka tapauksessa Indianassa kuohuu ja jopa Larry Legend saattaa saada monoa.

http: //sports.espn.go.com/nba/news/story?id=3283247

Olisi syytäkin. Hyvä joukkue on ajettu täydelliseen rappiotilaan, josta ei näytä olevan helppoa tietä pois. Draft-varaukset näyttävät olevan headcaseja jokainen. Hyvät (ja fiksut) pelaajat voi laskea yhden käden sormin. Granger...ja...ja...?

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.